Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 13:23
zlatani9
zlatani9 is offline
Koeman schijnt gepolsd te zijn om opvolger te worden van Alex Ferguson zodra die er mee stopt.. Hoe vinden jullie die? Dat zou na Beckham naar Real nog n harde klap zijn voor Barca..

Milan? Who the F*ck is Milan? Still pissed om de uitschakeling in de kwartfinale door een onterechte goal!
Advertentie
Oud 18-06-2003, 14:03
vreselijke fout
vreselijke fout is offline

Ajax en Koeman hebben toch al aangegeven dat hij zich aan zijn contract houdt?

En waar slaat dat stukje over Milan op?

Q:Who the F*ck is Milan?
A: De CL winnaar

Oud 18-06-2003, 14:30
Some
Some is offline
ajax en koeman 2004
Oud 18-06-2003, 14:37
Verwijderd
Zoals al gezegd is, Ajax heeft aangegeven dat Koeman gewoon tot 2004 blijft.

Ten tweede, het lijkt me logischer dat hij naar Barca gaat dan naar Man. utd. In Barcelona heeft zo'n grote reputatie, hij is daar heilig!
Oud 18-06-2003, 16:42
Ed De Pijpslet
Ed De Pijpslet is offline
En Van der vaart gaat dan over een jaar mee met koeman naar Barcelona! En ook chivu gaat dan mee! let maar op! Hetzelfde gebeurt net zoals toen Louis Van Gaal coach was van Barcelona! Die koopt ook heel Ajax op!
Oud 18-06-2003, 16:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op NOS Teletekst staat dat Hiddink als Koeman gewoon blijven bij hun clubs. Weg dus met die geruchten, kan zijn dat-ie gepolst is, maar hij gaat niet.
Oud 18-06-2003, 18:04
zlatani9
zlatani9 is offline
T is toch echt zo maat! Dus niet te bijdehand!! Sukkeltje!
FF over Milan! Dat zijn gewoon een stelletje sukkeltjes die we volgend jaar pakken uit revanche!
Oud 18-06-2003, 18:22
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 18-06-2003 @ 19:04:
FF over Milan! Dat zijn gewoon een stelletje sukkeltjes die we volgend jaar pakken uit revanche!

Ik zal echt nooit geloven dat Koeman naar Man. Utd gaat, dat is echt z'n club niet. Hij zal volgend jaar wel naar Barca vertrekken, die L (hoe heetie ook al weer) zal toch nog iets van zn beloftes waar moeten maken na z'n flop met Beckham (Real rules).
Oud 18-06-2003, 18:25
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 18-06-2003 @ 19:22:

Ik zal echt nooit geloven dat Koeman naar Man. Utd gaat, dat is echt z'n club niet. Hij zal volgend jaar wel naar Barca vertrekken, die L (hoe heetie ook al weer) zal toch nog iets van zn beloftes waar moeten maken na z'n flop met Beckham (Real rules).
Laporta dude..

AFCA Hooligan kampioen! 2002-2003 2003-FOREVER!
Volgend jaar rollen we ADO ook ff op!
Oud 18-06-2003, 18:40
vreselijke fout
Citaat:

Over wie gaat dit , als dat tegen mij was, waarom zeg je dan schijnt gepolst te zijn en zeg je nu het is toch echt zo?

Maar jij bent een echte Ajax hooligan?
Oud 18-06-2003, 18:53
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 18-06-2003 @ 19:25:
Laporta dude..

Oud 18-06-2003, 19:01
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 18-06-2003 @ 14:23:
...door een onterechte goal!
Onterechte goal... Volgens mij waren het alleen een paar ongelukkige tegengoals door het matige verdedigen van een onervaren verdediging...

'Echte Ajax hooligan'...

(Volges mij schijten ze nu hun broek al vol door het idee 'ADO')
Oud 18-06-2003, 19:08
Verwijderd
ADO-hooligans > ajax-hooligans

Oud 18-06-2003, 20:05
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 18-06-2003 @ 19:25:
Laporta dude..

De tering, wat ben jij een hopeloos ventje zeg...

Terwijl je naam toch redelijk goed gekozen is...
Oud 18-06-2003, 21:25
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 18-06-2003 @ 21:05:

Kom maar een x naar 410 ventje.. Zal ik je eens wat laten zien met een paar afgekeurde F-siders..

Oud 18-06-2003, 21:29
ZlatanSuperJood
Citaat:
zlatani9 schreef op 18-06-2003 @ 22:25:

Whahahahahahaahaah...

Ga pik trekken man, met je 'afgekeurde' F-Siders..
Denk dat die 'afgekeurde' F-Siders (op 410 ) het erg zullen waarderen dat een lamzak als jij zich met hen identificeerd..

Kom maar terug als je erachter bent dat de echte hooligans er niet mee te koop lopen, en zeker niet op een forum als dit...

LOSER!!
Oud 18-06-2003, 21:38
zlatani9
zlatani9 is offline
Als je dan niet bang bent van me.. KOM DAN GEWOON MAAT!
Als je me niet vreest en je bent zo'n stoere kerel als dat je je voordoet dan durf je ook vast wel een keer te komen kijken en dan zie je de werkelijkheid! Natuurlijk lopen de hooligans er meestal niet mee te koop maar op een forum kun je goed de eer van je club hooghouden. In het boek F-side is niet makkelijk staat ook duidelijk beschreven dat een hooligan alles doet voor de EER van zijn groep.. Natuurlijk heb je dit boek niet gelezen omdat je dat niet voor kerst kreeg van je pappie en mammie omdat ze bang waren dat je op verkeerde ideeen zou komen.. Verder zijn de 410'ers altijd wel voor een vechtpartijtje in (misschien heb je dat 5x tegen Heerenveen gezien toen je voor het eerst in het stadion was) maar waarschijnlijk was je niet bij de wedstrijd omdat je gewoon een boer van buiten bent . Je hebt wel een hele grote mond over je ajaxliefde maar je hebt waarschijnlijk je supporterschap nog nooit uitgestraald.. Verder is 410 in 2 jaar een redelijk hechte groep geworden die elkaar zowel binnen als buiten het stadion ontmoeten en worden "opgeleid" door de afgekeurde F-siders! Vriendschap staat hier voorop (iets wat jij al boer niet kent) en we komen altijd voor elkaar op als er mensen zijn van buitenaf die zich met ons bemoeien..

Heel leuk dat je meepraat op dit forum maar weet wel tegen wie je het zegt!

Know who you are talking to!

Tot de opendag Sukkeltje dan laat ik je het daar wel zien hoe het werkt..
Oud 18-06-2003, 21:39
zlatani9
zlatani9 is offline
410 is sfeervak he voor de duidelijkheid maar dat zal je wel niet weten! De F-siders komen daar omdat ze niet meer op de F-side mogen wegens het keuringsbeleid daarvoor en ze trekken daarom maar naar 410 omdat de sfeer dat het best is van de rest van het stadion en om de jonge gasten op te leiden.
Sukkeltje!
Oud 18-06-2003, 22:12
ZlatanSuperJood
Vechtpartijtje?
Eer van de club hooghouden?
Afgekeurde ( ) F-Siders?
Keuringsbeleid?
Jonge gasten opleiden?

Je leeft een beetje in je droomwereldje he...

De jongens van de harde kern van De Meer (Vak F en later Vak M)
hebben juist altijd een hekel gehad aan die jochies van buiten Amsterdam die dachten dat ze er helemaal bij hoorden. Staat vast ook wel in je grote boek, waar je graag naar verwijst..

En ohja, ik ben geboren in Amsterdam en heb al vanaf mn 12de een seizoenkaart..
Ben echter geen wannabee hooligan die wel houdt van een vechtpartijtje om niks...en t lekker vind als er mensen bang voor hem zijn..

'Heel leuk dat je meepraat op dit forum maar weet wel tegen wie je het zegt!

Tot de opendag Sukkeltje dan laat ik je het daar wel zien hoe het werkt..'

'AFCA Hooligan kampioen! 2002-2003 2003-FOREVER!
Volgend jaar rollen we ADO ook ff op!'

Zeer Indrukwekkend allemaal
En lachwekkend bovendien...

En laten we nu maar weer on-topic gaan, het gaat tenslotte over een erg relevant onderwerp..

P.S. Je moet me toch s een keer wat meer vertellen over dat Keuringsbeleid van F-Siders...
Oud 19-06-2003, 07:52
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 18-06-2003 @ 23:12:
Vechtpartijtje?
Eer van de club hooghouden?
Afgekeurde ( ) F-Siders?
Keuringsbeleid?
Jonge gasten opleiden?

Je leeft een beetje in je droomwereldje he...

De jongens van de harde kern van De Meer (Vak F en later Vak M)
hebben juist altijd een hekel gehad aan die jochies van buiten Amsterdam die dachten dat ze er helemaal bij hoorden. Staat vast ook wel in je grote boek, waar je graag naar verwijst..

En ohja, ik ben geboren in Amsterdam en heb al vanaf mn 12de een seizoenkaart..
Ben echter geen wannabee hooligan die wel houdt van een vechtpartijtje om niks...en t lekker vind als er mensen bang voor hem zijn..

'Heel leuk dat je meepraat op dit forum maar weet wel tegen wie je het zegt!

Tot de opendag Sukkeltje dan laat ik je het daar wel zien hoe het werkt..'

'AFCA Hooligan kampioen! 2002-2003 2003-FOREVER!
Volgend jaar rollen we ADO ook ff op!'

Zeer Indrukwekkend allemaal
En lachwekkend bovendien...

En laten we nu maar weer on-topic gaan, het gaat tenslotte over een erg relevant onderwerp..

P.S. Je moet me toch s een keer wat meer vertellen over dat Keuringsbeleid van F-Siders...

tog wel grappig om compleet uitgeluld te worden door een mede supporter van je eigen club (geldt voor zlatani9)
Oud 19-06-2003, 09:49
zlatani9
zlatani9 is offline
Jammer dat ik hier niet dieper op in mag gaan omdat ik al een waarschuwing gehad heb.. Via een forum is het zeker moeilijk te meten of iemand de waarheid spreekt dus ik begrijp jullie naieve reactie wel.. Als je het toch wil weten spreken we wel af op de opendag...

Met vr. groet

Zlatani 9
Oud 19-06-2003, 11:08
vreselijke fout
hmm gevechten tegen Heerenveen dat lijkt me spannend
Oud 19-06-2003, 11:10
zlatani9
zlatani9 is offline
Wie doet hier nou bruut? Kom dan gewoon naar de opendag als je zo'n grote mond hebt en niet bang bent.. Je lokt hetnou zelf uit hor ventje..
Oud 19-06-2003, 13:53
ZlatanSuperJood
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-06-2003 @ 08:52:

tog wel grappig om compleet uitgeluld te worden door een mede supporter van je eigen club (geldt voor zlatani9)
Handtekeningen na de wedstrijd...
Oud 19-06-2003, 13:55
ZlatanSuperJood
Citaat:
zlatani9 schreef op 19-06-2003 @ 12:10:
Wie doet hier nou bruut? Kom dan gewoon naar de opendag als je zo'n grote mond hebt en niet bang bent.. Je lokt hetnou zelf uit hor ventje..
Dus met zogenaamd stoere berichten als deze 'hou je de eer van je club hoog'??

Je bent zeker nog niet zo ver gevorderd in de 'opleiding tot hooligan'??

Einde
Oud 19-06-2003, 15:16
zlatani9
zlatani9 is offline
we doen het allebei op ons eigen manier.. Ik respecteer de manier waarop jij het doet ook.. Alleen draag ik het op een andere manier uit.. Vind het trouwens wel beetje makkelijk van je om via een forum zo je mening uit te dragen tegenover iemand die in jouw ogen "fout" is.. Heb je in het stadion weleens tegen iemand gezegd die bij de harde kern zit dat ie fout bezig is????
DISS! Grote bek achter het hek dus weer..
Je moet het ook niet zien als een opleiding.. Zij willen dat hun gedachtegoed niet verloren gaat.. dus geven ze het aan ons door
Oud 19-06-2003, 15:52
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 19-06-2003 @ 16:16:
we doen het allebei op ons eigen manier.. Ik respecteer de manier waarop jij het doet ook.. Alleen draag ik het op een andere manier uit.. Vind het trouwens wel beetje makkelijk van je om via een forum zo je mening uit te dragen tegenover iemand die in jouw ogen "fout" is.. Heb je in het stadion weleens tegen iemand gezegd die bij de harde kern zit dat ie fout bezig is????
DISS! Grote bek achter het hek dus weer..
Je moet het ook niet zien als een opleiding.. Zij willen dat hun gedachtegoed niet verloren gaat.. dus geven ze het aan ons door
Misschien is het beter om een topic te openen over het gedachtegoed van de F-side?
Kun je daar mooi eens uitleggen wat dat volgens jou inhoud.

En ik dacht dat we het in deze topic hadden over dat Koeman naar Manchester zou gaan?
Oud 19-06-2003, 16:49
ZlatanSuperJood
Citaat:
Mitros schreef op 19-06-2003 @ 16:52:
Misschien is het beter om een topic te openen over het gedachtegoed van de F-side?
Kun je daar mooi eens uitleggen wat dat volgens jou inhoud.

En ik dacht dat we het in deze topic hadden over dat Koeman naar Manchester zou gaan?

Ja inderdaad, het onderwerp was stom gelul...

Dus gaan we daar maar vrolijk op door...

En Zlatan, ik heb niet gezegt dat ik de 'harde kern' fout vind. Kvind alleen jou zielig met je manier van praten, je 'stoere gelul' en je bedreigingen die totaal geen indruk maken...
Met je ' ze willen niet dat t gedachtegoed verloren gaat'..

Geloof mij nou, het merendeel van de harde kern, zal niet zo denken hoor..
Oud 19-06-2003, 17:01
Roberto15
Roberto15 is offline
Wat is dit echt voor ziek gepraat?!

Een hooligan die denkt dat ie het allemaal voor een soort van hoger doel doet ofzo

*slotje*
Oud 19-06-2003, 17:12
Some
Some is offline
zlatani welke pagina staat dat dan wat je allemaal zegt???
Kan ik het nog een keertje nalezen.....
Oud 19-06-2003, 17:22
Some
Some is offline
ff ontopic:

Ook voor Koeman. 'Ik ben een man van mijn woord en contract is contract. Zeker tot medio 2004 blijf ik daarom trainer in Amsterdam met evenveel plezier als toen ik begon en probeer af te maken waarmee we anderhalf jaar geleden zijn begonnen', aldus de Ajax-coach eerder deze week in De Telegraaf
Oud 19-06-2003, 18:35
zlatani9
zlatani9 is offline
Lees het boek : "F-side is niet makkelijk" misschien begrijpen jullie het dan iets beter.. We kunnen elkaar toch niet van ons standpunt overtuigen en dat is maar goed ook.. Dus ik ga hier niet verder op in..

T was gezellig

Zlatani
Oud 19-06-2003, 19:08
ZlatanSuperJood
Citaat:
zlatani9 schreef op 19-06-2003 @ 19:35:
Lees het boek : "F-side is niet makkelijk" misschien begrijpen jullie het dan iets beter.. We kunnen elkaar toch niet van ons standpunt overtuigen en dat is maar goed ook.. Dus ik ga hier niet verder op in..

T was gezellig

Zlatani

Haal je kennis uit een boek man
Het is er echt niet om het gedachtegoed van de F-Side over te dragen hoor...

En ik heb t gelezen..
Oud 19-06-2003, 19:15
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 19-06-2003 @ 20:08:
En ik heb t gelezen..
Dan ben jij dus ook een echte die-hard F-side Ajax Hooligan Forever!!!
Oud 19-06-2003, 19:56
ZlatanSuperJood
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-06-2003 @ 20:15:
Dan ben jij dus ook een echte die-hard F-side Ajax Hooligan Forever!!!
ECHT??

WOW!!!! Dus nu kan ik het gedachtegoed overbrengen op de nieuwe generatie, alle fora onveilig maken en overal op een zeer goede manier de eer van mn club hoog houden??!!

Oud 19-06-2003, 22:07
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Voor de carriere van Koeman zou het denk ik wel goed zijn als ie naar ManUTD zou gaan.
Ik gun het hem ook van harte (ook al blijft het een naai streek )
Oud 20-06-2003, 00:36
Frank
Frank is offline
leve ajax

de hele inhoud van deze topic is net zoveel onzin als die zin hierboven
Oud 21-06-2003, 00:26
spsup
spsup is offline
IN-TER-NET HOO-LI-GANS!!!1

past hier wel volgens mij
Oud 21-06-2003, 09:46
zlatani9
zlatani9 is offline
Supercool ben jij.. Grote bek via het forum..

K ga nou echt niet meer op je kansloze kritieken in want je blijft zeiken en geen datum afspreken..
Oud 21-06-2003, 11:54
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 21-06-2003 @ 10:46:
Supercool ben jij.. Grote bek via het forum..

K ga nou echt niet meer op je kansloze kritieken in want je blijft zeiken en geen datum afspreken..
het zijn ook gewoon net feyenoorders he.. die joden ... ze zoeken gewoon ruzie met supporters van hun eigen cluppie.. . triest hoor..
Oud 21-06-2003, 14:25
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
vijf schreef op 21-06-2003 @ 12:54:
het zijn ook gewoon net feyenoorders he.. die joden ... ze zoeken gewoon ruzie met supporters van hun eigen cluppie.. . triest hoor..
Jah klopt helaas wel.. K zoek liever ook geen ruzie met gasten van me eigen club maar deze gast blijft kansloze kritieken leveren omdat ie dat alleen via een forum durft en niet in het stadion.. T gaat maar om 1 ding natuurlijk.. JE CLUB! En dat begrijpen Nac supporters waarschijnlijk beter dan sommige van ons.. (hoop niet dat jullie ook zo worden als jullie een satelietclub van Feyenoord worden Want dat zit er helaas dik in..
Oud 21-06-2003, 14:28
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
spsup schreef op 21-06-2003 @ 01:26:
IN-TER-NET HOO-LI-GANS!!!1

past hier wel volgens mij
Jah sorry.. had me misschien iets minder expliciet moeten uiten maar k word een beetje gek van die ZlatanSuperJood die de hele tijd kritiek blijft uitten met zn kansloze opmerkingen.. Gewoon kansloos die gast..

Maar t is niet echt meer de Koeman naar Manchester-discussie meer he? Dit verpest die ZlatanSuperJood nou allemaal met zn kansloze gedrag.. Zielig achterbaks ventje.. Grote bek achter het hek maar niet komen..
Oud 21-06-2003, 14:30
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 18-06-2003 @ 21:05:

Kom dan kijken als het gebeurt .. Dan kom je eindelijk eens vanuit boerenland en dan ga je niet 5 minuten voor het eind snel weg maar dan blijf je nog iets langer en ga je misschien nog een biertje drinken erna met VRIENDEN voor de GEZELLIGHEID (die woorden komen je zeker niet bekend voor? Zeker alleen van horen zeggen?)
Oud 21-06-2003, 14:55
ZlatanSuperJood
Citaat:
zlatani9 schreef op 21-06-2003 @ 15:28:
Grote bek achter het hek maar niet komen..
Een hek heeft twee kanten...

Kom jij dan naar mij...

Wat ik me trouwens net als elke 'brute' hooligan al jaren afvraag...

Denken jullie dat de slang werkelijk tot Maria (Eva, red)gesproken heeft in het paradijs of niet?

Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 15:01.
Oud 22-06-2003, 00:02
spsup
spsup is offline
Citaat:
Jah sorry.. had me misschien iets minder expliciet moeten uiten maar k word een beetje gek van die ZlatanSuperJood die de hele tijd kritiek blijft uitten met zn kansloze opmerkingen.. Gewoon kansloos die gast..

Maar t is niet echt meer de Koeman naar Manchester-discussie meer he? Dit verpest die ZlatanSuperJood nou allemaal met zn kansloze gedrag.. Zielig achterbaks ventje.. Grote bek achter het hek maar niet komen..

ach ja ik vind het maar vaag trouwens word er door Ajax nou al wat gedaan aan die wws mannetjes ???? of blijven die volgend jaar ook bij ajax de "veiligheid" (lees provocatie) uit maken ? ik heb vreemde verhalen gehoord maar dit doet nou ook niet echt iets toe aan het koeman naar manchester discussie misschien ook wel omdat dat ook helemaal nergens op slaat Koeman blijft gewoon bij Ajax
Oud 22-06-2003, 12:47
Verwijderd
Hand in hand ......

Ajax beugeltieten dat zijn ze

vechtUUUHHHHHHH
Oud 22-06-2003, 13:03
spsup
spsup is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 22-06-2003 @ 13:47:
Hand in hand ......

Ajax beugeltieten dat zijn ze

vechtUUUHHHHHHH
Oud 22-06-2003, 17:13
the Phitt
the Phitt is offline
Citaat:
wat ben jij nou voor pauper, jij ontzettende irritant. Wie fucked met Oizo, fucked met mij.
Oud 22-06-2003, 17:28
Souljah
Souljah is offline
Citaat:

Sjezus wat ben jij zielig, je kan toch gewoon met iemand gaan discussieren? Meteen stoer te praten over iets gaan afspreken zodat je stoer kunt gaan doen met je vriendjes.
Oud 17-07-2003, 11:59
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 21-06-2003 @ 15:55:
Een hek heeft twee kanten...

Kom jij dan naar mij...

Wat ik me trouwens net als elke 'brute' hooligan al jaren afvraag...

Denken jullie dat de slang werkelijk tot Maria (Eva, red)gesproken heeft in het paradijs of niet?
Je zoekt het op he? In me topics zoeken enzo.. Maar het is heel makkelijk uit te leggen.. Zit nog op school (6VWO red. Ben waarschijnlijk toch niet zo dom als jij denkt) en ik had nogal gezeik met een godsdiendienstleraar omdat ik had gezegd dat ik die verhalen in de bijbel allemaal maar n beetje onzin vond. (Ging dus over slang) en toen moest ik naar de rector en ik kon kiezen : 2 dagen schorsing of een betoog schrijven over hetgeen wat ik gelul vond (van die slang dus) maar ik kende dat hele verhaal van die slang niet dus ik ging ff op topic checken of iemand er iets van wist en wat hun mening was.. Zodat ik het eventueel over kon nemen..

P.s. Waar hang je rond denk je met de Open Dag? Dan kunnen we misschien "gezellig" een biertje drinken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten