Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb weleens dat ik terugdeins als mijn vriendin me probeert te zoenen. is natuurlijk vervelend voor haar, maar ik heb nogal gespannen reflexen..
![]() gewoon een kwestie van rustig aan doen, en niemand verassen. als het dan nog gebeurt moet je je bedenken dat de persoon zich op dat moment niet echt prettig voelt, of geen zin heeft ofzo. niets forceren.. |
![]() |
|
Ik heb et zelf indd wel vaak gedaan, maar nooit meegemaakt...Denk dat ik dan maar ff iets in zn oor zou fluisteren en doen alsof ik dat al van plan was...Hm...toch wel een enorme afgang, lijkt me.
Denk trouwes dat het jongens vaker gebeurd dan meisjes
|
Verwijderd
|
Ik zou er wel voor zorgen dat ik zeker weet dat die gene mij terug zoent als ik met iemand zou zoenen, anders dan voel je je echt voor lul staan
![]() Maar ja het is gelukkig nooit gebeurd. Ja uhm met mijn vriendje mss maar das meer voor de lol ![]() Met een vriendin wel een keertje. Dat vond die jongen echt niet leuk, begrijpelijk! Hij begon met haar te flirten en zij ook terug hoor! Op een gegeven moment stonden ze echt zo dicht bij elkaar dat het echt leuk alsof ze aan het zoenen waren, draait ze haar hoofd weg; ''haha doe dat maar niet, ik heb al een vriendje'' Ik vond het eigenlijk niet echt grappig, maar super zielig voor die jongen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oh ja ff ontopic... ik vraag t altijd eerst ![]()
Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 15:04. |
![]() |
|
![]() |
GEwoon die lucht kussen joh, laat haar zien wat ze mist door haar hoofd te hebben weggedraait... wat zal ze balen
![]() Hehe, nee, sorry, nooit meegemaakt... ben een watje, kus alleen wanneer ik gewoon weet dat het kan... alhoewel mijn vriendin ervan houd mij wel eens te pesten. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ja,dat heb ik met mijn ex.
Is vrij vervelend,wat er dan door me heen gaat kan ik niet goed beschrijven. Ach,boeieeeee Heb ook hekel aan blauwtjes.Durf de laaste tijd niet eens meer hoi te zeggen tegen een leuke meid.Tenzij ik 10 biertjes op heb.Met een glas 40% bacardi ofzoiets.(zoals gisteren) MJ
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ooooh the horror.
Dit weekend, met zn alle op het strand iedereen tegen elkaar aan hangen. Merkte al dat X wel erg overdreven over mij heen zat te hangen, en jawel hoor..ik voel een handje over mn wang heen gaan, zachtjes mn gezicht zijn kant opduwend. Ik stug blijven zitten, hoofd verder omdraaien. En maar volhouden, echt tot 7 keer toe heeft ie het geprobeert. Toen ben ik maar op gestaan en ergens anders gaan zitten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zie volgende topic: Hardnekkig? |
![]() |
|
![]() |
godzijdank nooit meegemaakt. Wel gehad dat een jongen me probeerde te zoenen terwijl ik daar geen zin in had, maar goed ik ben niet zo hard dus draaide netjes mijn wang naar m toe zodat zijn kus daarop terecht kwam, boddschap duidelijk, maar niet zo hard als een volledige sprong naar achter.
Als t mij zo over komen zou ik zeggen 'oh sorry' en als t bekende was 'biertje dan maar' ofzo, ander heel snel wegwezen 7X cemslut? damn ik had als na 2 'subtiele' wegdraaiacties t nog niet duidelijk was m even aangesproken. 7X hmm wel erg volhardend typje
||
![]() |
Citaat:
Zelfmoord: Dat is vluchten voor problemen in plaats van ze op te lossen Zelfmoord: Is geen respect hebben voor de mensen die wel om je geven Zelfmoord: Moeten wij DAAR dan respect voor hebben?
||
![]() |
Citaat:
Flauw hoor
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin van maat maakt avances naar mij Armoed | 46 | 07-02-2008 11:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Liefde & Relatie |
[liefde]Verliefd op mijn ex Verwijderd | 12 | 11-06-2003 18:21 |