![]() |
||
Citaat:
![]() Als het meisje al tampons heeft gebruikt dan valt er niks in te scheuren en dan nog. Mijn eerste keer deed vrij veel zeer én ik bloedde een beetje, terwijl een "maagdenvlies" (it's just a ribbeltje) niet het probleem kon zijn. Wat een fabeltjes allemaal. Het zit hem in ontspannen zijn, vochtig genoeg zijn, je op je gemak voelen en het echt willen. En zelfs dat is geen garantie voor geen pijn & bloed. Zoals bij mij.
|
![]() |
Wat ik de eerste keer deed was dit: ik maakte me ongeloofelijk veel zorgen en was heel onzeker, daardoor begon het pijnlijk, al bij het vingeren, hoewel ik dit zelf al deed, toen heb ik er wat spuug opgedaaan en me gewoon ontspannen, languit gaan liggen en ik heb hem toen drie vingers pasten voorzichtig zijn pik naar binnen laten schuiven, en het viel reuze mee, op het moment dat hij naar binnen ging dacht ik: oh my god, als dit maar goed gaat, maar het was allemaal okee, en die pin, dat valt heel erg mee, ik had dat niet zo erg
|
leuke tip: er een hele avond/ nacht (dus logeerpartij) ervoor uit trekken. steek allemaal kaarsjes aan overal in heel de kamer (zo werd ik verrast echt superlief en mooi) dan voel je je wel ontspannen.
![]() ![]() Have fun ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Die truc van het kussen onder je billen werkt niet altijd. Het hangt van de stand van zijn piemel af. Als hij recht naar boven wijst, dus tegen zijn buik aan, werkt een kussen juist averechts. Staat hij recht naar voren, dan is het wel een goed idee, hoewel je dan nog beter zelf boven kunt gaan zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tja, wij wiebelen altijd allebei een beetje met ons bekken, hij ramt 'm er nooit zomaar in, maar laat zijn piemel zelf zijn weg zoeken.
||
Citaat:
![]() ![]() "fock"... " ja jij ja.. ik niet".. hehe ![]()
|
![]() |
bij mij deed het ook gee npijn
maar ik vraag me toch iets af, voordat ik ontmaagd was had ik wel een maagdenvlies (zal dan wel niet erg strak geweest zijn omdat het geen pijn deed) maar dat is nu dus gewoon verdwnen.. dat vindi k echt raar, waar blijft dat dan opeens , wnat ik heb erdus echt niks van gevoeld gewoon.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb meer dan duizend mijl gelopen. Touché | 10 | 04-02-2006 14:21 | |
Seksualiteit |
pijn bij vingeren timvdalen | 12 | 21-09-2003 20:03 | |