Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel...... me eenzaam
Ik denk.... was ik nou maar iets leuks aan het doen Ik hoop.... op dat enge gesprek Ik wil..... een omarming van iemand Ik droom...... dat ik dood ga Ik ga......... toch een keer dood Ik vraag...... veel en veels te veel Ik zie.......... Jamie van di-rect boven mijn pc! ![]() Ik houd....... van niemand op dit moment |
![]() |
|
![]() |
Ik voel me sipjes
Ik denk aan examens Ik hoop dat het snel volgende maandag is Ik wil genieten van het mooie weer Ik droom van hem die zo onbereikbaar is Ik ga hem wel eens opbellen Ik vraag of ie eens langskomt Ik zie hem graag Ik houd me eraan dat ik niet naïef ben en alles goed in handen heb...
||
Citaat:
ik begrijp je vraag niet helemaal trouwens...sorry
|
Ik voel......me moe
Ik denk....aan kruimel Ik hoop....dat ik Jeroen volgende week nog zie Ik wil.....niet meer krassen / snijden Ik droom......van overgaan (hopelijk) Ik ga.........zo toch maar verder met mn huiswerk Ik vraag......teveel aandacht Ik zie..........Suzanne morgen nog ff ![]() Ik houd.......van Jeroen
|
Ik voel......me raar
Ik denk....over veel en toch ook over helemaal niets Ik hoop....dat ik naar beeckestijn pop ga Ik wil.....*naam van iem die ik ken* Ik droom......over *naam van iem die ik ken* Ik ga.........proberen te vernaderen Ik vraag......me af wta men van me vindt Ik zie..........(g)een toekomst ![]() Ik houd.......een hele dag leren niet vol Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 17:01. |
![]() |
|
Ik voel......me rot
Ik denk....te veel Ik hoop....dat ik ooit beter ga worden Ik wil.....naar mn verzorgpaarden Ik droom......over hoe ik was geweest zonder PDD-nos en BPS Ik ga.........morgen weer lekker paardrijden! Ik vraag......me af hoe het geweest zou zijn als ik nu ook mijn examens had gedaan Ik zie.....nog steeds geen toekomst Ik houd.......van de mensen die ook van mij houden ![]()
|
![]() |
ik voel.... me vaag
ik denk.... te veel ik hoop.... dat alles binnekort er anders uit ziet ik wil.... mezelf en andere terug vinden ik droom.... over dingen die ik nooit zal krijgen ik ga... overal voor vechten ik vraag... me af hoe heel mijn leven zou zijn gelopen als mijn vader nooit overleden zou zijn aan een hersentumor... ik zie... teveel en te weinig ik houd... van de mensen die ik het meeste pijn doe, maar hoe kan ik nou van iemand houden als ik niet van mezelf hou en eigenlijk niet weet wat houden van is, hou ik mezelf niet voor de gek ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zal het wat explicieter stellen(ik ben soms ook wat onduidelijk ![]() Geeft het duidelijkheid voor jezelf, wat je hebt aangevuld met woorden;wat betreft hoe je, je op dit moment voelt/wat je denkt etc en heb je er iets aan(dat je het uitschrijft)("kan je er iets mee")?... Deze vraag ook voor de anderen.....
|
Ik voel......leegte
Ik denk....te veel na Ik hoop....dat ik mijn schoolwerk ooit nog afkrijg Ik wil..... weg Ik droom......over gesprekken met een bepaald persoon Ik ga.........niet meer wandelen vandaag ook al wil ik dat graag Ik vraag......dinsdag misschien aan die bepaalde persoon of ik met hem kan praten Ik zie..........soms echt niet meer hoe ik verder moet met dit leven Ik houd.......echt niet van mijn vader |
![]() |
|
Verwijderd
|
ok, de mijne ook dan maar:
Ik voel...... me helemaal blij ![]() Ik denk.... alleen aan jou Ik hoop.... dat t nog lang mag duren Ik wil..... meer Ik droom...... af en toe heel raar ![]() Ik ga......... zometeen eten Ik vraag...... me af wat hij ervan vond Ik zie.......... de wereld letterlijk door een roze bril Ik houd....... van je! |
![]() |
|
![]() |
Ik voel......kriebels
Ik denk.... aan hem Ik hoop.... dat het er van komt Ik wil..... nu eindelijk seks Ik droom...... daar dus van Ik ga......... alleen thuisblijven voor een week Ik vraag......niks meer Ik zie.......... hem Ik houd....... van hem ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
*ik vind dit trouwens een erg goed idee!!!*
Ik voel...... me redelijk goed Ik denk.... moeilijk Ik hoop.... op beterschap Ik wil..... naar je toe Ik droom...... niet Ik ga......... naar a-l Ik vraag...... naar de zin van mn leven Ik zie.......... schrikbeelden Ik houd....... mn mond voorlopig dicht *@ WooF: twas gezellig neem ik aan ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 17:28. |
![]() |
|
Ik voel......me goed, maar toch ook weer niet helemaal
Ik denk....veel te veel over alles na Ik hoop....dat de toekomst beter word Ik wil.....zoveel ![]() Ik droom......de laatste tijd niet zo fijn ![]() Ik ga.........snel naar je toe Ik vraag......hoe het is, daarboven in de hemel... Ik zie..........hoeveel je van mij houdt Ik houd.......van jou
|
Verwijderd
|
Ik voel......me vreemd
Ik denk....aan een bepaald persoon Ik hoop....dat hij ook aan mij denkt Ik wil.....hem spreken Ik droom......de laatste tijd veel Ik ga.........hardlopen Ik vraag......niet veel vandaag Ik zie..........vies weer Ik houd.......mezelf van alles voor hm lekker vaag... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel...... me steeds beter
Ik denk.... dat t ooit goed komt Ik hoop.... op mooi weer morgen Ik wil..... een leuk vriendje en 6 kilo er af Ik droom...... niet meer Ik ga......... pedagogische wetenschappen studeren Ik vraag...... me af of ik dat wel moet doen (zie hier boven) Ik zie.......... het weer helemaal zitten Ik houd....... van me moeteke moeteke = koosnaampje voor me moeder dit is best lache om in te vullen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik voel me leeg en donker
Ik denk over hoe het toch verder moet gaan Ik hoop ter plekke in het niets op te lossen Ik wil toch verdergaan Ik droom dat ik weer dromen kan Ik ga wachten op een nieuwe dag Ik vraag of het dan beter mag gaan Ik zie toekomst Ik houd van mezelf, hoe dan ook.... |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik voel behalve buikpijn nogal weinig...
Ik denk ook nogal weinig... Ik hoop dat ik het haal (en dat ik oud word met hem en dat ze beter worden). Ik wil dat ik het haal (en dat ik oud word met hem en dat ze beter worden). Ik droom dat ik het haal (en dat ik oud word met hem). Ik ga het hopelijk halen. Ik vraag niks. Ik zie een geel/oranje-achtig forum. Ik houd van hem.
|
Ik voel...... buikpijn...
Ik denk.... dat het morgen wel over is. Ik hoop.... dat het gezellig wordt morgen. Ik wil..... dat de zon ondergaat. Ik droom...... van mijn vriendje... zonder stress... Ik ga......... morgen met een vriendin naar de kermis. Ik vraag...... me af of ik geslaagd ben. Ik zie.......... het beeldscherm...? ![]() Ik houd....... van liefde. Nou, ik ben niet echt heel diep vandaag geloof ik...
|
![]() |
|
![]() |
Ik voel me saai
Ik denk dat het morgen wel een gezellige dag wordt. Ik hoop dat ik ooit musicalster wordt. Ik wil mezelf kunnen zijn Ik droom van beroemd zijn Ik ga me vanavond stierlijk vervelen met me ouders Ik vraag me af of edwin nog wel met mij verder wilt. Ik zie dat irritante nieuws over de palestijnen Ik houd het niet uit als het hier zo saai blijft..
|
![]() |
[QUOTE]Dreamerfly schreef op 08-06-2003 @ 17:09:
[B]Ik heb een aantal woorden hieronder geplaatst en nou is het de bedoeling dat deze woorden worden aangevuld met eigen woorden. Niet te lang over na denken; aanvullen met woorden die op dát moment in je opkomen...... Ik voel......haat en liefde Ik denk....dat ik dik ben Ik hoop....dat ik ooit heel mooi word Ik wil.....graag bij mijn vriend zijn Ik droom......altijd dingen die ik niet begrijp Ik ga.........morgen lekker fietsen Ik vraag......me af of ik door afvallen wel gelukkiger word Ik zie..........graag dat mensen elkaar respecteren en of helpen Ik houd......van mijn familie, vriend, natuur, muziek, internet en natuurlijk van mijn computer. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Mogelijk geeft het duidelijkheid voor jezelf, over bepaalde gedachten/gevoelens, kan je ze beter plaatsen en misschien dat je er zelfs iets uit kan halen, waar je iets mee kan doen, om een bepaald gevoel en/of gedachten 'weg' te krijgen of gewoon te behouden. Hoofddoel; ter uiting van gedachten en gevoelens en de kijk op de wereld om je heen(natuurlijk wel enigszins beperkt om in die paar woorden op te schrijven en het is een momentopname) op dat specifieke moment.
|
Ik voel......mn tenen kriebelen
Ik denk....aan morgen Ik hoop....dat ik vandaag rustig thuis kan blijven Ik wil.....naar mn vriend Ik droom......over wereldvrede Ik ga.........niet op vakantie Ik vraag......me af waarom ik zo gespannen ben Ik zie..........niet in waarom ik zou slagen Ik houd.......van mn vriend ![]()
|
Ik voel mij wel redelijk fit
Ik denk dat het vandaag wel een gezellige dag wordt Ik hoop dat het mij vandaag lukt aan de slag te gaan voor school. Ik wil vandaag een eindje skeeleren Ik droom over volledig 'vrij' zijn Ik ga mij zo maar eens even klaarmaken, anders zit ik in mijn pyama bij de visite ![]() Ik vraag mij af of ik geschikt ben voor de opleiding SPH Ik zie dat het nu erg bewolkt aan het worden is Ik houd van een lief stel mensen om mij heen
|
Ik voel mijn kat die mijn benen openspint.
Ik denk dat ik haar haar antiwormenmiddel nog moet geven ![]() Ik hoop dat vaderdag ooit afgeschaft wordt. Ik wil 90 scoren op mijn examen Grieks. Ik droom van een vakantie op Mauritius. Ik ga mij zo vlug mogelijk klaarmaken, want ik zit hier ook nog in mijn slaapkleedje. Ik vraag mij af of een dag geen 26 uur kan tellen, dan kan ik 2 uur langer slapen. Ik zie Hermelien Griffel aan de muur. Ik houd van Dennis. |
![]() |
||
Citaat:
Mogelijk geeft het duidelijkheid voor jezelf, over bepaalde gedachten/gevoelens, kan je ze beter plaatsen en misschien dat je er zelfs iets uit kan halen, waar je iets mee kan doen, om een bepaald gevoel en/of gedachten 'weg' te krijgen of gewoon te behouden. Hoofddoel; ter uiting van gedachten en gevoelens en de kijk op de wereld om je heen(natuurlijk wel enigszins beperkt om in die paar woorden op te schrijven en het is een momentopname) op dat specifieke moment.
|
Verwijderd
|
Ik voel me sinds lange tijd weer echt goed
Ik denk dat ik best wel een zieke geest heb Ik hoop dat de nieuwe Muse-cd niet lang op zich laat wachten Ik wil trouwen met m'n vriendin Ik droom teveel Ik ga kijken of ik van m'n balkon af kan springen en het overleef Ik vraag me af of ik dit schooljaar haal Ik zie mezelf in de spiegel en voel me wel ok Ik houd van m'n Zah |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik voel...... mezelf eenzaam,vermoeid en niet prettig
Ik denk.... teveel na Ik hoop.... op de dag dat ik weer eens met een fijn gevoel wakker mag worden Ik wil..... stoppen Ik droom...... niet meer Ik ga......... foute dingen doen Ik vraag...... veels te veel van anderen Ik zie.......... voor de zoveelste keer hoe ik begraven wordt Ik houd....... alleen maar van hem die toch niet van mij kan houden |
![]() |
|
Ik voel...... me moe
Ik denk.... dat ik idd niks voor hem betekende Ik hoop.... stiekem tog een beetje van wel Ik wil..... hem niet meer, maar misschien stiekem tog nog wel een klein beetje Ik droom...... raar de laatste tijd Ik ga......... morgen weer met tegenzin naar school Ik vraag...... om een beetje rust en ophelderingen Ik zie.......... het soms even niet zitten Ik houd....... wel weer mijn mond Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 19:41. |
![]() |
|
ik voel me kut
ik denk aan 30 juni ik hoop dat het niet doorgaat ik wil niet meer ik droom niks (lig eerst veel te lang wakker en daarna droom k niks) ik ga zo leren want dat moet. ik vraag me af waarvoor k nog verder ga ik zie geen toekomst (en een beeldscherm ![]() ik houd.. |
![]() |
|
Ik voel......een enorme leegte
Ik denk....niet dat dit een goede week gaat worden Ik hoop....dat de wachttijd voor opname niet langer dan 3 mnd is Ik wil.....leven als een gelukkkig persoon Ik droom......over een snelle en pijnloze dood Ik ga.........dit niet lang meer volhouden Ik vraag......me af of er een toekomst is Ik zie..........geen toekomst Ik houd.......(ben vergeten hoe het voelt om ergens van te houden)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat doet me denken aan een "echte"psychologische test, deze was alleen wat uitgebreider en de er is vaak een groter gedeelte van de zin gegeven.
Ik voel dat deze vraag te veel ruimte over laat, je voelt lichamelijk of geestelijklaat. Ik denk dat hier het zelfde soort kritiek bij hoort als bij de vorige vraag. Ik hoop dat niemand mij mijn "ik vraag" zin mij kwalijk zal nemen. Ik wil vrij weinig, ik heb het al. Ik droom over een paar uur. Ik ga nu even iets vragen. Ik vraag aan de moderators of ze deze topic, ondanks het feit dat het wel IETS weg heeft van een psychologische test, willen verslepen. Ik zie namen niet wat dit met psychologie te maken heeft Ik houd van dit soort topic`s, daar niet van. Maar deze hoort hier niet thuis. ![]() Laatst gewijzigd op 09-06-2003 om 22:59. |
![]() |
|
Ik voel...... me ongelukkig
Ik denk.... aan me verrotte leven Ik hoop.... dat alles beter wordt Ik wil..... dat mijn droom uitkomt Ik droom... ervan geaccepteerd te worden in hoe en wat ik ben. Ik ga......... straks naar mijn bed Ik vraag.... me af wat ik hier (in de wereld) nog doe Ik zie......... mezelf steeds ongelukkiger worden Ik houd...... de mensen om me heen heel erg op afstand (bedriegen kunnen ze je goed) |
![]() |
||
Citaat:
Dit onderwerp heeft misschien niet direct iets met psychologie te maken, maar geeft een directe aanzet voor bezoekers om zich te uiten, hoe weinig dan ook. Misschien zul je merken dat veel mensen daar moeite mee hebben, wat wel degelijk psychologisch is. Heb je betere suggesties om dit topic te plaatsen? Zo niet laat ik hem even gewoon staan.
|
Ik voel...... me super
Ik denk.... aan esther Ik hoop.... dr snel weer te zien Ik wil..... namelijk bij dr zijn Ik droom......ook wel van dr Ik ga......... daarom zo snel mogelijk weer naar dr toe Ik vraag...... eerst wel ff of zij wel kan Ik zie.......... een tuinstoel Ik houd....... van klungeltje |
Advertentie |
|
![]() |
|
|