Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hier in het dorp op de winkelpleinen
in het postkantoor (daar is een binnengedeelte waar je s'nachts ook in kan) eehh ja op zoveel openbare plaatsen ik heb er echt schurft aan en ben nog nooit aangehouden ofzo dus.........
||
Citaat:
in de zomer hier komt de politie 'te fiets' trouwens zelfs vaak langs en das eigenlijk altijd wel ff gezellig... ff praatje, wensen je veel plezier en rijden door .. wel rlxd ![]()
|
![]() |
onder het raam waar de ouders van mijn vriend lagen, ja in bed maar ze sliepen denk ik nog niet. Zijn ouders zijn net als de mijne zwaar tegen alle soorten drugs en vinden mensen die blowen criminelen. Zijn ouders hebben heeeele goede band met de meijne
|
![]() |
hell, in mijn achtertuin een keer.. naja dat was dan nie zo heel erg spectaculair maar dat werd het wel toen ik dr zwaar ziek van werd en op mn kamer half out ging met veel lawaai (terwijl mn ouders in de kamer ernaast lagen) en uh... op midden op het binnenhof een keer
en ook op et station ja, thanx caine.. die wassik vergeten [Dit bericht is aangepast door vigor mortis (23-02-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() Andere keer was in centraal station, maar daar zeiden ze van ga lekker die blow buiten roken jongens. Een 'vreemde' plek om te blowen was voor mij in het rookhok van de leraren, in de tram, in de bioscoop (we werden er toen wel uitgekickt, mensen roken nl wiet en wij begonnen ze te lachen, komt er opeens een medewerker met zaklamp naar binnen lopen...), in het bejaardentehuis. Maarja echt vreemd kan je het niet noemen, riskant is denk ik een beter woord dan.
|
![]() |
niet de vreemdste, wel de beste:
Museumplein Amsterdan, dak van de appie, helemaal op 't puntje, met 8 man, beentjes over de rand, of liggend en koppie over de rand ![]() misschien wel vreemd: speeltuintje van 'n creshe in baambrugge in Easy Everything en de coolste tot nu toe, in lijn 51.... joint was net op, kwma der controle binne.... ze zeiden nix over die joint... enkel 64,50 de man voor zwartrijden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Overal en nergens:
mn kamer, bij meeste van mn vrienden thuis, cafes, steegjes, bruggen, straten, in bad, op het dak, in de tuin, in school (schoolfeest), schoolreisje (buiten in soort hangnet), boulevard in spanje, aan een riviertje en in een soort kuil in frankrijk, ergens in een hoekje in marokko, woonkamer, ehm...even denken...duinen, strand en nog wel wat denk ik zet het er wel bij ofzo...speeltuintje en ook een paar concerten [Dit bericht is aangepast door Glass Ghost (07-03-2002).] [Dit bericht is aangepast door Glass Ghost (08-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij kreeg toen niet die jiont op je flkker he? was 'n meid van 'n jaar of 16... ![]() zo ja dan heb je ons wel es gezien ![]() maar nu woon ik ergens anders.... ofwel met z'n 8ten zal 'k daar nie meer zitten (was ook maar 1x, maar was wel cool... ik twijfelde of 't dak 't wel zou houwwen) |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Eehm op de ah parkeer dek door het winkel centrum boven op de basis school in het portiek van een basis school bij m'n broer op de kamer bij mezelf in de kamer in de dormibella in de tuin(mijn ouders weten niet dat ik blow, hoop ik)in een boom in de bosjes in zo'n grote container op z'n kop(we gingen op onze hoofden staan en toen blowen was echt lol) op school en school feest voor het zwembad in een bestel busje van een gast die ik niet kende en dat was het wel zo'n beetje
|
![]() |
Hmmm....
-Uit het raam van mijn kamer. -Op een schommel (maar ik weet niet of dat een echte aanrader is....) -Op een glijbaan (de glijbaan op ging veeeel makkelijker dan eraf ![]() -Met A-man op een bevroren sloot terwijl we daarop probeerden te skateboarden, wat btw niet echt lukte. -Op een bankje (maar wat heet raar ![]() Misschien een beetje off topic, maar ik heb een keertje op school paddo's gedaan: Ik begon al tijdens het 2e uur in de klas die dingen voorzichtig op te eten, en daarna tijdens de adventsviering (ook 2e uur) ging ik door met eten, in de Grote Zaal (de Aula zeg maar) met honderden kinderen erbij en natuurlijk veel leraren. (Adventviering komt waarschijnlijk alleen voor op de Vrije School) Het rook wel lekker heel erg naar paddestoelen in de klas ![]() Daarna zouden we (dacht ik) een toneelstuk krijgen (Kerstspel door de leraren) maar daar kwam een onverwacht blokuur gym tussen ![]() ![]() Helaas waren de paddo's al uitgewerkt voordat het Kerstspel begon, maar al met al toch wel een mooie ervaring! Misschien kunnen we sowieso deze topic een beetje uitbreiden met "andere spullen". |
![]() |
|
![]() |
In Blijdorp tijdens een schooluitje in een chinees huisje ofzo. Moesten ook nog opdrachten maken en daar hebben we allemaal rare dingen ingevuld hehe
En op het schoolplein terwijl het lesuur net voorbij was en er leerlingen en leraren liepen. Hmm verder onder zo'n brug die over de treinrails gaat, en dan daar bovenaan die steile helling zeg maar. Maar das standaard in tussenuren op school. |
![]() |
|
ergens in een weiland in frankrijk. We liepen met z'n allen ergens rond en zagen daar een leuk plekje. We hadden daar een kleed neergelegd en gingen daar zitten. Toen we met z'n allen daar lagen kwam er iemand achter dat het een wiland met koeien was
![]() toen we opstonden waren we omringd door een aantal van die beesten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar van paddo's hoef je niet perse raar te gaan lopen, het effect kan ook meer geestelijk zijn, en bovendien had ik het 2 weken daarvoor ook al gedaan, dus was het misschien ietsje minder sterk. Nou geloofwaardig? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|