![]() |
|
Kheb sinds enkele dagen iets raars met mn Internet..
Hij is wat trager dan normaal, bijvoorbeeld bij het scrollen en het veranderen van pagina. Ook loopt ie constant vast als ik een bepaalde site (om opmerkingen te voorkomen zal ik niet zeggen dat dit www.ajax.nl is)... Kheb windows kort geleden helemaal opnieuw geinstalleerd - dus daar kan t niet aan liggen- en heb ook geen virus gevonden.. Iemand enig idee wat dit kan zijn (beetje vaag, weet t ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Trager bij het scrollen? Als het goed is, is je pagina helemaal geladen en als je dan gaat scrollen wordt er niets verder gedownload. Traag scrollen ligt dus eerder aan je internet-browser dan aan je verbinding.
Zoals JJzD zegt: kijk even wat voor meuk je allemaal geïnstalleerd hebt en verwijder wat je niet nodig hebt. |
![]() |
||
Citaat:
Toen heb ik om t maar s een keer helemaal schoon te hebben alles eraf gegooid en Windows opnieuw geinstalleerd met alleen de programmas die ik gebruik.. Alleen gaat internet nu weer lopen kutten ![]() ![]()
|
Er is een of andere registerwijziging waarmee je internet sneller kunt maken in windows (meer datastreams tegelijkertijd,alleen bij breedband). Alleen krijg je dan problemen met plaatjes die niet meer willen laden... (spreekt uit eigen ervaring) Heb je dat soms uitgevoerd???
|
Ad Aware 6:
http://www.networkingfiles.net/nf0312/cookie/aaw6.exe Installeren en scannen, alle spyware van je comp. halen.
||
Citaat:
maar ook dit helpt niet ![]()
||
Citaat:
http://security.kolla.de/ ![]()
||
Citaat:
Ja, alles uitgeschakeld... Geen resultaat.. ![]() Wordt denk ik weer alles er af gooien ![]()
||
Citaat:
En als ik een internetscherm heb open staan en daarnaast een ander programma als MSN en ik wissel van MSN naar internet dan zie je even een wit vlak over de internetpagina op de plaats waar MSN stond... ![]() Vaag ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Super traag internet FREAKY_7 | 11 | 10-01-2011 15:28 | |
Software & Hardware |
Nieuw netwerk ---> bij vlagen traag internet Verwijderd | 10 | 21-06-2010 14:54 | |
Software & Hardware |
[internet] ontiegelijk traag remy476 | 8 | 14-04-2006 18:44 | |
Software & Hardware |
Stront, maar dan ook werkelijk stront-traag internet Verwijderd | 53 | 11-04-2006 08:42 | |
Software & Hardware |
[Internet] Ernstig traag Afwezig | 7 | 30-01-2005 10:24 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 |