Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 18:51
Buffy
Buffy is offline
haai mensjes!

wat mij afgelopen weekend nou weer is overkomen...

ik was met mijn beste vriendin op stap, mijn vriend was met zijn vrienden naar een ander feest. het was echt supergezellig, en ik ontdekte dat ik mijn vriendje best wel miste; toen ik zo tussen alle kleffe stelletjes stond.
toen ik hem gistermiddag weer zag, had ik weer dat vlinder-gevoel in mijn buik, bijna net zo hevig als toen ik nog aan het "vechten" was om hem tot mijn vriendje te maken. wow, zoiets heb ik nog nooit zo sterk meegemaakt! toen hij gisteravond weer weg moest (ik moest vroeg uit bed om te werken en hij om weer naar school te rijden (330 km) en we afscheid namen, scheelde het niet veel of ik begon te janken. ik wilde gewoon niet dat we al afscheid moesten nemen!!!

hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?

liefs Buffy
Oud 08-07-2003, 21:51
smuidra
smuidra is offline
Citaat:
Buffy schreef op 07-07-2003 @ 19:51:
haai mensjes!

wat mij afgelopen weekend nou weer is overkomen...

ik was met mijn beste vriendin op stap, mijn vriend was met zijn vrienden naar een ander feest. het was echt supergezellig, en ik ontdekte dat ik mijn vriendje best wel miste; toen ik zo tussen alle kleffe stelletjes stond.
toen ik hem gistermiddag weer zag, had ik weer dat vlinder-gevoel in mijn buik, bijna net zo hevig als toen ik nog aan het "vechten" was om hem tot mijn vriendje te maken. wow, zoiets heb ik nog nooit zo sterk meegemaakt! toen hij gisteravond weer weg moest (ik moest vroeg uit bed om te werken en hij om weer naar school te rijden (330 km) en we afscheid namen, scheelde het niet veel of ik begon te janken. ik wilde gewoon niet dat we al afscheid moesten nemen!!!

hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?

liefs Buffy
Dit is natuurlijk heel erg logisch omdat je heel erg verliefd op hem bent. Ik heb dit zelf ook wel eens meegemaakt ja alleen moest ik niet bijna huilen toen hij weg ging maar toen ik echt besefte dat hij dus weer thuis was erheen ging. Helaas is het door een domme fout van hem nu uit dus ik interreseer me er niet echt meer voor. Alleen meestal voelde ik ook niet dat ik bijna moest huilen omdat ik hem de dag erna weer op school zag (wat dus heel gezellig was)
Oud 08-07-2003, 22:20
Verwijderd
jaaa!!!
toen hij dronken was en me echt mega schattig aankeek, werd ik helemaal v'liefd op hem...
hijs echt zo schattig...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 22:22
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 08-07-2003 @ 23:20:
jaaa!!!
toen hij dronken was en me echt mega schattig aankeek, werd ik helemaal v'liefd op hem...
hijs echt zo schattig...
Ik heb die gave helaas niet... als ik dronken ben is dat een van de dingen waartoe ik niet in staat ben

offtopic: jij hebt een mooie avatar
Oud 09-07-2003, 11:37
Optima
Optima is offline
ja dat heb ik ook weleens, voornamelijk als ik hem lang niet gezien heb, of als ik in een 'onzekere' bui ben en hem 'voor me wil winnen'.

heeft te maken met hormonen en psychische gesteldheid.
Oud 09-07-2003, 11:37
Optima
Optima is offline
ohja ik heb het ook wanneer we in het bijzijn van andere jongens verkeren, dan zie ik in hoe getroffen ik het heb
Oud 09-07-2003, 11:39
Verwijderd
ik herken t ja, ik had het met mijn vorige vriendje,echt super vaak, nu t uit is heb ik t ook, dus maar hopen dat ik em niet meer zie of t goed komt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten