Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 16:10
groovy
groovy is offline
Mischien dat deze vraag al vaak is gesteld, en als er een topic al over is, dan spijt me dat!!

Ik wil namelijk even alle tips op een rijtje hebben voor de eerste keer echte sex..

*glijmiddel
*ontspannen zijn
*alcohol (al wil ik daar nie aan gaan doen voor mijn eerste keer)

en wat verder?? Gewoon echt ff nuttige tips, waardoor de pijn echt wat minder is en de sex fijner..? Heeeeeeel erg bedankt alvast, groetjes..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 16:12
Verwijderd
euhm ik zou hem eerst ff laten vingeren eerst met 1 dan met 2 en dan misschien met drie als dat gaat.. want dan is het beetje opgerokken.. doet het minder pijn als hij in je komt en misschien kun je ipv glijmiddel gewoon hem jou late beffe.. dan ist meestal ook hardstikke nat.. en geen geklooi met die troep
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 16:34
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
geen alcohol de eerste keer, zouk niet doen, en dat wil je tog niet, dus niet doen

en eigelijk zeker al 1 keer klaarkomen voordat je er 'echt' mee begint, zowieso doe je de 1e ker aan vingeren, het beste is al je klaarkomt en zoals gezegd: laat hem met meerdere vingers proberen

je kan glijmiddel gebruiken, heb ik ook de 1e keer gedaan, gewoon wat op je vingers en dan over zijn penis wrijven. werkte zeer goed, al was ik wel gelikt en 'opgerekt' al, iig veel suc6
Oud 01-04-2003, 17:04
Verwijderd
Het zogenaamde 'aanklop' principe;

Zorg dat je vriend niet ineens z'n penis in je wil rammen, dat lukt niet en doet gewoon pijn. Laat hem 'aankloppen', zo wen je aan het gevoel, word je opgewonden en op den duur kan hij dan steeds iets verder in je... Als hij gaat rammen, doet het pijn en span je je spieren aan, waardoor het nóg meer pijn gaat doen. Dus laat hem aankloppen

Verder zou ik zeggen dat voorspel ook erg belangrijk is de eerste keer, laat hem je eerst vingeren oid..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:08
AvA AdoRe
AvA AdoRe is offline
iemand vertelde dat...--> wanneer je het voor het eerst gaat doen het handig is als je een kussen onder je rug legt.. dat maakt het makkelijker voor de jongen om naar binnen te komen..
Oud 01-04-2003, 17:27
poesiefox
poesiefox is offline
Het hoeft ook echt niet in een en dezelfde vrijpartij. Als het echt vervelend wordt, halverwege tijdens de aanklop-methode(goed woord!) dan houden jullie gewoon op, en een week later nog eens proberen.

En ook als hij er wel helemaal in is gekomen, en het wordt voor jou vervelend, dan houden jullie weer op. Het is geen recht van de jongen om de eerste keer in het meisje klaar te mogen komen, niet als hij je pijn doet. Dan trek of zuig je hem verder af.

En een variant op de aanklopmethode die wij nog steeds wel eens gebruiken, is dat hij of jij, al naar gelang wie het beter kan, met je clitje speelt tijdens de penetratie. Als je al in de plateaufase zit, dus als het echt lekker wordt, kun je veel meer hebben dan als je die afleiding niet hebt. Je voelt de pijn dan nauwelijks.
Oud 02-04-2003, 13:45
Verwijderd
Citaat:
AvA AdoRe schreef op 01-04-2003 @ 18:08:
iemand vertelde dat...--> wanneer je het voor het eerst gaat doen het handig is als je een kussen onder je rug legt.. dat maakt het makkelijker voor de jongen om naar binnen te komen..
Idd, dat helpt ook wel... het kussen zo leggen dat je bekken wat kantelen, omdat je vagina niet recht naar binnen loopt, maar een beetje naar rug toe, zeg maar. Dit hielp mijn vriend en mij ook heel goed, samen met de aanklop-methode.

Verder moet je natuurlijk niet verder gaan wanneer het echt vervelend wordt, dan ga je je aanspannen en wordt het alleen maar moeilijker en pijnlijker... Gewoon rustig aan doen, je mag het gerust in etapes doen...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:03
sofie3
sofie3 is offline
Zelf je maagdenvlies inscheuren door oprekken lijkt mij een garantie voor een pijnloze, niet bloederige eerste keer... is al vaak aan bod gekomen hier hoe je dat zelf kan doen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:09
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 02-04-2003 @ 15:03:
Zelf je maagdenvlies inscheuren door oprekken lijkt mij een garantie voor een pijnloze, niet bloederige eerste keer... is al vaak aan bod gekomen hier hoe je dat zelf kan doen.
Inscheuren

Als het meisje al tampons heeft gebruikt dan valt er niks in te scheuren en dan nog. Mijn eerste keer deed vrij veel zeer én ik bloedde een beetje, terwijl een "maagdenvlies" (it's just a ribbeltje) niet het probleem kon zijn. Wat een fabeltjes allemaal.

Het zit hem in ontspannen zijn, vochtig genoeg zijn, je op je gemak voelen en het echt willen. En zelfs dat is geen garantie voor geen pijn & bloed. Zoals bij mij.
Oud 03-04-2003, 17:16
desertrose
desertrose is offline
Wat ik de eerste keer deed was dit: ik maakte me ongeloofelijk veel zorgen en was heel onzeker, daardoor begon het pijnlijk, al bij het vingeren, hoewel ik dit zelf al deed, toen heb ik er wat spuug opgedaaan en me gewoon ontspannen, languit gaan liggen en ik heb hem toen drie vingers pasten voorzichtig zijn pik naar binnen laten schuiven, en het viel reuze mee, op het moment dat hij naar binnen ging dacht ik: oh my god, als dit maar goed gaat, maar het was allemaal okee, en die pin, dat valt heel erg mee, ik had dat niet zo erg
Oud 03-04-2003, 17:59
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
leuke tip: er een hele avond/ nacht (dus logeerpartij) ervoor uit trekken. steek allemaal kaarsjes aan overal in heel de kamer (zo werd ik verrast echt superlief en mooi) dan voel je je wel ontspannen. je moet juist lekker lang voorspel hebben, dan voel je je gemakkelijker en daardoor wordt je waarschijnlijk ook natter, waardoor je dat glijspul niet nodig hebt (ik heb t nog nooit nodig gehad )

Have fun
Oud 03-04-2003, 19:27
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef op 02-04-2003 @ 15:03:
volgens mij rekte alles al behoorlijk op toen ik er voor 't eerst een volle supertampon uithaalde, en dat deed immens pijn dus ik kan me goed voorstellen dat er wat inscheurde... maar toch bloedde ik de eerste keer een beetje en 't deed ook een beetje pijn (oke, een beetje)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 22:05
Tox
Tox is offline
Voor mij en haar was de eerste keer onder grote invloed van alcohol dus dat viel volgens mij voor haar toen goed mee.
Oud 03-04-2003, 22:09
poesiefox
poesiefox is offline
Die truc van het kussen onder je billen werkt niet altijd. Het hangt van de stand van zijn piemel af. Als hij recht naar boven wijst, dus tegen zijn buik aan, werkt een kussen juist averechts. Staat hij recht naar voren, dan is het wel een goed idee, hoewel je dan nog beter zelf boven kunt gaan zitten.
Oud 03-04-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef op 01-04-2003 @ 17:12:
euhm ik zou hem eerst ff laten vingeren eerst met 1 dan met 2 en dan misschien met drie als dat gaat.. want dan is het beetje opgerokken.. doet het minder pijn als hij in je komt en misschien kun je ipv glijmiddel gewoon hem jou late beffe.. dan ist meestal ook hardstikke nat.. en geen geklooi met die troep
Opgerokken? Opgerekt
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:18
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 03-04-2003 @ 23:09:
Die truc van het kussen onder je billen werkt niet altijd. Het hangt van de stand van zijn piemel af. Als hij recht naar boven wijst, dus tegen zijn buik aan, werkt een kussen juist averechts. Staat hij recht naar voren, dan is het wel een goed idee, hoewel je dan nog beter zelf boven kunt gaan zitten.
Klopt niet helemaal, het gaan niet om de stand van de penis, maar om hoe de vagina is. De penis moet niet kaartsrecht naar binnen, maar een beetje naar achteren. Wanneer je je bekken kantelt (door een kussen) is de kans groter dat de penis meteen de goede kant op gaat, anders knalt hij tegen je vaginawand aan en dat kan behoorlijk pijn doen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 12:00
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-04-2003 @ 11:18:
Klopt niet helemaal, het gaan niet om de stand van de penis, maar om hoe de vagina is. De penis moet niet kaartsrecht naar binnen, maar een beetje naar achteren. Wanneer je je bekken kantelt (door een kussen) is de kans groter dat de penis meteen de goede kant op gaat, anders knalt hij tegen je vaginawand aan en dat kan behoorlijk pijn doen.

Tja, wij wiebelen altijd allebei een beetje met ons bekken, hij ramt 'm er nooit zomaar in, maar laat zijn piemel zelf zijn weg zoeken.
Oud 04-04-2003, 12:04
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 04-04-2003 @ 13:00:
Tja, wij wiebelen altijd allebei een beetje met ons bekken, hij ramt 'm er nooit zomaar in, maar laat zijn piemel zelf zijn weg zoeken.
Hihi, dat klinkt wel leuk 'laat zijn piemel zelf zijn weg zoeken'
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 17:50
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-04-2003 @ 13:04:
Hihi, dat klinkt wel leuk 'laat zijn piemel zelf zijn weg zoeken'
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer..?
Oud 04-04-2003, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 01-04-2003 @ 18:04:
Verder zou ik zeggen dat voorspel ook erg belangrijk is de eerste keer
ik vind t altijd wel belangrijk hor

Loontjuh (die ervan houdt om haar vriend te zien genieten)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:34
Verwijderd
Bovenop
Je kan zelf het tempo en diepte bepalen dus...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 20:33
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Tox schreef op 03-04-2003 @ 23:05:
Voor mij en haar was de eerste keer onder grote invloed van alcohol dus dat viel volgens mij voor haar toen goed mee.
tijdens wel.. maar toen ik die ochtend wakker werd wist ik ech niet meer waar ik moest kijken

"fock"... " ja jij ja.. ik niet".. hehe (ja mariek.. die zal er lang in blijven zitten bij mij )
Oud 05-04-2003, 20:42
Gummiebeer
Gummiebeer is offline
volgens mij heeft iedereen (van de vrouwen dan ) wel pijn bij de 1e keer....en je kunt wel zoveel zuipen ( ) als je wilt en pakken glijmiddel inslaan, maar door de zenuwen span je je toch vanzelf aan...

maar al snel wordt dat vervangen door een heerlijk gevoel
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 22:37
Jofunu-kun
Jofunu-kun is offline
Hmm.. naar mijn weten had mijn vriendin geen centje pijn...
Oud 06-04-2003, 11:56
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Jofunu-kun schreef op 05-04-2003 @ 23:37:
Hmm.. naar mijn weten had mijn vriendin geen centje pijn...
joh!! die heeft dan geluk gehad!
Oud 06-04-2003, 13:27
Misseke
Misseke is offline
Ik heb ook nergens last van gehad hoor .
En het kan alleen maar beter worden.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 14:11
marijn
marijn is offline
niet alle meisjes hebben pijn de eerste keer hoor!
(en ja dat weet ik uit ervaring )
Oud 12-07-2003, 20:40
dreamer16
dreamer16 is offline
bij mij deed het ook gee npijn
maar ik vraag me toch iets af, voordat ik ontmaagd was had ik wel een maagdenvlies (zal dan wel niet erg strak geweest zijn omdat het geen pijn deed) maar dat is nu dus gewoon verdwnen.. dat vindi k echt raar, waar blijft dat dan opeens , wnat ik heb erdus echt niks van gevoeld gewoon..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten