![]() |
|
Verwijderd
|
Daar zat ik laatst nog over na te denken, toevallig. Op de dag dat ik net sex heb gehad, denk ik "yee sex" en dan wil ik meeeeer, en de dag daarna ook. De dag dáárop ben ik ietwat gestressed en dan is het al gauw 'zit niet zo aan me te pulken' en 'laat me met rust' en dan schiet 't ook niet echt op; na een of twee dagen wordt ik dan nogal geil en sexbelust, en dan lukt 't wel weer he
![]() Ik vind mezelf erg ingewikkeld ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jullie zijn allemaal veel geiler dan ik ofzo
![]() Bepaalt mn humeur niet echt, tenzij ik echt vreselijk zin heb, zo'n eens in de week (ja echt) en als ik weet dat ik mn vriend dan s'avonds zie kan mijn humeur niet meer kapot ![]() (En niet dat ik du smaar 1 keer per week zin heb ofzo, maar gewoon niet dat ik echt erm erg geil ben ofzo) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh jazeker.
![]() Als ik het idee heb dat hij te weinig sex met me wil, of er niet met z'n hoofd bij is, dan word ik ontzettend onzeker. Ik ga me vanalles afvragen: "Stel dat er nou een ontzettend lekker ding, met prachtige borsten en een prachtige huid, enz, in z'n bed had gelegen, was hij dan ook gewoon gaan slapen? Ik geloof er niets van." En dan stel ik 'm die vraag en dan zegt hij niet van: "maar die ligt ook naast me, jij hebt ook prachtige borsten." Nee hoor, dan geeft hij 1 of ander vaag antwoord. Ik ga dan altijd maar weer denken dat het aan mij ligt, dat ik niet opwindend genoeg ben enzo. Want ik ben altijd bereid om een afwisselend en spannend en goed sexleven te hebben met iemand van wie ik hou, dus daar kan het niet aan liggen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn eerste partner wilde zelden, en reken maar dat dat slecht was voor onze relatie. Niet omdat ik mijn eigen hormoontjes niet kan temmen, maar omdat ik super onzeker werd van elke keer maar weer die afwijzing.
De zak maakte er ook een mindfuck-spelletje van, want af en toe zei hij dat hij best wilde, maar graag wilde dat ik 'doorzette' - maar als ik dat weer eens aanstalte maakte was hij weer zo afwijzend en onenthousiast dat ik het maar weer liet zitten. En misschien wilde hij af en toe ook best wel, maar ik werd door al die afwijzing zo onzeker dat ik bij de minste of geringste desinteresse onmiddelijk vertrok, bang voor weer die afwijzing. We zijn uiteindelijk ook gedeeltelijk hierdoor uit elkaar gegaan, en blij toe. Ben nog liever alleen dan dat ik zo in de put gehoplen word.
|
|