![]() |
|
Ik heb in mijn PC 1 CPU-fan en een casefan. Die casefan staat onderin mijn kast omdat ik deze niet ergens aan vast kan maken (is een oude CPU fan). Hoe zet ik die casefan het meest efficiënt neer? En is het juist beter of slechter als je de behuizing van je PC eraf laat?
[ Afbeelding ] Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 18:56. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
slechter om je kast open te laten verstoord te airflow.
ik zou zeggen plaats 2 in de rode vlakke in het plaatje dit wil dus wel zeggen dat je een kleine casemod aan moet brengen. natuurlijk is het ook mogelijk een gat te creren aan de binnen zeide van je deur wat je best vaak bij mods ziet Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 19:03. |
![]() |
|
Hier is wel een goede tip:
http://gathering.tweakers.net/forum...messages513670 O ja voor die goede airflow, zou ik hetzelfde doen als unpopular, maar zou ik vanboven ook nog een plaatsen, zuigend.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echt zuigen je bedoeld dat hij lucht moet verplaatsen van binnen de kast naar buiten? Dat stond er toch ook al. En hoe harder hoe beter mss ja maar beter iets dan niets. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(zo heb ik het maar je kunt het gewoon testen als ik het namelijk andesom doe blijft de temp hoger dus gewoon uitproberen wat bij jou kast het beste is, kast wat meer tijd maar je weet wel dat het dan goed is) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|