Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 'maarre ik zou t erg op prijs stellen als mn (bijna) vriend dat zou doen.
|
Ik denk idd dat t echt een super leuk idee is. En zeker op jou leeftijd, want volgens mij zijn er niet veel jongens, en zeker niet van jou leeftijd, die voor een meisje (wat jij wil) koken. Het is waarschijnlijk wel handig dat je ouders de deur uit zijn (moeten jullie niet naar opa en oma
![]() Maar vraag ook goed af wat je wil berijken, wil je dat t je vriendin wordt? Zo ja dan moet je t heel romantisch maken, kaarsjes etc. Maar stel dat zij dit niet ziet zitten en dat t haar afschrikt. Het is ook heel erg leuk om samen te koken. De een kan de ander wat leren of je staat gezamelijk te klungelen. Je kan er dan later op de avond altijd nog wat romantisch van maken door opeens kaarsjes enzo aan te steken. Kijk als er iemand bij je thuis komt eten word t al snel tricky. Of ja maakt t heel romantisch (afschrik gevaar) of het word maar gewoon eten. Maar t word wel heel erg gewaardeerd zeker omdat t ook gewoon niet uit t rollenpatroon word verwacht. Maar goed mijn eindadvies is gewoon doen. Ze zal het in ieder geval waarderen en wie weet wat eruit voortvloeit.
|
teddybeer1983 : thx!
![]() Ik zat te denken aan het gezellig maken, niet met de instelling van *ik wil dat je mijn vriendin word* , dan werkt het zowieso niet.. lijkt mij... Ik wil haar gewoon op haar gemak stellen, gezellig lol hebben tijdens koken... die andere dingen kunnen wel wachten.. , ben btw niet zo'n romanticus, een roos af en tie gaat nog, maar verder...., Ik wil haar iig geval zeker niet afschrikken Ik ga het maar doen denk ik... op hoop van zegen... en jullie in mijn achterhoofd... en anders kan ik altijd nog wel voor Charlie1704 koken... toch ? ![]()
||
Citaat:
Nou ja iig veel succes.
|
mja... mijn ex vond het helemaal geweldig dat ik voor haar kookte... nou weet ik niet of het om eerder genoemde redenen hier was... of omdat het gewoon lekker was...
of om het feit dat ze het 5 minuten voordat ik ging koken uitmaakte... (neej ik heb niets in het eten gedaan ![]() ![]()
|
wil je eigenlijk gelijk die avond voor dr gaan koken, of wil je haar ''uitnodigen'' om een keer bij jou te eten, of dat jij voor haar een keer kookt bij haar thuis..?
In dat geval zou je bijvoorbeeld een roosje, of een paar roosjes kunnen kopen, een leuk kaartje erbij en haar via dat kaartje uitnodigen voor je 'etentje'. Of wil je die dag al gelijk voor haar koken..? Ook leuk, maar moet je wel natuurlijk gelijk de spullen hebben... Hoe ik dat aan zou pakken dan weet ik eigenlijk niet.. Mij lijkt het overigens best leuk, als een jongen zo spontaan voor mij zou koken, en al helemaal als ik die jongen erg leuk vindt!! En als het ook nog eens lekker is, is dat helemaal mooi!! ![]() succes in ieder geval. (geen tijd om verder nog te replyen, sorry)
||
Citaat:
Dan weet ze ook waar ze aan toe is. En moet ze niet inzitten met twijfels over t eten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood flyaway | 0 | 01-12-2011 21:16 | |
Liefde & Relatie |
Hoe leuk vind je het als je vriend/in voor je kookt, en wat zou je willen eten? Optima | 44 | 06-07-2005 19:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Komen vrouwen in Nederland tot hun recht? Suziewafel | 18 | 28-04-2004 18:22 | |
De Kantine |
Vrouwen horen in de keuken niceman1984 | 170 | 11-04-2004 22:15 | |
Liefde & Relatie |
Koken teddybeer1983 | 23 | 11-07-2003 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
de hond osc | 7 | 18-05-2003 10:06 |