Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De keren dat ik een vriendin had en daarmee uit ben gegaan waren gewoon net zoals alle andere keren. Geen handjes vasthouden, geen armen eromheen. Gatverdamme. Als je met andere vrienden uitgaan doe je dat soort dingen niet. Een goede vriend van mij heeft ondertussen ook alweer een hele tijd een vriendin, maar gelukkig zitten die er tijdens het uitgaan bij alsof ze elkaar nauwelijks kennen.
![]() |
![]() |
|
![]() |
hmmm, we beginnen inderdaad vaak met armen om elkaar te lopen, ik vaak met mijn hand op zijn kont of in zijn kontzak, en dat gaat soms over tot handjes vasthouden, waarbij mijn pink niet meedoet. Verder zitten we altijd tegen elkaar aan en slapen we vaak op onze zij met de gezichten naar elkaar toe, of ik ook vaak dan op mijn buik, omdat ik gewend ben zo te slapen.
|
![]() |
als we lopen slaat hij een arm om mijn schouder heen, legt ie erop. Ik sla me arm om zijn kont en pak hem vast aan een been
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Als we lopen dan hand in hand, óf (in kleffer buien) hij met een arm om mij heen en ik met een hand in zijn jaszak, óf (in nog kleffer buien, maar dit doen we zelden) allebei met allebei de armen om elkaar heen (maar dat loopt wel moeilijk). Als we slapen ligt hij op z'n rug en ik op m'n zij tegen 'm aan met m'n gezicht naar hem toe (maar dan snurkt hij) of hij op z'n zij en ik ook met m'n rug naar hem toe, óf hij op z'n zij met z'n rug naar me toe en ik ook op m'n zij met mijn gezicht naar hem toe (maar hij heeft zo'n grote rug, dus dat vind ik ongezellig) óf gewoon naast elkaar...
hum.. je zou haast zeggen dat we niet echt standaardhoudingen hebben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als we de honden uit gaan laten lopen we meestal hand in hand (vingers in elkaar). Nou ja als we naar een pretpark oid zijn waar andere mensen bij zijn, dan lopen we er niet zo klef bij.
En hoe we slapen, tsjaa verschillend, maar wel altijd dicht tegen elkaar aan of verstrengeld in elkaar ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |
Diepongelukkig.. -Melody- | 41 | 25-10-2004 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Antisemitisme in Nederland: enkele verhalen Rabbi Daniel | 179 | 13-08-2003 13:41 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |