Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom zou ik er wel één maken?
Ik kijk ook niet bij anderen of ze wel een fotoboek hebben tenzij een vriendin zegt dat die en die forummer er heel anders uit ziet dan ze zich voorgesteld had en dan is het wel grappig om daar naar te kijken Aangezien toch niemand geïnteresseerd zal zijn in foto's van mij, heb ik er geen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hoe heb je hem weggehaald? Zie het nergens staan. Ben toch liever anoniem..denk ik
|
Ik weet nog niet eens of ik nog een fotoboek-profiel heb
![]() ![]() Andere gasten hebben foto's van me op een ander forum gepleurd en das hier tegen de regels d8 ik, maar ik heb dat dus niet zelf gedaan dus als ik geen profiel meer ZOU hebben, is het niet mijn schuld ![]()
|
Verwijderd
|
Het is natuurlijk wel zo dat lelijk en knap ontzettend relatief is. Natuurlijk leven we in een maatschappij waar bepaalde dingen mooi gevonden worden, maar als we allemaal koe waren geweest hadden we het op hele andere wezens gemunt - al zijn er nu natuurlijk ook mensen die koeien hokken en kippen wippen. Wat ik wil zeggen is dat niemand zich hoeft te schamen voor hoe hij of zij eruit ziet.
Bovendien is het fotoboek geen slecht begin om je ego op te krikken als je ontevreden bent met jezelf. Er zijn altijd gezellige en positieve reacties. Uiteindelijk gaat het er natuurlijk niet om hoe je er uit ziet, maar het is altijd leuk om te zien met wie je op het forum de discussie aangaat. En wat betreft degenen hier die wel een fotoboek hebben; Hulde! Jullie zijn fantastisch! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gefeliciteerd, you killed the thread. Tijd voor een nieuwe impuls.
Het gaat inmiddels beter met het fotoboek. 1351 van de 33.958 leden hebben een fotoboek. Dat is bijna 4 %, niet veel meer dan een paar weken terug, maar in absolute cijfers schiet het wel degelijk op. Met de terugkeer van het fotospel zie je dat de sfeer en gezelligheid ontzettend goed is bij het fotoboek. Dus wederom de vraag: Waarom hebben jullie nog geen fotoboek? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
eff voorstellen mukkemuk | 53 | 20-11-2003 15:27 |