![]() |
|
![]() |
Op http://www.ib-groep.nl/ staan de uitslagen van de lotingen van het hoger onderwijs. Vandaag wordt iedereen op de hoogte gebracht. Laat hier weten of je in- dan wel uitgeloot bent voor een studie. Vermeld tevens voor welke studie en voor welke plaats je dat bent.
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben zonet op de site van de ib-groep geweest, maar snap er ook weinig van. Je schijnt een eigen lotingsnummer te hebben (ohja?! ik weet van niks ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En idd, wij zijn toch ingeloot dus we hoeven ons niet echt meer ergens druk om te maken. Heb jij je boeken al besteld? ![]() Uit mijn exvwo-klas waren er overigens 8 mensen die Geneeskunde wilden gaan sturen, waarvan er 2 dus sowieso ingeloot zijn. Ben benieuwd wat de rest er van heeft gemaakt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Uitgeloot Geneeskunde Lotingklasse C !!!
KLOTE ZEG, hopen dat ik volgend jaar ingeloot wordt (zal nu wel meedoen aan decentrale selectie). Weet iemand een andere studie wat samenhangt met geneeskunde of waar je naar geneeskunde kan doorstromen. Mijn tweede keus zal misschien farmacie worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Zal zeker proberen met dat doorstromen (info vragen), bedankt voor info !!!
Ik vind het alleen klote dat je de studie die je wilt volgen niet mag/kan volgen. Heb eigenlijk geen echte andere studierichting in gedachten gehad dan geneeskunde, dus vind ik het net zoals brynn zeer frustrerend. Want ik weet het zeker dat ik het aan kan! Hopen maar dat het lukt om volgend jaar ingeloot te worden en anderen dan natuurlijk ook. Ben nog een beetje boos ![]() |
![]() |
|
Ik ben uitgeloot voor Communication & Multimedia Design in Breda. T/m volgnummer 20 waren in mijn klasse ingeloot en ik had 30, dus helaas.
Nu ga ik Informatiedienstverlening en -managment doen.
|
Een vriendin van mij is ingeloot voor International Bussiness studies in Maastricht, en ben echt ontzettend blij voor haar, zeker omdat ze zich toch wel afvroeg of ze wel kans zou maken..
Ze wilde die studie echt graag doen enzo, dus ik ben hartstikke blij voor haar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit in Klasse B. Heb net pas ontvangstbevestiging gehad, kon mijn cijferlijst pas op een later tijdstip insturen. Hoe kom ik achter mijn lot/volgnummer? Krijg ik zeker nog thuisgestuurd.... ![]() Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 13:54. |
![]() |
|
![]() |
Een vriedin van me stond een 7,9 gemiddeld
![]() ikke heb gelukkig nie hoeven loten, lijkt me zwaar kut als je krijgt te horen dat je de studie die je mega-graag wil gaan doen, niet mag gaan doen, en dus maar iets anders moet gaan doen...! We krijgen btw wel errug veel nieuwe dokters en chirurgen zo te zien! ![]() |
![]() |
|
![]() |
hoi,
ik ben dus uitgeloot voor geneeskunde in Nijmegen, was nummer 1230. Maar helaas. Ik zou wel aan de 2e loting mee kunnen doen, maar de kans dat ik dan als nog wordt ingeloot is heel klein. Daarom zat ik eraan te denken om bij de 2e loting voor bio-medische wetenschappen (ook in nijmegen) mee te loten. (weet iemand of dit zomaar mag (invallen bij de 2e loting). En zoja, is er dan nog een kans dat ik wordt ingeloot. Want op de site van de ib-groep staat 100 plaatsen en 109 aanmeldingen. Is de kans dat ik dan wordt ingeloot (lotingsklasse C) dan groot of niet? alvast bedankt
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Denk niet dat je kan ruilen voor Groningen (kan alleen als je heel zwaarwegende redenen hebt). Ik had ook naar Groningen kunnen gaan, is wel dichter bij (kom uit Dalfsen, in de buurt van Zwolle), maar vond Nijmegen leuker. Nu alleen nog kamers zoeken, want met de trein heen en weer elke dag is wel een beetje lang.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Precies weet ik het allemaal niet, maar als ik mijn zus weer spreek ( is op vakantie) dan wil ik het wel vragen. |
![]() |
|
![]() |
Iedereen die ingeloot is gefeliciteerd! Spannend he dat wachten en dan die envelop of telefoon...
Voor iedereen die uitgeloot is veel sterkte bij het zoeken van een leuk alternatief...en volgende keer beter toch? Voor de mensen die in Groningen Geneeskunde komen studeren...zie jullie vast nog wel door de gangen lopen op de faculteit. Jullie worden de eerste lichting in de BaMa...veel succes! Ik heb mijn P binnen! en echt geen spijt van Geneeskunde in Groningen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #2 Verwijderd | 500 | 11-01-2008 10:51 |