Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 18:19
sunshine1982
sunshine1982 is offline
Hey iedereen. Ik zoek sites over sport. en dan bedoel ik niet sites over de sport actueel (dus niet over de ronde van frankrijk enzo) maar wel gewoon de praktische kant. Ik ben sinds kort begonnen met lopen, en ik zou graag beetje informatie lezen over de voordelen ervan, enzo...Ik heb in de bibliotheek al een boek geleend, maar dat is een boek van 1980 en het was nogal "theoretisch" beschreven.
Oud 09-07-2003, 18:31
Verwijderd
ga naar google zoek op sport of sporttips of whatever
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:44
PV
PV is offline
ind, denk dat je met google enzo ook wel een eindje komt.. of sites als http://sport.pagina.nl en dan verder doorklikken
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 21:03
Tofke_H
Tofke_H is offline
de 100m lopen, de 200m lopen, de marathon, .... Allemaal verschillend. Zie vooral de pagina van PV, en anders gewoon de woordjes invoegen in een zoekmachine.
Oud 10-07-2003, 20:27
luckyleo
luckyleo is offline
Hangt ervan af op welk niveau je bezig bent, maar voor beginners en een beetje gevorderden is Het Lopersboek (voorheen de Hardloopbrochure) erg handig om te lezen. Behandeld alle facetten van het hardlopen voor alle afstanden en niveaus. Mocht je dichtbij wonen kan je die wel lenen van me. Hij is ook voor weinig geld te bestellen bij de KNAU.

Prijs leden: € 8,00
Prijs niet-leden: € 9,00
"Het Lopersboek (voorheen de Hardloopbrochure) wil de beginnende, maar ook de gevorderde loper (verder) wegwijs maken in lopersland. In dit boek worden hoofdstuksgewijs een groot aantal onderwerpen die belangrijk zijn om op verantwoorde wijze te lopen besproken."

Verder voor gevorderden is het boek: "Better training for distance runners" de loopbijbel voor de middenafstand. Geschreven door Seb Coe. Wij bij TDR: http://www.teamdistancerunners.nl/
lopen een beetje volgens die methode uit dat boek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten