Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Euhm, de rede was op zich niet lullig ("ik zie mijn vrienden te weinig"), wel een leugen. Maar hij maakte het uit, net nadat ik mijn hart bij hem had uitgestort omdat ik hem eigenlijk genoeg vertrouw.. Dus voor een cursus "hoe verpletter je iemands hart", verwijs ik je door naar mijn ex..
|
![]() |
Nou ik was 17 jaar. Ik had mijn eerste vriendje. Ik was zo onzeker als de pest en tjah hij wilde met me naar bed. Het ging veel te snel, maar goed, deze domme koe stemde er mee in.
De volgende ochtend moest hij 'weg' en werd Froukje zonder pardoes naar huis gebonjourd. Ik had toen nog geen mobiel en ging een weekje op vakantie. Na die week ging ik hem dolverliefd of was het dolafhankelijke? opbellen op zijn mobiel. Hij nam niet op en toen probeerde ik het op zijn huistelefoon. Hij begon wat kort over koetjes en kalfjes en moest toen weer ophangen. Op msn vertelde hij mij dat hij een vervelende mededeling had die mij waarschijnlijk wel pijn zou doen. Hij vond dat ik hem leuker vond dan hij mij en het leek hem beter om elkaar maar niet meer te zien. De vieze vuile gore klootzak. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil boos zijn op iemand!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben nou al blij met demanier waarop het gegaan is hoor. Het was iig eerlijk. Als hij langer had gewacht was het zo veel pijnlijker en moeilijker geweest.
||
![]() |
Citaat:
Maar voor zover ik hun relatie heb kunnen volgen op het forum( ![]() Maar dan nog, het hoeft inderdaad niet ineens te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ja idd, nog maar heel kort, kort maar krachtig zullen we dan maar zeggen ![]()
||
Citaat:
Ideaal vriendje, ideaal gedumpt ![]() Maar goed, life goes on, right?
||
![]() |
Citaat:
Mag wel hoor ![]()
|
Nou ja..lullig..
We hadden 3 weekjes wat met elkaar (zo'n tweede-klasser-relatie) en toen een keertje met 'op stap gaan' zei hij: 'Ik wil het eigenlijk uitmaken.' Mij intereseerde t niet zoveel en zn vrienden vonden t prachtig ![]() ![]()
|
IK ben al eens gedumpt door een jongen, hij liet me eerst 7 kilometer fietsen om me iets te vertellen...
Ik er helemaal heen gefietst komt ie aanrijden in z'n auto geft ie me m'n ketting terug en zegt ie het is uit. keert en rijdt weg ![]() Maar goed ook dat het uit heeft gemaakt... Ik zou nu echt z'n vriendin niet willen zijn..
|
Verwijderd
|
Nou ja, lullig gedumpt ben ik niet gezien ik nog nooit gedumpt ben..
Ik heb zelf eigenlijk wel lullig gedumpt :/ Hij woonde in Almere en ik liet hem eerst helemaal met de trein naar Amsterdam komen. Ik vertelde hem dat ik het uit wou maken, hij vroeg of er een ander was (die was er), ik antwoordde dat er iemand was die een ander zou kunnen worden. Hij vroeg me of ik dan voor hem 2 weken lang niets uit wou spoken met die ander, ik beloofde dat.. 2 dagen later lag ik met die ander in bed (ik was stinkverliefd) en zag mn ex omdat we nog naar een zelfde concert gingen en liep toen met een gigantische zuigzoen in mn nek.. Doos, beloof het dan niet :/ Mja, hij heeft me nog helemaal verrot gescholden later en het contact vebroken. Can't blame him.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
In een discotheek :\ Ik had hem 2 weken daarvoor al verteld dat ik het uit wou maken en de redenen gegeven. Hij had me echter gesmeekt het nog even te proberen en dat heb ik, maar het wilde niet. Ik vond het verschrikkelijk om het uit te maken, dus kwam het op een snelle "..het is uit." *rent weg* aan in een discotheek...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
We hadden bijna 2 maanden, ging allemaal prima enzo totdat ie kwaad werd - ik ben er nu (een hele tijd later) eindelijk achter waarom die kwaad was/is want hij wilde het niet vertellen - kreeg alleen deze mededeling op MSN - ik heb er geen behoefte aan je ooit nog te zien dus ik maak het zo uit - nadat we het de laatste keer er uitgebreid over gehad hadden dat we als we het uit zouden maken het nooit via SMS, mail of MSN zouden doen. Dat vond ik knap lullig.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had het 10 maanden met iemand. En we gingen toen naar een andere klas. En hij had tegen iemand verteld dat hij het uit ging maken. En die vertelde het weer door. Dus ik kwam uit school, liep op het schoolplein, roept dr iemand: "Vin je het erg dat het uit is Lin??" Dus ik best schrikken. Komt mn toen-nog-vriendje naar me toe. Maar ik wis natuurk al wattie ging zegge.. Dus ik kreeg al tranen in mn ogen... En toen zegtie: Ohw..je weet het dus al.. En toen lieptie weg....
Von ik wel heeeeel erg... ![]() Maar ben dr nu by the way al lang overheen hoor ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb een jongen een keer via icq gedumpt
![]() ik kende hem via icq, hij was verliefd op mij, we hebben twee keer bij elkaar gelogeerd en die gozer wou de tweede nacht al bovenop me springen en alles uit de kast halen. ik was 15 en wou hem toch echt iets beter kennen, kwam menneer op icq op terug dat hij dat belachelijk vond en toen heb ik hem maar gedumpt.
|
![]() |
De meest vervelende manier? Mijn ex, Marie-Claire, en ik gingen een keertje golfen en daarna gele rakkertjes wegwerken. Helaas werd de alcohol haar iets teveel en zoende ze met de golf instructeur. Verschrikkelijk!
Bah.
|
over de telefoon terwijl ie al iets met dat andere wijf had, en ik belde m toevallig op..hij zou savonds wel bij mij slapen maar kwist nie hoe laat.. bleek dat toen k belde dat hij al met haar had afgesproken om de vlgd dag naar antwerpen te gaan (bios) dat was wel lullig
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|