Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 13:00
I.V.
I.V. is offline
Nou?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:20
poesiefox
poesiefox is offline
Je bedoelt of het frustrerend is als je partner eens geen zin heeft? Als het een keertje gebeurt is dat geen probleem, maar het lijkt me vreselijk als je partner echt bijna nooit wil. Ik zou daar waarschijnlijk wel een pesthumeur aan over houden! Maar dat komt dan meer door de pijn van de afwijzing, dan door het geen sex hebben. Als 'daad'is het zwaar overschat.

Of bedoel je of het frustrerend is als je nog nooit sex hebt gehad? Och, dat heb ik 20 jaar volgehouden, het was best te doen. Je weet toch niet wat je mist, als maagd.
Oud 28-07-2003, 14:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 28-07-2003 @ 13:20:
Of bedoel je of het frustrerend is als je nog nooit sex hebt gehad? Och, dat heb ik 20 jaar volgehouden, het was best te doen. Je weet toch niet wat je mist, als maagd.
*Wil om die reden weer maagd zijn*
Oud 28-07-2003, 14:14
Thomas
Thomas is offline
Helemaal niet. Het heeft bij mij totaal geen invloed daarop.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:30
Verwijderd
Niet echt. Misschien dat ik vrolijker ben als ik sex heb, maar daar kan ik momenteel niet echt veel over zeggen. Ik heb nooit echt een lange periode gehad waarin ik veel sex had...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:34
deesmees
deesmees is offline
ik wordt al humeurig van 1 of 2 dageng een sex
Ben in erg happy humeur als ik het dan wel heb ik vindt het gewoon te lekker hihi MEER MEER MEER
Oud 28-07-2003, 15:35
Some
Some is offline
ik wordt dan echt saggo. Als me vriendin bijvoorbeeld geen zin heeft of ik laat merken dat ik wil en zei doe dan niets ofzo. Arghhhh.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 17:04
Verwijderd
Daar zat ik laatst nog over na te denken, toevallig. Op de dag dat ik net sex heb gehad, denk ik "yee sex" en dan wil ik meeeeer, en de dag daarna ook. De dag dáárop ben ik ietwat gestressed en dan is het al gauw 'zit niet zo aan me te pulken' en 'laat me met rust' en dan schiet 't ook niet echt op; na een of twee dagen wordt ik dan nogal geil en sexbelust, en dan lukt 't wel weer he. Maar dit geldt alleen als je masturberen ook als sex rekent. Als ik twee dagen geen sex heb gehad, maar wel eens heb gemasturbeerd, dan is er niets aan de hand.
Ik vind mezelf erg ingewikkeld
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 21:36
Verwijderd
Jullie zijn allemaal veel geiler dan ik ofzo
Bepaalt mn humeur niet echt, tenzij ik echt vreselijk zin heb, zo'n eens in de week (ja echt) en als ik weet dat ik mn vriend dan s'avonds zie kan mijn humeur niet meer kapot en dan daarna mjah ook supervrolijk dus.
(En niet dat ik du smaar 1 keer per week zin heb ofzo, maar gewoon niet dat ik echt erm erg geil ben ofzo)
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:52
Verwijderd
Oh jazeker.

Als ik het idee heb dat hij te weinig sex met me wil, of er niet met z'n hoofd bij is, dan word ik ontzettend onzeker.
Ik ga me vanalles afvragen:
"Stel dat er nou een ontzettend lekker ding, met prachtige borsten en een prachtige huid, enz, in z'n bed had gelegen, was hij dan ook gewoon gaan slapen? Ik geloof er niets van."

En dan stel ik 'm die vraag en dan zegt hij niet van: "maar die ligt ook naast me, jij hebt ook prachtige borsten."
Nee hoor, dan geeft hij 1 of ander vaag antwoord.

Ik ga dan altijd maar weer denken dat het aan mij ligt, dat ik niet opwindend genoeg ben enzo. Want ik ben altijd bereid om een afwisselend en spannend en goed sexleven te hebben met iemand van wie ik hou, dus daar kan het niet aan liggen..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:56
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Van een keer niet neuken, kan ik best chaggi van worden...zeker als die meid een beetje preuts is...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-07-2003 @ 23:52:
Oh jazeker.

Als ik het idee heb dat hij te weinig sex met me wil, of er niet met z'n hoofd bij is, dan word ik ontzettend onzeker.
Ik ga me vanalles afvragen:
"Stel dat er nou een ontzettend lekker ding, met prachtige borsten en een prachtige huid, enz, in z'n bed had gelegen, was hij dan ook gewoon gaan slapen? Ik geloof er niets van."

En dan stel ik 'm die vraag en dan zegt hij niet van: "maar die ligt ook naast me, jij hebt ook prachtige borsten."
Nee hoor, dan geeft hij 1 of ander vaag antwoord.

Ik ga dan altijd maar weer denken dat het aan mij ligt, dat ik niet opwindend genoeg ben enzo. Want ik ben altijd bereid om een afwisselend en spannend en goed sexleven te hebben met iemand van wie ik hou, dus daar kan het niet aan liggen..
Oh, wat ben je toch ook een ontzettende muts he! Misschien staat zijn hoofd er wel niet naar! Of heeft hij hoofdpijn. Of is hij moe. Dat kan hoor, het ligt heus niet aan jou. Als het aan jou zou liggen, lag hij niet eens in jouw bed, maar in zijn eigen bed. Met iemand anders.
Oud 28-07-2003, 23:06
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 29-07-2003 @ 00:03:
Met iemand anders.
....als hij die zou kunnen krijgen....

Maarjah.. ik ga de discussie hier niet aan
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:08
Some
Some is offline
wat ook me humeur bepaald is dat me vriendin niet kan komen net nu dat me ma een paar dagen weg is waardoor we niet alleen zijn Alleen maar omdat HAAR moeder angst heeft om alleen te zijn en straat angst enz grrrrrrrrr
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:12
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-07-2003 @ 00:06:
....als hij die zou kunnen krijgen....

Maarjah.. ik ga de discussie hier niet aan
Ergens ben je best een krengetje! En als hij zo'n dope is, wat doe jij dan nog met hem?
Oud 28-07-2003, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-07-2003 @ 23:52:
Zou ik ook denken, ja. Er zouden jongens voor je in de rij staan
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:53
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 29-07-2003 @ 00:12:
Ergens ben je best een krengetje!
Geil
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 08:16
Verwijderd
Bij mij heeft het geen invloed op mijn humeur hoor...Je kan het toch ook leuk hebben zonder sex?
Bij mij is het meestal wel zo dat mijn humeur invloed heeft of we wel of geen sex hebben...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 10:31
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 29-07-2003 @ 00:12:
Ergens ben je best een krengetje! En als hij zo'n dope is, wat doe jij dan nog met hem?
je weet best wat ik ermee bedoel... ik haalde alleen jouw laatste opmerking "onderuit". Dat wil niet zeggen dat ik hem een sukkel vind, of wat dan ook. Maar ik ga er nou niet meer over door in dit topic. En jij ook niet ..
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 10:22
Dark Angel
Dark Angel is offline
Mijn eerste partner wilde zelden, en reken maar dat dat slecht was voor onze relatie. Niet omdat ik mijn eigen hormoontjes niet kan temmen, maar omdat ik super onzeker werd van elke keer maar weer die afwijzing.

De zak maakte er ook een mindfuck-spelletje van, want af en toe zei hij dat hij best wilde, maar graag wilde dat ik 'doorzette' - maar als ik dat weer eens aanstalte maakte was hij weer zo afwijzend en onenthousiast dat ik het maar weer liet zitten. En misschien wilde hij af en toe ook best wel, maar ik werd door al die afwijzing zo onzeker dat ik bij de minste of geringste desinteresse onmiddelijk vertrok, bang voor weer die afwijzing.

We zijn uiteindelijk ook gedeeltelijk hierdoor uit elkaar gegaan, en blij toe. Ben nog liever alleen dan dat ik zo in de put gehoplen word.

Regels voor berichten