Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
AFCA Hooligan kampioen! 2002-2003 2003-FOREVER! Volgend jaar rollen we ADO ook ff op! |
![]() |
||
Citaat:
Over wie gaat dit ![]() Maar jij bent een echte Ajax hooligan?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() 'Echte Ajax hooligan'... ![]() ![]() (Volges mij schijten ze nu hun broek al vol door het idee 'ADO') ![]()
||
Citaat:
![]() Terwijl je naam toch redelijk goed gekozen is... ![]()
||
Citaat:
Whahahahahahaahaah... Ga pik trekken man, met je 'afgekeurde' F-Siders.. Denk dat die 'afgekeurde' F-Siders (op 410 ![]() Kom maar terug als je erachter bent dat de echte hooligans er niet mee te koop lopen, en zeker niet op een forum als dit... LOSER!!
|
Als je dan niet bang bent van me.. KOM DAN GEWOON MAAT!
Als je me niet vreest en je bent zo'n stoere kerel als dat je je voordoet dan durf je ook vast wel een keer te komen kijken en dan zie je de werkelijkheid! Natuurlijk lopen de hooligans er meestal niet mee te koop maar op een forum kun je goed de eer van je club hooghouden. In het boek F-side is niet makkelijk staat ook duidelijk beschreven dat een hooligan alles doet voor de EER van zijn groep.. Natuurlijk heb je dit boek niet gelezen omdat je dat niet voor kerst kreeg van je pappie en mammie omdat ze bang waren dat je op verkeerde ideeen zou komen.. Verder zijn de 410'ers altijd wel voor een vechtpartijtje in (misschien heb je dat 5x tegen Heerenveen gezien toen je voor het eerst in het stadion was) maar waarschijnlijk was je niet bij de wedstrijd omdat je gewoon een boer van buiten bent . Je hebt wel een hele grote mond over je ajaxliefde maar je hebt waarschijnlijk je supporterschap nog nooit uitgestraald.. Verder is 410 in 2 jaar een redelijk hechte groep geworden die elkaar zowel binnen als buiten het stadion ontmoeten en worden "opgeleid" door de afgekeurde F-siders! Vriendschap staat hier voorop (iets wat jij al boer niet kent) en we komen altijd voor elkaar op als er mensen zijn van buitenaf die zich met ons bemoeien.. Heel leuk dat je meepraat op dit forum maar weet wel tegen wie je het zegt! Know who you are talking to! Tot de opendag Sukkeltje dan laat ik je het daar wel zien hoe het werkt.. |
![]() |
|
410 is sfeervak he voor de duidelijkheid maar dat zal je wel niet weten! De F-siders komen daar omdat ze niet meer op de F-side mogen wegens het keuringsbeleid daarvoor en ze trekken daarom maar naar 410 omdat de sfeer dat het best is van de rest van het stadion en om de jonge gasten op te leiden.
Sukkeltje! |
![]() |
|
Vechtpartijtje?
Eer van de club hooghouden? Afgekeurde ( ![]() Keuringsbeleid? Jonge gasten opleiden? Je leeft een beetje in je droomwereldje he... ![]() De jongens van de harde kern van De Meer (Vak F en later Vak M) hebben juist altijd een hekel gehad aan die jochies van buiten Amsterdam die dachten dat ze er helemaal bij hoorden. Staat vast ook wel in je grote boek, waar je graag naar verwijst.. En ohja, ik ben geboren in Amsterdam en heb al vanaf mn 12de een seizoenkaart.. Ben echter geen wannabee hooligan die wel houdt van een vechtpartijtje om niks...en t lekker vind als er mensen bang voor hem zijn.. 'Heel leuk dat je meepraat op dit forum maar weet wel tegen wie je het zegt! Know who you are talking to! Tot de opendag Sukkeltje dan laat ik je het daar wel zien hoe het werkt..' 'AFCA Hooligan kampioen! 2002-2003 2003-FOREVER! Volgend jaar rollen we ADO ook ff op!' Zeer Indrukwekkend allemaal ![]() En lachwekkend bovendien... En laten we nu maar weer on-topic gaan, het gaat tenslotte over een erg relevant onderwerp.. P.S. Je moet me toch s een keer wat meer vertellen over dat Keuringsbeleid van F-Siders... ![]()
||
Citaat:
![]() tog wel grappig om compleet uitgeluld te worden door een mede supporter van je eigen club (geldt voor zlatani9)
|
Jammer dat ik hier niet dieper op in mag gaan omdat ik al een waarschuwing gehad heb.. Via een forum is het zeker moeilijk te meten of iemand de waarheid spreekt dus ik begrijp jullie naieve reactie wel.. Als je het toch wil weten spreken we wel af op de opendag...
Met vr. groet Zlatani 9 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Je bent zeker nog niet zo ver gevorderd in de 'opleiding tot hooligan'?? Einde
|
![]() |
|
we doen het allebei op ons eigen manier.. Ik respecteer de manier waarop jij het doet ook.. Alleen draag ik het op een andere manier uit.. Vind het trouwens wel beetje makkelijk van je om via een forum zo je mening uit te dragen tegenover iemand die in jouw ogen "fout" is.. Heb je in het stadion weleens tegen iemand gezegd die bij de harde kern zit dat ie fout bezig is????
DISS! Grote bek achter het hek dus weer.. Je moet het ook niet zien als een opleiding.. Zij willen dat hun gedachtegoed niet verloren gaat.. dus geven ze het aan ons door |
![]() |
||
Citaat:
Kun je daar mooi eens uitleggen wat dat volgens jou inhoud. En ik dacht dat we het in deze topic hadden over dat Koeman naar Manchester zou gaan? |
![]() |
||
Citaat:
Ja inderdaad, het onderwerp was stom gelul... Dus gaan we daar maar vrolijk op door... ![]() En Zlatan, ik heb niet gezegt dat ik de 'harde kern' fout vind. Kvind alleen jou zielig met je manier van praten, je 'stoere gelul' en je bedreigingen die totaal geen indruk maken... Met je ' ze willen niet dat t gedachtegoed verloren gaat'.. Geloof mij nou, het merendeel van de harde kern, zal niet zo denken hoor.. ![]()
|
ff ontopic:
Ook voor Koeman. 'Ik ben een man van mijn woord en contract is contract. Zeker tot medio 2004 blijf ik daarom trainer in Amsterdam met evenveel plezier als toen ik begon en probeer af te maken waarmee we anderhalf jaar geleden zijn begonnen', aldus de Ajax-coach eerder deze week in De Telegraaf |
![]() |
||
Citaat:
Haal je kennis uit een boek man ![]() Het is er echt niet om het gedachtegoed van de F-Side over te dragen hoor... ![]() En ik heb t gelezen..
||
Citaat:
![]() WOW!!!! Dus nu kan ik het gedachtegoed overbrengen op de nieuwe generatie, alle fora onveilig maken en overal op een zeer goede manier de eer van mn club hoog houden??!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar t is niet echt meer de Koeman naar Manchester-discussie meer he? Dit verpest die ZlatanSuperJood nou allemaal met zn kansloze gedrag.. Zielig achterbaks ventje.. Grote bek achter het hek maar niet komen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kom jij dan naar mij... ![]() Wat ik me trouwens net als elke 'brute' hooligan al jaren afvraag... Denken jullie dat de slang werkelijk tot Maria (Eva, red)gesproken heeft in het paradijs of niet?
Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 15:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ach ja ik vind het maar vaag trouwens word er door Ajax nou al wat gedaan aan die wws mannetjes ???? of blijven die volgend jaar ook bij ajax de "veiligheid" (lees provocatie) uit maken ? ik heb vreemde verhalen gehoord maar dit doet nou ook niet echt iets toe aan het koeman naar manchester discussie misschien ook wel omdat dat ook helemaal nergens op slaat Koeman blijft gewoon bij Ajax |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
P.s. Waar hang je rond denk je met de Open Dag? Dan kunnen we misschien "gezellig" een biertje drinken |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Meest gehate voetballer? zlatani9 | 372 | 19-11-2005 00:19 | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten. EmilioFCG | 500 | 26-03-2004 12:22 | |