Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik 13 was, waren er nog niet eens van dit soort forums (wel nieuwsgroepen ed). Maar ik heb ook alles zelf uit moeten zoeken en het is me prima gelukt.. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik deed wel moeite.. deze gsat doet gewoon nix.. hij weet amper waar ie over lult.. sorry
||
Citaat:
CSS is een opmaakdefinitie Appels en peren dus. Zijn pollsysteem heeft verder ook niets met zijn vraag te maken. Hij wilde gewoon de tekst opmaken, d.m.v. CSS, zoals het hoort volgens de HTML 4.01+ specificatie.
||
Citaat:
![]() maar ik ben 13 jaar. en ik ben gewoon veel bezig met php.. ik ken niet veel mensen van mijn leeftijd die dat wel kunnen.. en ik zoek het veel uit hoor.. maar op een gegeven moment loop ik vast en dan vraag ik gewoon op fora's. maar ik zal wat meer zoeken enz.. nu heb ik namenlijk weer een vraag over Mysql en php.. die zal ik maar niet vragen ![]() ik ga eerst zelf zoeken.. |
![]() |
|
Van mij mag je altijd vragen, maar dan wel nadat je iig in beide manuals (PHP danwel MySQL) relevante informatie hebt gelezen en je met Google hebt gezocht, en natuurlijk op dit forum.
Stel je vragen slim, zodat mensen weten wat je bedoelt. Verder gewoon veel zelf proberen, fouten maken leer je veel van. En idd, op je 13e al in PHP webscripten is iets om trots op te zijn. ![]()
||
Citaat:
want wat we nu al hebben gemaakt is echt niet niets.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign & sitechecks topic - [Deel 3] M@rco | 276 | 19-06-2009 07:36 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign (HTML/CSS) & sitechecks Enlightenment | 511 | 10-08-2006 14:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mishandelingen/martelingen/inhumane behandeling gevangenen door o.a. Amerikanen Rollo Tomasi | 500 | 22-05-2004 22:56 | |
Software & Hardware |
[html/css] iframe Slaughterer | 4 | 03-09-2002 10:24 | |
Software & Hardware |
CSS Styles - Help dd666 | 2 | 01-05-2002 18:16 | |
Software & Hardware |
Met welk proggie.. Tiger_Wolf | 3 | 08-02-2002 16:39 |