Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 09:25
no-name
no-name is offline
door verhuizing ben ik vorig jaar ( na de 3de) naar een andere school gegaan, ik heb daar niet helemaal mn draai gevonden en de mensen spraken me ook niet aan.. Nu ben ik dus van plan om nu weer(vrijwillig) van school te veranderen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en me mischien voor en nadelen hiervan kunnen geven.. Thnxs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2003, 13:02
Verwijderd
Ik ben twee keer van middelbare school (en een keer van basisschool en nu twee keer van hbo-studie ) veranderd, één keer in de drie mavo en één keer na vier mavo. Ik heb er geen slechte ervaringen mee. Gewoon normaal doen tegen anderen enz. en dan komt het over het algemeen allemaal best goed. Nadelen zijn bv. dat ze daar met anderen boeken werken, bepaalde dingen al wel of juist niet behandeld hebben, dat je bepaalde regels (nog) niet weet, dat er een heel ander 'soort' mensen op de school zitten, enz. Maar goed, dat soort dingen zijn over het algemeen allemaal wel 'oplosbaar'.

Als je meer wilt weten, dan hoor ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 23:39
Verwijderd
Citaat:
no-name schreef op 11-07-2003 @ 10:25:
door verhuizing ben ik vorig jaar ( na de 3de) naar een andere school gegaan, ik heb daar niet helemaal mn draai gevonden en de mensen spraken me ook niet aan.. Nu ben ik dus van plan om nu weer(vrijwillig) van school te veranderen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en me mischien voor en nadelen hiervan kunnen geven.. Thnxs
Maar als je je op die school niet thuisvoelt,lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je je dan op een nieuwe school wel gaat thuisvoelen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 04:53
R
R is offline
Ik ben al.. even tellen.. 6 keer van school veranderd. Dus stel jij je nou maar niet aan
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 08:08
Verwijderd
Citaat:
omaltievo schreef op 12-07-2003 @ 00:39:
Maar als je je op die school niet thuisvoelt,lijkt het mij onwaarschijnlijk dat je je dan op een nieuwe school wel gaat thuisvoelen.
Waarom???

(Sorry, hoor, maar was das nou voor een onzin? Omdat je je op de ene school niet thuis voelt, zou je je op geen enkele school thuis kunnen voelen ofzo?)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 13:36
no-name
no-name is offline
Citaat:
Dit vind ik een btje onzin hoor, op deze school trof ik gewoon niet mij "soort" mensen en die hoop ik op mn nieuwe school wel te treffen!! ik hoor van iedereen die ik het vertel alleen maar positieve reacties, dat ze het begrijpen en dat ze vinden dat ik op die school pas enzo dus dat zal allemaal wel goed komen!! ik ben er gister geweest en ze hebben veel andere methoden dus ik hoop niet dat wat ik al gehad heb dat ze dat daar nog moeten krijgen en andersom anders kan het nogwel eens knap lastig worden maar goed!! we gaan vol goede moed er aan beginnen!! maar nu eerst maar eens flink van mn vakantie genieten!!

en om nog even hier op
Citaat:
Ik ben al.. even tellen.. 6 keer van school veranderd. Dus stel jij je nou maar niet aan
stel je zelf niet zo aan!! je het zal me niets verbazen als je niet vrijwillig van school bent veranderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten