Advertentie | |
|
![]() |
|
kep ongeveer t zelfde gehad met een jongen. Ook uitgemaakt en weer naar hem terug gegaan omdat ik m miste. Ging snel fout, weer uit.
Als ik jou was zou ik het dus zo laten, het is niet voor niets uit gegaan. Een exvriendje mis je (bijna) altijd maar dat wil niet zeggen dat het beter is dat het uit is... succes! |
![]() |
|
Ik heb zelf ook al een keer eerder gehad dat ik mijn ex meteen
ging missen en toen heb ik nog een week wat met m gehad. Dat wil ik ook absoluut niet weer, maarja t is echt moeilijk nu. Nouja t zal wel moeten slijten ![]()
|
misschien een stomme vraag, maar: wat mis je?
het gevoel dat je hebt dat je bij hem hebt? (hetgeen er niet meer is, want je vond intien zijn niet meer prettig) of het gevoel dat je had als je bij hem was? Want zelfs als je weer een relatie met hem begint, komt dat gevoel niet terug. Dus feitelijk mis je niet hem, maar het gevoel dat je vroeger had.
|
Verwijderd
|
Mijn advies in dat soort gevallen is altijd uitmaken. Als je niet lekker met iemand op één lijn zit moet je er gewoon een punt achter zetten. Ik heb het een lange tijd meegemaakt bij een goede vriendin van me, die had verkering met een enorme kneus van een jongen die haar als stront behandelde en haar totaal niet op waarde wist te schatten. Toch kon ze het niet uitmaken omdat ze met hetzelfde gevoel als jij zat.
Op een gegeven moment is de knoop min of meer vanzelf doorgehakt. Eerst was het moeilijk maar het slijt heel snel. Als ik zie hoe gelukkig ze nu is, kan ik in vergelijkbare gevallen echt niet anders aanraden dan uitmaken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
je hebt echt de juiste keus gemaakt!
hem missen in dit stadium is volkomen normaal; het zal moeten slijten. ga lekker leuke dingen doen met vriendinnen, des te sneller zal je je ex vergeten. suc6! liefs Buffy
|
Verwijderd
|
Volgens mij had je geen betere keuze kunnen maken!
Het is logisch dat je hem nu mist, maar je moet niet toegeven aan je gevoel en weer terug gaan naar hem, daar schiet je niks mee op, dan gaat het heel snel weer fout. Zoek gewoon afleiding nu, ga leuke dingen doen met vriendinnen, en over een tijdje zie jezelf ook in dat dit de beste keuze was!! Sterkte ermee!! xxx |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wel of niet gelovig Verwijderd | 91 | 08-12-2005 00:35 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Welke kopen? Shadina | 74 | 02-10-2005 22:29 | |
Liefde & Relatie |
Terug bij je ex? mystery86 | 130 | 28-02-2005 13:45 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen Thirsa | 66 | 21-12-2004 15:16 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Brief aan mijn leraar Nederlands. Kan ik dit versturen? Morphia | 16 | 19-05-2003 13:30 |