Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 19:32
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
----INDEX---------
1= mijn bla verhaal
2=algemeen discussiepunt.....
3= Forumbaas slijm verhaal

1=Voorbeeld/ Mijn situatie:

Ik ben dus al een tijdje verliefd op beter gezegd verward, op een meisje/jongevrouw/vrouw ( wat jij wilt) , en jah , ze is bijna jarig waar ik ook ben uitgenodigd., Ze is in de vakantie jarig waardoor er niemand kan, behalve ik , najah, nu heeft dat voor en nadelen, ( en nee er komt nu geen opsomming..). Iig, het is zo'n persoon wat dan heel lief "zogenaam ) niets wilt hebben, heel lief natuurlijk maarjah probeer jij maar eens met lege handen op een feestje te komen... pecies, dus wat moet ik geven. Najah het moet wel subtiel, ik hou van subtiel.. Maarja ik hou niet echt van matrealistische kado's ( en nee ik kan idd geen NL) dus ga ik liever iets "doen", . En ik had in mijn gedachten iets van ik ga koken voor haar... kan ik tevens mijn best doen een relatie te krijgen.. met subtiele opmerkingen als "als je het romantisch wilt maken doe je het licht maar uit..."jah cliche cliche misschien maar als het maar werkt.. Wat vinden de dames/heren hier nou van, een stuntelige kok..... is dat nou aantrekkelijk , ik kan btw ook gewoon een taart maken ( waar ik desnoods uit spring )

2= Koken voor de vrouwen... maakt dat indruk?

3=Jah dubbele post , ik weet staat ook in cadeau , maar weinig animo voor dat topic, dus maar een nieuwe... wat dacht je van promotie
Oud 07-07-2003, 20:08
Verwijderd
als een jongen/man *wat jij wil* voor mij zou koken zou ik dat echt helemaal geweldig vinden. ik hou onwijs van lekker eten en je kan me daar geen groter plezier mee doen. dus op mij zou het indruk maken, ook omdat vrouwen altijd bestempeld worden als huisvrouw die dús het eten ook maken. ik zou het errug leuk vinden hoor

succes met je etentje

*tips; kaarsen en rozen doen het vaak erg goed...*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:14
Verwijderd
Koken is altijd
wou dat mn vriend dat ns deed..

zou ik echt helemaal geweldig vinden als een jongen voor mij zou koken..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:18
Verwijderd
Als je lekker kookt is dat heel leuk Tis altijd leuk als iemand iets lekkers klaarmaakt, helemaal als het speciaal voor jou is.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:21
In_stilte
In_stilte is offline
Mjah, ik vond het wel heel eng de eerste keer met jongen eten, maarjah nieuwe dingen zijn vaak eng
Wel heel leuk hoor !
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:22
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
, nu nog subtiel haar meekrijgen, het moet zolang mogelijk een verassing blijven. En op haar verjaardag zelf gaat ze uit eten... ,Maybe ff complot met haar moeder brijen, en mijn ouders het huis uit kicken...
Oud 07-07-2003, 20:33
Dree
Dree is offline
Ja Ik hoef de hele mikmak met rozen/kaarsen niet, maar een man die weet waar hij mee bezig is in de keuken maakt zeker indruk.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:35
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
Sluw schreef op 07-07-2003 @ 21:33:
Ja Ik hoef de hele mikmak met rozen/kaarsen niet, maar een man die weet waar hij mee bezig is in de keuken maakt zeker indruk.
k*t... moet je ook nog weten waar je bezig bent....
Oud 07-07-2003, 20:57
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 07-07-2003 @ 21:35:
t moet wel lekker worden natuurlijk..

'maarre ik zou t erg op prijs stellen als mn (bijna) vriend dat zou doen.
Oud 07-07-2003, 20:58
Dree
Dree is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 07-07-2003 @ 21:35:
Een vrouw van 19 heeft natuurlijk wel wat hogere verwachtingen dan één van 16
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:18
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik denk idd dat t echt een super leuk idee is. En zeker op jou leeftijd, want volgens mij zijn er niet veel jongens, en zeker niet van jou leeftijd, die voor een meisje (wat jij wil) koken. Het is waarschijnlijk wel handig dat je ouders de deur uit zijn (moeten jullie niet naar opa en oma )
Maar vraag ook goed af wat je wil berijken, wil je dat t je vriendin wordt? Zo ja dan moet je t heel romantisch maken, kaarsjes etc. Maar stel dat zij dit niet ziet zitten en dat t haar afschrikt.
Het is ook heel erg leuk om samen te koken. De een kan de ander wat leren of je staat gezamelijk te klungelen. Je kan er dan later op de avond altijd nog wat romantisch van maken door opeens kaarsjes enzo aan te steken.

Kijk als er iemand bij je thuis komt eten word t al snel tricky. Of ja maakt t heel romantisch (afschrik gevaar) of het word maar gewoon eten. Maar t word wel heel erg gewaardeerd zeker omdat t ook gewoon niet uit t rollenpatroon word verwacht.

Maar goed mijn eindadvies is gewoon doen. Ze zal het in ieder geval waarderen en wie weet wat eruit voortvloeit.
Oud 07-07-2003, 21:24
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
teddybeer1983 : thx!

Ik zat te denken aan het gezellig maken, niet met de instelling van *ik wil dat je mijn vriendin word* , dan werkt het zowieso niet.. lijkt mij...

Ik wil haar gewoon op haar gemak stellen, gezellig lol hebben tijdens koken... die andere dingen kunnen wel wachten.. , ben btw niet zo'n romanticus, een roos af en tie gaat nog, maar verder...., Ik wil haar iig geval zeker niet afschrikken

Ik ga het maar doen denk ik... op hoop van zegen... en jullie in mijn achterhoofd... en anders kan ik altijd nog wel voor Charlie1704 koken... toch ?
Oud 07-07-2003, 21:59
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 07-07-2003 @ 22:24:
Ik zat te denken aan het gezellig maken, niet met de instelling van *ik wil dat je mijn vriendin word* , dan werkt het zowieso niet.. lijkt mij...

Ik wil haar gewoon op haar gemak stellen, gezellig lol hebben tijdens koken... die andere dingen kunnen wel wachten.. , ben btw niet zo'n romanticus, een roos af en tie gaat nog, maar verder...., Ik wil haar iig geval zeker niet afschrikken
Dat heb ik zelf ook, maar als je bijvoorbeeld te vaak, of regelmatig een roos geeft dan is het ook niet meer romantisch hoor. Dan krijgt die vriendin echt zoiets van ahh, dat is dus normaal, heb je dan een keer geen roos bij of event. een ander cadeautje, dan hebben ze ook zoiets van HUH ben ik t niet meer waard ofzo.

Nou ja iig veel succes.
Oud 07-07-2003, 22:48
ABrules
ABrules is offline
mja... mijn ex vond het helemaal geweldig dat ik voor haar kookte... nou weet ik niet of het om eerder genoemde redenen hier was... of omdat het gewoon lekker was...
of om het feit dat ze het 5 minuten voordat ik ging koken uitmaakte... (neej ik heb niets in het eten gedaan )
Oud 08-07-2003, 15:45
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Zal ik het btw, vragen , van kom je bij mij dan kook ik voor je , ind ie trant, of als verassing .. van kom maar.. en dan heb ik opeens gekookt.. in die trant....
Oud 08-07-2003, 16:27
PardonMe
PardonMe is offline
wil je eigenlijk gelijk die avond voor dr gaan koken, of wil je haar ''uitnodigen'' om een keer bij jou te eten, of dat jij voor haar een keer kookt bij haar thuis..?
In dat geval zou je bijvoorbeeld een roosje, of een paar roosjes kunnen kopen, een leuk kaartje erbij en haar via dat kaartje uitnodigen voor je 'etentje'.

Of wil je die dag al gelijk voor haar koken..?
Ook leuk, maar moet je wel natuurlijk gelijk de spullen hebben...
Hoe ik dat aan zou pakken dan weet ik eigenlijk niet..

Mij lijkt het overigens best leuk, als een jongen zo spontaan voor mij zou koken, en al helemaal als ik die jongen erg leuk vindt!!

En als het ook nog eens lekker is, is dat helemaal mooi!!

succes in ieder geval.
(geen tijd om verder nog te replyen, sorry)
Oud 08-07-2003, 16:50
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 08-07-2003 @ 16:45:
Zal ik het btw, vragen , van kom je bij mij dan kook ik voor je , ind ie trant, of als verassing .. van kom maar.. en dan heb ik opeens gekookt.. in die trant....
Het lijkt mij dat je haar zoeizo rond etenstijd uitnodigd, dus dan zal ze zich wel afvragen of ze nog wat moet eten of vraagt ze zich af wat er gaat gebeuren. Ik zou er dus voor kiezen om haar uit te nodigen om te eten.
Dan weet ze ook waar ze aan toe is. En moet ze niet inzitten met twijfels over t eten.
Oud 08-07-2003, 16:52
Verwijderd
Ik vind koken in het algemeen leuk, dus het maakt me niet uit bij welke situatie en voor wie, of ze nu mijn echte vriendin is of niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten