Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2002, 19:27
Günther
Günther is offline
wat zijn de vreemdste plekken war je ooit een (of meer ) joint(s) hebt gerookt?
Oud 21-02-2002, 19:48
Verwijderd
nou niet vreemd... wel gevaarlijk maybe...
vondelstraat in den haag (bes wel druk) op een hoekje bij de rijswijkse weg... hehe...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 20:14
MasterMolly
MasterMolly is offline
3 joints aan het water bij druk kruispunt op mooie zomerdag
Oud 21-02-2002, 20:55
apekop123
apekop123 is offline
Een keer op een schoolfeest in de wc op school. Maar dat was geen joint was uit een waterpijp. Het was trouwens niet echt rlx maar opzich wel een toffe ervaring
Oud 21-02-2002, 22:10
Günther
Günther is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Een keer op een schoolfeest in de wc op school. Maar dat was geen joint was uit een waterpijp. Het was trouwens niet echt rlx maar opzich wel een toffe ervaring

ik heb nog niet in school zelf gesmoked (wel gehaald haha heel sneaky op zon school feest in de wc (fuck*n veel beveiliging))
Oud 21-02-2002, 23:20
Wasp
Wasp is offline
In het huis van de schoonouders van m'n ex-vriendin.
Oud 22-02-2002, 01:21
drama
drama is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Dussem, in het huis van de ouders van haar hedendaagse vriend....

Complex...

Oud 22-02-2002, 09:59
Paulaah
Paulaah is offline
Ook een keertje met een schoolfeest.. maar dan niet in de wc maar gewoon in de zaal zal maar zeggen, met 2 andere..
Schorsing als gevolg.. hmmzz..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 13:24
Günther
Günther is offline
Citaat:
Wasp schreef:
damn denkwerk op de "vroege ochtend" ......ksnap `m
Oud 22-02-2002, 16:36
drama
drama is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
nou niet vreemd... wel gevaarlijk maybe...
vondelstraat in den haag (bes wel druk) op een hoekje bij de rijswijkse weg... hehe...

Wat is daar nou weer gevaarlijk aan
Oud 22-02-2002, 16:41
wIccy
wIccy is offline
bij mij thuis op mijn kamer...
(deurtje op slot)
en in een steegje waar toch nog af en toe mensen voorbijlopen
Oud 22-02-2002, 17:04
caine
caine is offline
opt station in eindhoven, miden op de grond, op een bankje aan de drukke weg, op het stadshuisplein, in een coffeeshop (!)
Oud 22-02-2002, 18:28
drama
drama is offline
in een boom.
Oud 22-02-2002, 21:09
poecilotheria
poecilotheria is offline
hier in het dorp op de winkelpleinen

in het postkantoor (daar is een binnengedeelte waar je s'nachts ook in kan)

eehh ja op zoveel openbare plaatsen ik heb er echt schurft aan en ben nog nooit aangehouden ofzo dus.........
Oud 23-02-2002, 14:05
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
poecilotheria schreef:
eehh ja op zoveel openbare plaatsen ik heb er echt schurft aan en ben nog nooit aangehouden ofzo dus.........
je kan er niet eens voor aangehouden worden volgens mij. et enige wat ze kunnen doen is zeggen of je het weg wilt doen of ze kunnen het in beslag nemen. meer niet...

in de zomer hier komt de politie 'te fiets' trouwens zelfs vaak langs en das eigenlijk altijd wel ff gezellig... ff praatje, wensen je veel plezier en rijden door .. wel rlxd
Oud 23-02-2002, 14:41
Ninnoc
Ninnoc is offline
onder het raam waar de ouders van mijn vriend lagen, ja in bed maar ze sliepen denk ik nog niet. Zijn ouders zijn net als de mijne zwaar tegen alle soorten drugs en vinden mensen die blowen criminelen. Zijn ouders hebben heeeele goede band met de meijne
Oud 23-02-2002, 16:04
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, in mijn achtertuin een keer.. naja dat was dan nie zo heel erg spectaculair maar dat werd het wel toen ik dr zwaar ziek van werd en op mn kamer half out ging met veel lawaai (terwijl mn ouders in de kamer ernaast lagen) en uh... op midden op het binnenhof een keer

en ook op et station ja, thanx caine.. die wassik vergeten

[Dit bericht is aangepast door vigor mortis (23-02-2002).]
Oud 23-02-2002, 17:15
Verwijderd
Uhh tja ,in de bus op weg naar bloemendaal,op een surfplank in het water op een meer ,en op m'n vorige school ook wel eens in een les gewoon op toilet ( boven zo'n afzuigkap ) laat je uiteraard wel de helft liggen ergens voor je klasgenoot
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 18:53
A-man
A-man is offline
Citaat:
blackfairy schreef:
je kan er niet eens voor aangehouden worden volgens mij. et enige wat ze kunnen doen is zeggen of je het weg wilt doen of ze kunnen het in beslag nemen. meer niet...
HEt is me wel een paar keer gebeurd dat politie naar ons toe kwam toen we een blowtje aan het roken waren, 1 keer bijvoorbeeld was bij de de hoek van haagsecourant (naast burgerking bij spui), komen ze zo naar ons toen en zegt de 1 zo, ja nu uitmaken die 'sticky' of je krijgt een boete van huppeldepup gulden. We waren met ons 5en en we hoorden allemaal een ander bedrag boete, dus wij zo allemaal "hoeveel gulden?" "400?" "hij zei volgens mij 1 hoor" "700 hoorde ik" "nee echt volgens mij zei hij 1" "misschien zei hij wel 200", en dit gewoon terwijl we die blow verder aan het roken waren, toen werd zo'n agent woest en zegt zo "EN NU GOOI JE'M OP DE GROND", dus eentje gooit hem zo op de grond en de politie loopt zo verder de spui straat in en ik pak zo gewoon weer die blow op en rook rustig verder, was wel melig .
Andere keer was in centraal station, maar daar zeiden ze van ga lekker die blow buiten roken jongens.

Een 'vreemde' plek om te blowen was voor mij in het rookhok van de leraren, in de tram, in de bioscoop (we werden er toen wel uitgekickt, mensen roken nl wiet en wij begonnen ze te lachen, komt er opeens een medewerker met zaklamp naar binnen lopen...), in het bejaardentehuis.
Maarja echt vreemd kan je het niet noemen, riskant is denk ik een beter woord dan.
Oud 02-03-2002, 17:38
+Lunatic+
+Lunatic+ is offline
In een tentje in onze achtertuin

's ochtends om half 7
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:36
minerva
minerva is offline
Op ardennenweek achter de bivaktent
Oud 04-03-2002, 09:17
Iotje
Iotje is offline
Op een kerkhof
en op het dak van een parkeergarage en in de kelder van de MediaMarkt

[Dit bericht is aangepast door Iotje (04-03-2002).]
Oud 04-03-2002, 19:34
Verwijderd
nie ech vreemd (misschien wel als je meeteld dat me ouderz niet wete dak blow...)
me kamer!!! ut ruikt der altijd naar wiet en gemiddeld komt een van me ouderz wel elke dag 1 keer in me kamer
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 17:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Op school (terwijl er regelmatig leraren lopen te patrouilleren daarzo)
Op mn kamer (terwijl mn moeder ieder moment kon thuiskomen)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 06:21
ick
ick is offline
niet de vreemdste, wel de beste:

Museumplein Amsterdan, dak van de appie, helemaal op 't puntje, met 8 man, beentjes over de rand, of liggend en koppie over de rand en smoken maar..... 1x joint naar beneden geflikkert, bijna op iemands kop....

misschien wel vreemd:
speeltuintje van 'n creshe in baambrugge
in Easy Everything
en de coolste tot nu toe, in lijn 51.... joint was net op, kwma der controle binne.... ze zeiden nix over die joint... enkel 64,50 de man voor zwartrijden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2002, 10:39
Verwijderd
Heeeeej daar smook ik ook altijd! Vooral als het mooi weer is!! Misschien heb ik jullie wel ns gezien
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 22:46
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Overal en nergens:

mn kamer, bij meeste van mn vrienden thuis, cafes, steegjes, bruggen, straten, in bad, op het dak, in de tuin, in school (schoolfeest), schoolreisje (buiten in soort hangnet), boulevard in spanje, aan een riviertje en in een soort kuil in frankrijk, ergens in een hoekje in marokko, woonkamer, ehm...even denken...duinen, strand en nog wel wat denk ik zet het er wel bij ofzo...speeltuintje en ook een paar concerten

[Dit bericht is aangepast door Glass Ghost (07-03-2002).]

[Dit bericht is aangepast door Glass Ghost (08-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 23:24
Delilah
Delilah is offline
Bij de visvijver, in de trein, op school, in een bootje en in het zwembad
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 21:11
ick
ick is offline
Citaat:
Minnitje schreef:
Heeeeej daar smook ik ook altijd! Vooral als het mooi weer is!! Misschien heb ik jullie wel ns gezien

jij kreeg toen niet die jiont op je flkker he? was 'n meid van 'n jaar of 16...

zo ja dan heb je ons wel es gezien

maar nu woon ik ergens anders.... ofwel met z'n 8ten zal 'k daar nie meer zitten (was ook maar 1x, maar was wel cool... ik twijfelde of 't dak 't wel zou houwwen)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 21:18
drama
drama is offline
Citaat:
A-man schreef:
HEt is me wel een paar keer gebeurd dat politie naar ons toe kwam toen we een blowtje aan het roken waren, 1 keer bijvoorbeeld was bij de de hoek van haagsecourant (naast burgerking bij spui), komen ze zo naar ons toen en zegt de 1 zo, ja nu uitmaken die 'sticky' of je krijgt een boete van huppeldepup gulden. We waren met ons 5en en we hoorden allemaal een ander bedrag boete, dus wij zo allemaal "hoeveel gulden?" "400?" "hij zei volgens mij 1 hoor" "700 hoorde ik" "nee echt volgens mij zei hij 1" "misschien zei hij wel 200", en dit gewoon terwijl we die blow verder aan het roken waren, toen werd zo'n agent woest en zegt zo "EN NU GOOI JE'M OP DE GROND", dus eentje gooit hem zo op de grond en de politie loopt zo verder de spui straat in en ik pak zo gewoon weer die blow op en rook rustig verder, was wel melig .
Andere keer was in centraal station, maar daar zeiden ze van ga lekker die blow buiten roken jongens.
Sjonge, waarom vroeg je niet op welke grond zij je dat wilden verbieden?
Oud 09-03-2002, 19:17
terror-team
terror-team is offline
voor het politie bureau in amsterdam
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 13:15
Footprint
Footprint is offline
eeh denk wel in bad,
meot je voorzichtig smoken zodat ie niet nat wordt
Oud 13-03-2002, 02:50
ick
ick is offline
Citaat:
terror-team schreef:
voor het politie bureau in amsterdam
ook 'n keer gedaan... stonden we met 5 man voor 't hoofdburo op tram 10 te wachten... weet niet psies meer waarom we toen daar waren, maar weas wel chill
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 02:51
ick
ick is offline
Citaat:
Footprint schreef:
eeh denk wel in bad,
meot je voorzichtig smoken zodat ie niet nat wordt

vroeger woonde ik ergens (waar ik ook veel gesmoked heb, was niet thuis) daar rookte ik altijd me peukkies onder de douche... elke ochtend opnieuw... ging altijd goed.... maar jointjes niet... dat zouden die kaffers daar ruiken...

Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 11:41
Griller
Griller is offline
In bad, In een rubber bootje op de maas. Achter het politie bureau. In de huiskamer . In de kelder . In de keuken. En dat waren de wat vreemdere plekken.
Oud 13-03-2002, 16:49
RanCoRjunky
RanCoRjunky is offline
Eehm op de ah parkeer dek door het winkel centrum boven op de basis school in het portiek van een basis school bij m'n broer op de kamer bij mezelf in de kamer in de dormibella in de tuin(mijn ouders weten niet dat ik blow, hoop ik)in een boom in de bosjes in zo'n grote container op z'n kop(we gingen op onze hoofden staan en toen blowen was echt lol) op school en school feest voor het zwembad in een bestel busje van een gast die ik niet kende en dat was het wel zo'n beetje
Oud 22-03-2002, 12:12
Mugshot
Mugshot is offline
Op het dak
In de trein
In de skilift (en daarna gaan boarden )
Oud 22-03-2002, 12:25
Isa
Isa is offline
op schoolkamp in de WC.
was samen met 2 anderen. joint doorgeven van onder de plee.
merkte er niks van btw.

toen was ik nog maar net begonnen, ik vond het toen spannend om het te doen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 15:32
Verwijderd
In de rookruimte voor de leraren tijdens een schoolfeest.
Door de binnenstad fietsend op een drukke dag.
Op de dansvloer in m'n stamdisco.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 16:47
als het ware salsa
als het ware salsa is offline
Citaat:
drama schreef:
Sjonge, waarom vroeg je niet op welke grond zij je dat wilden verbieden?
je mag zegmaar wiet kopen en bij je hebben maar je mag het niet roken

Oud 22-03-2002, 19:33
]{ing
]{ing is offline
Op het dak van de flat van een vriend
Op het dak van ons schuurtje
Repetitieruimte
Huiskamer
Studeerkamer

dat was het wel denk ik
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 19:36
]{ing
]{ing is offline
en meerdere keren in bad
zoooooo relaxt echt een aanrader, val alleen niet in slaap is gevaarlijk
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:08
Günther
Günther is offline
Citaat:
]{ing schreef:
en meerdere keren in bad
zoooooo relaxt echt een aanrader, val alleen niet in slaap is gevaarlijk

damn ik mag niet smoken in huis zegt mijn mama
Oud 22-03-2002, 21:11
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Hmmm....
-Uit het raam van mijn kamer.
-Op een schommel (maar ik weet niet of dat een echte aanrader is....)
-Op een glijbaan (de glijbaan op ging veeeel makkelijker dan eraf )
-Met A-man op een bevroren sloot terwijl we daarop probeerden te skateboarden, wat btw niet echt lukte.
-Op een bankje (maar wat heet raar )

Misschien een beetje off topic, maar ik heb een keertje op school paddo's gedaan:
Ik begon al tijdens het 2e uur in de klas die dingen voorzichtig op te eten, en daarna tijdens de adventsviering (ook 2e uur) ging ik door met eten, in de Grote Zaal (de Aula zeg maar) met honderden kinderen erbij en natuurlijk veel leraren. (Adventviering komt waarschijnlijk alleen voor op de Vrije School)
Het rook wel lekker heel erg naar paddestoelen in de klas
Daarna zouden we (dacht ik) een toneelstuk krijgen (Kerstspel door de leraren) maar daar kwam een onverwacht blokuur gym tussen Dat was de langste gymles die ik ooit heb gehad Het was maandag, en toen ik die dag van school kwam was ik blij dat het weer weekend was, want daat was ik wel aan toe (een gymles van 5 dagen?)
Helaas waren de paddo's al uitgewerkt voordat het Kerstspel begon, maar al met al toch wel een mooie ervaring!

Misschien kunnen we sowieso deze topic een beetje uitbreiden met "andere spullen".
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:28
Günther
Günther is offline
Citaat:
Jantje het Zonnekind schreef:
Misschien kunnen we sowieso deze topic een beetje uitbreiden met "andere spullen".
izzt goed
Oud 25-03-2002, 14:31
VL»i«NDERTJE
VL»i«NDERTJE is offline
In Blijdorp tijdens een schooluitje in een chinees huisje ofzo. Moesten ook nog opdrachten maken en daar hebben we allemaal rare dingen ingevuld hehe
En op het schoolplein terwijl het lesuur net voorbij was en er leerlingen en leraren liepen.
Hmm verder onder zo'n brug die over de treinrails gaat, en dan daar bovenaan die steile helling zeg maar. Maar das standaard in tussenuren op school.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:39
liesje 19
liesje 19 is offline
ergens in een weiland in frankrijk. We liepen met z'n allen ergens rond en zagen daar een leuk plekje. We hadden daar een kleed neergelegd en gingen daar zitten. Toen we met z'n allen daar lagen kwam er iemand achter dat het een wiland met koeien was
toen we opstonden waren we omringd door een aantal van die beesten
Oud 25-03-2002, 21:25
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
black angel schreef:
damn ik mag niet smoken in huis zegt mijn mama

moet je het doen als je ouders weg zijn, ik mag altijd smoken als ik geen school heb
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Jantje het Zonnekind schreef:

Misschien een beetje off topic, maar ik heb een keertje op school paddo's gedaan:
Ik begon al tijdens het 2e uur in de klas die dingen voorzichtig op te eten, en daarna tijdens de adventsviering (ook 2e uur) ging ik door met eten, in de Grote Zaal (de Aula zeg maar) met honderden kinderen erbij en natuurlijk veel leraren. (Adventviering komt waarschijnlijk alleen voor op de Vrije School)
Het rook wel lekker heel erg naar paddestoelen in de klas
Daarna zouden we (dacht ik) een toneelstuk krijgen (Kerstspel door de leraren) maar daar kwam een onverwacht blokuur gym tussen Dat was de langste gymles die ik ooit heb gehad Het was maandag, en toen ik die dag van school kwam was ik blij dat het weer weekend was, want daat was ik wel aan toe (een gymles van 5 dagen?)
Helaas waren de paddo's al uitgewerkt voordat het Kerstspel begon, maar al met al toch wel een mooie ervaring!

volgens mij kan het niet echt.. ik heb een keer paddo's gedaan (achteraf een van de domste dngen die ik heb gedaan, was wel heel mooi en zo, maar het meisje waar ik mee was had het nogal voor me verpest, sprong door het huis heen, gilde dat alles zo mooi was, stootte expres dingen om 'omdat ze zo langzaam vielen'.. op een gegeven moment buiten op te sluiten.. misschien zijn paddo's voor mij wel wel ooit voor herhaling vatbaar, maar alleen met een groepje goede vrienden, als iemands ouders een weekend weg zijn, en niet voor mijn 18de of iets dergelijks..), dat was bij mij thuis met een vriendin, en mijn ouders waren niet thuis.. we hadden allebei maar een halve portie, maar van die halve portie gingen we (in elk geval ik) helemaal raar lopen, je had niet echt meer controle over wat je zei want je zag het verschil niet meer tussen normale woorden en onzintaal, en op een gegeven moment begon alles te draaien waardoor ik steeds viel.. in zo'n toestand kun je echt geen gymles aan, en al zeker, absoluut geen grote aantallen mensen om je heen.. in mijn oren klinkt het dus ontzettend ongeloofwaardig.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 15:22
Jantje het Zonnekind
Jantje het Zonnekind is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
volgens mij kan het niet echt.. ik heb een keer paddo's gedaan (achteraf een van de domste dngen die ik heb gedaan, was wel heel mooi en zo, maar het meisje waar ik mee was had het nogal voor me verpest, sprong door het huis heen, gilde dat alles zo mooi was, stootte expres dingen om 'omdat ze zo langzaam vielen'.. op een gegeven moment buiten op te sluiten.. misschien zijn paddo's voor mij wel wel ooit voor herhaling vatbaar, maar alleen met een groepje goede vrienden, als iemands ouders een weekend weg zijn, en niet voor mijn 18de of iets dergelijks..), dat was bij mij thuis met een vriendin, en mijn ouders waren niet thuis.. we hadden allebei maar een halve portie, maar van die halve portie gingen we (in elk geval ik) helemaal raar lopen, je had niet echt meer controle over wat je zei want je zag het verschil niet meer tussen normale woorden en onzintaal, en op een gegeven moment begon alles te draaien waardoor ik steeds viel.. in zo'n toestand kun je echt geen gymles aan, en al zeker, absoluut geen grote aantallen mensen om je heen.. in mijn oren klinkt het dus ontzettend ongeloofwaardig.

Ik heb idd ook niet echt schokkend goed meegedaan nee, behalve met voetbal een hakje wat alleen op tv lukt, en toe opeens ook
Maar van paddo's hoef je niet perse raar te gaan lopen, het effect kan ook meer geestelijk zijn, en bovendien had ik het 2 weken daarvoor ook al gedaan, dus was het misschien ietsje minder sterk.
Nou geloofwaardig?

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten