Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk vind ik dit wel lief
![]() Je voelt nix voor haar, maar toch ben je bezig met haar eventuele "leed". En je wil eerlijk tegenover haar zijn enzo. Maar, vertel dan eens wat meer. ![]() Hoe oud zijn jullie, waar kent ze je dan eigenlijk van, als jullie elkaar "nooit" zien? En hoe leuk vindt ze jou, was het zo van "wow, die ziet er leuk uit" en is het nu dmv het roddelcircuit opgeblazen tot een hevige verliefdheid...? Hoe lang vindt ze jou al leuk? Het ligt er een beetje aan.. ik denk nu terug aan toen ik in de 2e zat enzo en constant jongens van m'n school leuk vond, enz. Meestal gaat dat vanzelf wel over en is het alleen maar onnodig kwetsend als zo'n jongen dan naar je toekomt en zegt dat hij je niet wil, of dat hij het via via laat weten. Zo kom je erachter dat je vriendinnen hun mond voorbij gepraat hebben en erger je je alleen maar dood aan de situatie. Vervolgens durf je die jongen natuurlijk helemaal niet meer onder ogen te komen. Als ze je niet echt persoonlijk kent, dan geloof ik niet dat haar gevoelens voor jou zo diep kunnen zitten. Ik denk dat je het dan maar beter ff zo kunt laten, tenzij je er meer over hoort ofzo, post het dan maar ff.. ![]() Kijk, je hoeft haar natuurlijk niet aan het lijntje te houden ofzo, dus als je naar haar lacht of op weet ik veel wat voor manier met haar flirt, dan krijgt ze verkeerde ideeen. Maar dat doe je denk ik toch niet. ![]() Maar als je zomaar uit het niets ff laat weten dat je haar "niet moet", dan is het net alsof je je voelt lastiggevallen. Bovendien "hoor" je het toch niet eens te weten, dus dan is het helemaal raar als je er iets over zegt. Tenzij dat "roddelcircuit" voor haar moet uitvissen of je haar ook leuk vindt natuurlijk, maargoed, zodra je vragen krijgt kun je natuurlijk altijd gewoon eerlijk antwoord geven. ![]() Sorry voor het lange verhaal, ik had inspiratie ofzo. ![]() ![]() xx |
![]() |
|
Dank Alicia Silverstone en de rest ook uiteraard.
Ik ken haar via een vriend van me. We gingen weleens naar de stad. Niks doen. Hangen. En zij was daar soms ook aanwezig. Een keer tijdens het uitgaan met haar gekletst. Gewoon normale kus gegeven bij het weggaan. Zoals ik bij iedereen zou doen, na een fijn gesprek. En nu voel ik me daar rottig over. Het is zo naar. Ik ben bang dat ik haar valse hoop heb gegeven. Maar dat zou product zijn van haar eigen interpretatie. Maar zoals je zei, Alicia Silverstone: Ik hoor dit eigenlijk niet te weten. Dus wellicht moet ik het zijn beloop maar laten gaan. En wachten op haar. Ik zal proberen u allen op de hoogte te houden, nogmaals dank voor de welwillendheid!
|
je hebt het gehoord via via.. Niet van haar zelf, dus het lijkt me voor haar niet leuk als ze er ineens achterkomt dat jij van iemand gehoord hebt dat zij je leuk vindt.
Ik zou er niet achter aan gaan, zij komt wel naar jou toe als ze dat wil. [edit] tja wat Alicia eigenlijk zei, ik ben het met haar eens [/edit] ![]()
Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 10:46. |
![]() |
||
Citaat:
haar ooit vaker gezien en toen gevoelens gehad voor haar? tell me
|
Je doet wel erg moeilijk met om het haar te vertellen als ik het eerlijk toe moet geven.
Je wilt toch nix met haar nou daar komt ze vanzelf wel achter hoor. Zoals je nu hier typt komt het over alsof je net zoveel moeite doet om iemand te vertellen dat je die gene leuk vind als dat je diegene niet leuk vind. Lijkt me dat je meer moeite doet als je iemand leuk vind... |
![]() |
|
ikje17 en MissKiss1985;
Ik vind het immer vervelend anderen teleur te moeten stellen. Pijn doen. Verdriet doen. Daarom breng ik het graag op een zo prettig mogelijke manier. Wanneer ik niet voor iemand als 'partner' kies, sluit dat niet uit dat ik in een bepaalde mate toch om die persoon blijf geven. Als was het slechts vanwege het compliment dat ik krijg van diegene; Zij vindt mij een leuk persoon. Dat is erg veel waard voor me. Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen.
|
![]() |
Als ze je enkel leuk vindt, hoef je niet bang te zijn voor zwaar depressieve meisjes. Misschien zou ze een beetje teleurgesteld zijn, meer niet.
Gewoon zijn beloop laten gaan. Als een jongen die ik leuk vond naar mij toe zou komen en een groot drama zou gaan maken en zijn excuses maken enzo, zou ik gillend wegrennen of een gat in de grond zoeken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
2 vraagjes voor de vrouwen/meiden pipotheclown | 82 | 07-08-2017 02:58 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |