Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 12:59
punkyfun
punkyfun is offline
ik ben paar weken trug gedump...hij had een ander...en hij gebruikte als smoes dattie bi was!!zo lullig!!!!
Oud 10-07-2003, 13:31
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
punkyfun schreef op 10-07-2003 @ 12:59:
ik ben paar weken trug gedump...hij had een ander...en hij gebruikte als smoes dattie bi was!!zo lullig!!!!
Ik vind dat geen reden. Hij is toch BI!
Oud 10-07-2003, 14:13
punkyfun
punkyfun is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-07-2003 @ 14:31:
Ik vind dat geen reden. Hij is toch BI!

neej dat wastie niet...dat zeitie alleen om van mij af te komen
Oud 10-07-2003, 14:18
Soezen
Soezen is offline
Dat is wel een lullige manier ja. Maar voor meer lullige manieren kun je even de zoekfunctie gebruiken..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 14:39
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
punkyfun schreef op 10-07-2003 @ 15:13:
Ik zou iemand niet laten zitten omdat hij bi is, dus dan is óf hij hartstikke dom óf jij heel erg small-minded..

Euhm, de rede was op zich niet lullig ("ik zie mijn vrienden te weinig"), wel een leugen. Maar hij maakte het uit, net nadat ik mijn hart bij hem had uitgestort omdat ik hem eigenlijk genoeg vertrouw..

Dus voor een cursus "hoe verpletter je iemands hart", verwijs ik je door naar mijn ex..
Oud 10-07-2003, 14:46
Qimm
Qimm is offline
Bij mij ging het uit om een 'lullige' reden, heel legitiem. Maar ik kan niet eens boos worden! En dat vind ik lullig
Oud 10-07-2003, 15:08
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-07-2003 @ 15:46:
Bij mij ging het uit om een 'lullige' reden, heel legitiem. Maar ik kan niet eens boos worden! En dat vind ik lullig
Welke reden dan?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 15:13
kastdeur
kastdeur is offline
Nou ik was 17 jaar. Ik had mijn eerste vriendje. Ik was zo onzeker als de pest en tjah hij wilde met me naar bed. Het ging veel te snel, maar goed, deze domme koe stemde er mee in.

De volgende ochtend moest hij 'weg' en werd Froukje zonder pardoes naar huis gebonjourd. Ik had toen nog geen mobiel en ging een weekje op vakantie. Na die week ging ik hem dolverliefd of was het dolafhankelijke? opbellen op zijn mobiel.
Hij nam niet op en toen probeerde ik het op zijn huistelefoon.
Hij begon wat kort over koetjes en kalfjes en moest toen weer ophangen.

Op msn vertelde hij mij dat hij een vervelende mededeling had die mij waarschijnlijk wel pijn zou doen. Hij vond dat ik hem leuker vond dan hij mij en het leek hem beter om elkaar maar niet meer te zien.

De vieze vuile gore klootzak.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 15:47
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 10-07-2003 @ 15:08:
Welke reden dan?
Hij hield niet meer van me en wou me niet aan het lijntje houden. Geeze, veeel te eerlijk, hoe moet ik nou boos zijn
Ik wil boos zijn op iemand!
Oud 10-07-2003, 15:56
Verwijderd
'Het was toch al uit tussen ons, dat heb ik je woensdag via MSN gezegd!'.

ten eerste had ie dat helemaal niet gezegd en ten tweede zei tie het onder druk van zn 'ex' die op dat moment weer zn vriendin was. maar k was goed over de zeik!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:18
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-07-2003 @ 16:47:
Hij hield niet meer van me en wou me niet aan het lijntje houden. Geeze, veeel te eerlijk, hoe moet ik nou boos zijn
Dat vind ik zo gek he. Hoe kun je nu ineens van één op andere dag niet meer van iemand houden?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 10-07-2003 @ 17:18:
Dat vind ik zo gek he. Hoe kun je nu ineens van één op andere dag niet meer van iemand houden?
't Hoeft toch niet ineens? Mijn ex-vriend heeft een maand lang (op een relatie van 14 maanden) mij een beetje ontweken, steeds meer zeg maar, en uiteindelijk besloot hij (ook nog na een week extra nadenktijd) dat het zo niet meer kon... ook heel eerlijk en lief aan mij verteld, ja. Gelukkig deed hij een maandje nadat het uit was een tijdlang ontzettend lullig tegen me (voorbeeld: hij kwam mij met een vriendin en een vriend tegen, omhelste de vriend, kuste de vriendin, en voor mij kon er nog niet eens een 'hoi' vanaf) dus toen kon ik wel boos worden... dat had ik ook nodig om echt over 'm heen te komen. Dus ik begrijp wel wat Qimm dwarszit. Uiteindelijk ben je ooit wel blij dat-ie 't op een goede manier heeft aangepakt, Qimm.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:26
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-07-2003 @ 16:23:
't Hoeft toch niet ineens? Mijn ex-vriend heeft een maand lang (op een relatie van 14 maanden) mij een beetje ontweken, steeds meer zeg maar, en uiteindelijk besloot hij (ook nog na een week extra nadenktijd) dat het zo niet meer kon... ook heel eerlijk en lief aan mij verteld, ja. Gelukkig deed hij een maandje nadat het uit was een tijdlang ontzettend lullig tegen me (voorbeeld: hij kwam mij met een vriendin en een vriend tegen, omhelste de vriend, kuste de vriendin, en voor mij kon er nog niet eens een 'hoi' vanaf) dus toen kon ik wel boos worden... dat had ik ook nodig om echt over 'm heen te komen. Dus ik begrijp wel wat Qimm dwarszit. Uiteindelijk ben je ooit wel blij dat-ie 't op een goede manier heeft aangepakt, Qimm.
het was ook niet ineens, hij heeft er wel een tijdje mee gezetn, hij vond het ook niet leuk, maar ja...
Ik ben nou al blij met demanier waarop het gegaan is hoor. Het was iig eerlijk. Als hij langer had gewacht was het zo veel pijnlijker en moeilijker geweest.
Oud 10-07-2003, 16:33
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 10-07-2003 @ 17:23:
't Hoeft toch niet ineens?
Nou ja, misschien heb je wel gelijk.

Maar voor zover ik hun relatie heb kunnen volgen op het forum() kreeg ik het idee dat ze nog maar een paar weken wat hadden of zo.

Maar dan nog, het hoeft inderdaad niet ineens te zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 10-07-2003 @ 16:33:
Nou ja, misschien heb je wel gelijk.

Maar voor zover ik hun relatie heb kunnen volgen op het forum() kreeg ik het idee dat ze nog maar een paar weken wat hadden of zo.

Maar dan nog, het hoeft inderdaad niet ineens te zijn.
2 maand, bijna, op uhm.. 4 dagen na 2 maand Bah

Ja idd, nog maar heel kort, kort maar krachtig zullen we dan maar zeggen
Oud 10-07-2003, 17:24
Verwijderd
Euh..ben nooit echt hard gedumpt op een lullige manier, eigenlijk. Op het moment zelf voelde het wel kut, maar achteraf bezien zou ik vast hetzelfde hebben gedaan.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:05
Genela
Genela is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-07-2003 @ 16:47:
Je mag mij de huid best even volschelden als je wilt

Zelf ben ik eigenlijk nog nooit 'gedumpt' (om het even bot te zeggen)
Oud 10-07-2003, 18:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Genela schreef op 10-07-2003 @ 18:05:
Je mag mij de huid best even volschelden als je wilt

Zelf ben ik eigenlijk nog nooit 'gedumpt' (om het even bot te zeggen)
Nou ja, nu hoeft dat niet meer, maar de laatste tijd. Ik wou boos zin, maar dat kon ik gewoon niet. Dat frustreerde!
Ideaal vriendje, ideaal gedumpt Behalve dan dat ik nog ontzettend van hem hield...
Maar goed, life goes on, right?
Oud 10-07-2003, 18:29
Genela
Genela is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-07-2003 @ 19:22:
Nou ja, nu hoeft dat niet meer, maar de laatste tijd. Ik wou boos zin, maar dat kon ik gewoon niet. Dat frustreerde!
Ideaal vriendje, ideaal gedumpt Behalve dan dat ik nog ontzettend van hem hield...
Maar goed, life goes on, right?
*Trekt haar "Ik Ben Weerbaar!"-Tshirt aan*
Mag wel hoor
Oud 10-07-2003, 18:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Genela schreef op 10-07-2003 @ 18:29:
*Trekt haar "Ik Ben Weerbaar!"-Tshirt aan*
Mag wel hoor
Niet meer nodig, maar bedankt voor het aanbod
Oud 10-07-2003, 22:09
droomkoningin
droomkoningin is offline
Nou ja..lullig..
We hadden 3 weekjes wat met elkaar (zo'n tweede-klasser-relatie) en toen een keertje met 'op stap gaan' zei hij: 'Ik wil het eigenlijk uitmaken.' Mij intereseerde t niet zoveel en zn vrienden vonden t prachtig Hij meende dat ie 'de bink' was. En een paar weken later had ik met iemand gezoend en toen hadden hij en zn vrienden echt zoiets van: 'oh' Dat was niet lullig, maar wel leuk! Gnagna..
Oud 11-07-2003, 02:17
ne0
ne0 is offline
khad 3 maanden iets met em, toen kregen we op irc een meningsverschil, en toen werd et een ruzie(tje) en en toen maakte ie et uit Via irc nog wel ! en twas pas de eerste ruzie... *zucht*
Oud 11-07-2003, 08:05
Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
IK ben al eens gedumpt door een jongen, hij liet me eerst 7 kilometer fietsen om me iets te vertellen...

Ik er helemaal heen gefietst komt ie aanrijden in z'n auto geft ie me m'n ketting terug en zegt ie het is uit. keert en rijdt weg

Maar goed ook dat het uit heeft gemaakt...
Ik zou nu echt z'n vriendin niet willen zijn..
Oud 11-07-2003, 10:36
Genela
Genela is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-07-2003 @ 19:52:
Niet meer nodig, maar bedankt voor het aanbod
Oud 11-07-2003, 10:39
Verwijderd
Nou ja, lullig gedumpt ben ik niet gezien ik nog nooit gedumpt ben..

Ik heb zelf eigenlijk wel lullig gedumpt :/
Hij woonde in Almere en ik liet hem eerst helemaal met de trein naar Amsterdam komen. Ik vertelde hem dat ik het uit wou maken, hij vroeg of er een ander was (die was er), ik antwoordde dat er iemand was die een ander zou kunnen worden. Hij vroeg me of ik dan voor hem 2 weken lang niets uit wou spoken met die ander, ik beloofde dat.. 2 dagen later lag ik met die ander in bed (ik was stinkverliefd) en zag mn ex omdat we nog naar een zelfde concert gingen en liep toen met een gigantische zuigzoen in mn nek..

Doos, beloof het dan niet :/

Mja, hij heeft me nog helemaal verrot gescholden later en het contact vebroken. Can't blame him..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2003, 11:24
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
punkyfun schreef op 10-07-2003 @ 15:13:
Ehm? Ik vat het niet helemaal. Als je bi bent val je op beide geslachten, en 1 tegen 100 dat jij bij 1 van de 2 hoort.
Oud 11-07-2003, 11:25
BelleRosé
BelleRosé is offline
hij zei gewoon in't kort: ik hou niet meer van je, en ik word je stilaan beu

(TACT heeft ie altijd al gemist )
(maar het is wel echt zo gelopen... recht in mijn gezicht)
(zucht)
(naïve koe)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 11:32
Verwijderd
In een discotheek :\ Ik had hem 2 weken daarvoor al verteld dat ik het uit wou maken en de redenen gegeven. Hij had me echter gesmeekt het nog even te proberen en dat heb ik, maar het wilde niet. Ik vond het verschrikkelijk om het uit te maken, dus kwam het op een snelle "..het is uit." *rent weg* aan in een discotheek...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:01
Slettelina *
Slettelina * is offline
Via msn.. Hij had et lef niet om me ff te bellen ofzo Eikel
Oud 11-07-2003, 16:07
krystof_krajco_
krystof_krajco_ is offline
ik ben nooit gedumpt, ik was altijd degene die dumpte.........
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:14
guess what
guess what is offline
Citaat:
smilie me schreef op 11-07-2003 @ 17:01:
bellen is ook niet een van de aardigste manieren..msn/sms/bellen is alledrie gewoon laf, vind ik dan.
Oud 11-07-2003, 16:56
Verwijderd
We hadden bijna 2 maanden, ging allemaal prima enzo totdat ie kwaad werd - ik ben er nu (een hele tijd later) eindelijk achter waarom die kwaad was/is want hij wilde het niet vertellen - kreeg alleen deze mededeling op MSN - ik heb er geen behoefte aan je ooit nog te zien dus ik maak het zo uit - nadat we het de laatste keer er uitgebreid over gehad hadden dat we als we het uit zouden maken het nooit via SMS, mail of MSN zouden doen. Dat vond ik knap lullig.

Citaat:
smilie me schreef op 11-07-2003 @ 17:01:
Ik ben het helemaal met je eens
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 18:27
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Ik had het 10 maanden met iemand. En we gingen toen naar een andere klas. En hij had tegen iemand verteld dat hij het uit ging maken. En die vertelde het weer door. Dus ik kwam uit school, liep op het schoolplein, roept dr iemand: "Vin je het erg dat het uit is Lin??" Dus ik best schrikken. Komt mn toen-nog-vriendje naar me toe. Maar ik wis natuurk al wattie ging zegge.. Dus ik kreeg al tranen in mn ogen... En toen zegtie: Ohw..je weet het dus al.. En toen lieptie weg....

Von ik wel heeeeel erg...

Maar ben dr nu by the way al lang overheen hoor
Oud 11-07-2003, 18:56
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
guess what schreef op 11-07-2003 @ 17:14:
bellen is ook niet een van de aardigste manieren..msn/sms/bellen is alledrie gewoon laf, vind ik dan.
Liever laf dan zien wat je aanricht ofzo.
Oud 11-07-2003, 19:20
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Een brief is pas laf ... maar wel handig eigenlijk
Oud 11-07-2003, 19:38
cyber ian
cyber ian is offline
bellen en sms gedumpt
Oud 11-07-2003, 19:53
Magdalena
Magdalena is offline
ik heb een jongen een keer via icq gedumpt
ik kende hem via icq, hij was verliefd op mij, we hebben twee keer bij elkaar gelogeerd en die gozer wou de tweede nacht al bovenop me springen en alles uit de kast halen. ik was 15 en wou hem toch echt iets beter kennen, kwam menneer op icq op terug dat hij dat belachelijk vond en toen heb ik hem maar gedumpt.
Oud 11-07-2003, 20:02
vixen
vixen is offline
Mn eerste vriendje heeft me via mail gedumpt. Als ik iemand dump is het altijd persoonlijk, maar niet altijd even aardig.
Oud 11-07-2003, 20:08
Frederick-Jean
Frederick-Jean is offline
De meest vervelende manier? Mijn ex, Marie-Claire, en ik gingen een keertje golfen en daarna gele rakkertjes wegwerken. Helaas werd de alcohol haar iets teveel en zoende ze met de golf instructeur. Verschrikkelijk!
Bah.
Oud 13-07-2003, 18:40
T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
telefoon... 't schijnbaar vrij lastig om aan iemand anders zijn gevoelens te denken, zo te lezen

Maar wat kan liefde zelf toch mooi zijn
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 13:02
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
over de telefoon terwijl ie al iets met dat andere wijf had, en ik belde m toevallig op..hij zou savonds wel bij mij slapen maar kwist nie hoe laat.. bleek dat toen k belde dat hij al met haar had afgesproken om de vlgd dag naar antwerpen te gaan (bios) dat was wel lullig had ie wel eerder uit moeten maken vind ik..en nie op t laatste moment ook mijn weekend verneuken fucking egoist en klootzak dat ie was
zo dat lucht op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten