![]() |
|
probeer eens katoenen beugelbh's die heb je ook zat, en ik heb ook meer dan voldoende katoenen onderbroeken met leuke printjes (bij hunkemöller 3 voor 7,50 bij v&d (SoHo) 3 voo 8euro)
(Ik kan ook geen syntetische onderbroeken dragen ivm chronische blaasontsteking ![]() Mareh over die BH's waar gaat het jeugen? aan de buitenkant van je borsten en aan de binnenkant van je borsten? Probeer in dat geval eens een wat grotere CUP, als het gewoon overal jeukt en kriebelt een grotere omvangmaar (hoezegjedat?) en probeer sowieso eerst een katoenen ![]() Succes er mee!
|
Verwijderd
|
Ik heb dat ook!!! En ik krijg ook rode jeukende handen als ik lang geld vasthou, een rode plek op m'n buik als daar de gesp van m'n riem tegenaan drukt, ontstoken oorlelletjes als ik oorbellen draag die niet 100 % van zilver, goud of chirurgisch staal zijn, en ik wordt misselijk als ik uit een blikje drink, enzovoort... overgevoeligheid voor de meeste metaalsoorten (vooral ijzer en nikkel en blik) is dat in mijn geval. Bij jou misschien ook?
Gelukkig zijn er als je goed zoekt óók leuke beha's zonder beugel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik kan wel goed tegen metalen ![]() |
![]() |
|
ik heb het alleen aan de binnenkant van m'n borsten. geen jeuk, eerder pijn, wanneer ik te lang een beugelbeha heb gedragen.
maar zonder beugel zit ook weer niet lekker, dat zijn meestal van die flutdingetjes. ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat je d'r aan kan doen. mocht het overal jeuken (dus ook je borsten en je tepels), dan moet je eens kijken of je allemaal beha's hebt met gaatjesstof (of hoe zeg je dat? met zo'n patroontje dmv stukjes zonder stof ofzo). daar kan ik namelijk absoluut niet tegen en d'r zijn veel beugelbeha's die dat hebben (maar lang niet allemaal!)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met beugels hebben ze idd overal zat leuke...maar ja, als je nooit beugels draagt heb je daar niet zo heel veel aan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat je ook kunt doen is de beugels eruit halen..
![]() Maar er zijn zeker zat leuke BHs zonder beugel bv bij livera of bij hunkenmoller*filiaal breda*. Zelf wil ik liever met beugel omdat ik die ondersteuning gewoonweg nodig heb. Anders floepen ze alle kanten uit en das ook niet echt lekker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ze zijn er ook wel, maar niet 'genoeg'. Ik bedoel, vier leuke beugelloze bh's en er dan nog weet ik het hoe erg naar moeten zoeken vind ik nou niet bepaald ... (en nu ben ik het woord kwijt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar misschien lijkt het in mijn ogen meer, omdat de bh's die ik leuk vind maar niet kan hebben, niet alleen geen beugel hebben maar ook te klein zijn > tot C cup heb je 1000000 leuke bh's >dat idee krijg ik< daarna is alles zwart wit of huidkleurig of met dat walgelijke (imo ![]() als ik nou een beetje thuis was in de mode ontwerp wereld zou ik hippe bh's gaan ontwerpen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() misschien zijn er dan wel helemaal maar weinig leuke bh's... want echt, ik heb een c/d cup en draag beugel bh's > en ik zie altijd alleen maar van die oubollige, ik was al blij toen ik een zwarte vond zonder walgelijke strikjes en dingetjes eraan... > maar hippe kleurtjes zie ik echt nooit in mijn maat... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij de Hema hebben ze de Easy Soft-serie.. dwz: zacht ondergoed in een aantal verschillende kleuren. Daar zitten ook stevige topjes bij.
(goh, ik ga nog reclame maken.. ![]() ![]() Ik heb zelfs trouwens ook weleens last van beugel-bh's. Het ergste is dat de bh's die het beste zaten nu stuk zijn. De beugel steekt er steeds uit en dat doet pijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder heb ik ook een keer een beugelbh geplunderd; gewoon de beugels eruit getrokken en ik kan de bh nog steeds aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Duh, daar gaat het toch over? Tis dat beugelbh's beter zitten bij mij, maar ik heb "heel lang" zonder beugels rond gelopen..
|
Verwijderd
|
Ik heb alle winkels in de stad (van Rotterdam) die ik tegen kwam en die ook maar iets wat op bh's leek verkochten gehad (en dat waren er VEEL)...en ik kwam wel 2 (wel ja) bh's zonder beugels tegen die ook nog een beetje stevig waren en die niet voor opoe's bestemd waren. Vind ik niet echt veel, maar goed. ('t zal wel aan m'n maat liggen dan ofzo)
Tip: Super flex van Sloggi heeft wel beugels en zit daardoor steviger, maar de beugels zijn in het midden laag, ze lopen ook door ('t is dus eigenlijk meer één beugel) en ze zijn veel dunner en flexibeler en daardoor irriteren ze veeeeeeeel minder. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat is het verschil tussen beugel bh en voorgevormde? Verwijderd | 17 | 20-04-2015 17:23 | |
Lifestyle |
wat voor beha's Verwijderd | 60 | 08-10-2006 12:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Topjesbeha/bikinibeha sofie3 | 12 | 31-05-2005 12:06 | |
Lifestyle |
Lingerie rodina | 89 | 06-06-2003 08:48 | |
Seksualiteit |
Vraag voor jongens!!! Skatjűh17 | 64 | 09-04-2003 15:57 | |
Lifestyle |
De Ondergoed Topic. Oh yeah. Signy | 94 | 05-07-2002 13:56 |