Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2003, 19:21
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik weet wel wat er tegen te doen is hoor, gewoon geen beugelbeha's dragen, maar ik vraag me gewoon af of meerdere dit hebben.

Als ik beugelbeha's draag gaat t namelijk al na een paar uur irriteren, en krijg ik een vreselijke jeuk daar. Jammer dus dat zoveel winkels bergen van die rotdingen verkopen.

En leuke kleurrijke onderbroekjes kan ik dus ook niet aan, want die zijn allemaal synthetisch, en dan gaat t alweer irriteren en krijg ik een overmaat aan afscheiding.

Bah.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:31
feline
feline is offline
Heb je zeker de goede maat ?
Oud 09-07-2003, 19:35
Verwijderd
Volgens mij ligt het er gewoon aan hoe je borsten zijn of beugelBH's lekker zitten of niet. Ik weet nog wel dat het mijn zusje toen (maar ja die heeft ook wel hele kleine borsten) werd afgeraden om een beugelBH te dragen omdat dat gewoon niet echt paste bij haar borsten. Maar ja nu draagt ze push-up bh, volgens mij zitten daar ook beugels is al heb je daar mss weer geen last van

Maar er zijn ook genoeg (leuke) BH's zonder beugel te vinden hoor!!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:40
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 09-07-2003 @ 20:21:
Als ik beugelbeha's draag gaat t namelijk al na een paar uur irriteren, en krijg ik een vreselijke jeuk daar. Jammer dus dat zoveel winkels bergen van die rotdingen verkopen.
Dat had ik ook toen ik voor het eerst een bh droeg, maar na een tijdje is dat bij mij overgegaan ook bij die bh had ik er geen last meer van!
Oud 09-07-2003, 19:44
never mind
never mind is offline
probeer eens katoenen beugelbh's die heb je ook zat, en ik heb ook meer dan voldoende katoenen onderbroeken met leuke printjes (bij hunkemöller 3 voor 7,50 bij v&d (SoHo) 3 voo 8euro)
(Ik kan ook geen syntetische onderbroeken dragen ivm chronische blaasontsteking )

Mareh over die BH's waar gaat het jeugen? aan de buitenkant van je borsten en aan de binnenkant van je borsten? Probeer in dat geval eens een wat grotere CUP, als het gewoon overal jeukt en kriebelt een grotere omvangmaar (hoezegjedat?) en probeer sowieso eerst een katoenen

Succes er mee!
Oud 09-07-2003, 19:51
Verwijderd
hmm ik weet het ook niet ehct.. misschien is het gewoon wennen..
Toen ikk voor het eerst een beugelbh droeg voelde dat de eerste weken ook vreemd maar nu kan ik niet meer zonder..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 20:26
Verwijderd
Ik heb dat ook!!! En ik krijg ook rode jeukende handen als ik lang geld vasthou, een rode plek op m'n buik als daar de gesp van m'n riem tegenaan drukt, ontstoken oorlelletjes als ik oorbellen draag die niet 100 % van zilver, goud of chirurgisch staal zijn, en ik wordt misselijk als ik uit een blikje drink, enzovoort... overgevoeligheid voor de meeste metaalsoorten (vooral ijzer en nikkel en blik) is dat in mijn geval. Bij jou misschien ook?

Gelukkig zijn er als je goed zoekt óók leuke beha's zonder beugel.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 20:37
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-07-2003 @ 21:26:
Ik heb dat ook!!! En ik krijg ook rode jeukende handen als ik lang geld vasthou, een rode plek op m'n buik als daar de gesp van m'n riem tegenaan drukt, ontstoken oorlelletjes als ik oorbellen draag die niet 100 % van zilver, goud of chirurgisch staal zijn, en ik wordt misselijk als ik uit een blikje drink, enzovoort... overgevoeligheid voor de meeste metaalsoorten (vooral ijzer en nikkel en blik) is dat in mijn geval. Bij jou misschien ook?

Gelukkig zijn er als je goed zoekt óók leuke beha's zonder beugel.
Ja, haha, ik krijg zelfs kriebel als ik langer dan 10 minuten een muts/hoed op mijn hoofd heb
maar ik kan wel goed tegen metalen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 11:48
da leentjuh
da leentjuh is offline
t jeukt bij mij wel, maar t moet wel anders hou ik ze niet in bedwang zeg maar..
Oud 12-07-2003, 11:52
Verwijderd
Mijn zus heeft dat ook, ze heeft toen sportbh's in geslagen en daar heeft ze geen last van
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 12:01
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-07-2003 @ 12:52:
Mijn zus heeft dat ook, ze heeft toen sportbh's in geslagen en daar heeft ze geen last van
maar die zijn zo ugly en ik wil ook graag met van die doorzichtige bandjes.. heb ik nu ook
Oud 13-07-2003, 17:21
sublime
sublime is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 09-07-2003 @ 20:35:

Maar er zijn ook genoeg (leuke) BH's zonder beugel te vinden hoor!!
meer zelfs

maar zou niet weten wat je er aan kunt doen, heb zelf nergens last van... misschien ind een andere maat proberen... of een keer een ander soort materiaal?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 18:36
Balance
Balance is offline
ik heb het alleen aan de binnenkant van m'n borsten. geen jeuk, eerder pijn, wanneer ik te lang een beugelbeha heb gedragen.
maar zonder beugel zit ook weer niet lekker, dat zijn meestal van die flutdingetjes. ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat je d'r aan kan doen.
mocht het overal jeuken (dus ook je borsten en je tepels), dan moet je eens kijken of je allemaal beha's hebt met gaatjesstof (of hoe zeg je dat? met zo'n patroontje dmv stukjes zonder stof ofzo). daar kan ik namelijk absoluut niet tegen en d'r zijn veel beugelbeha's die dat hebben (maar lang niet allemaal!)
Oud 13-07-2003, 19:20
Verwijderd
Genoeg leuke bh's zonder beugels...? Dan mag je mij vertellen waar je die kunt vinden, want ik heb intussen alle winkels zo'n beetje wel gehad. En sportbh's zijn idd niet al te charmant.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 19:26
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-07-2003 @ 20:20:
Genoeg leuke bh's zonder beugels...? Dan mag je mij vertellen waar je die kunt vinden, want ik heb intussen alle winkels zo'n beetje wel gehad. En sportbh's zijn idd niet al te charmant.
idd...vorig jaar wilde ik ook een bh zonder beugels! ik heb stad en land afgezocht, maar nergens een kunnen vinden! Gelukkig hebben ze met beugels wel veel leuke!!
Oud 13-07-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Brown eye schreef op 13-07-2003 @ 20:26:
idd...vorig jaar wilde ik ook een bh zonder beugels! ik heb stad en land afgezocht, maar nergens een kunnen vinden! Gelukkig hebben ze met beugels wel veel leuke!!
Ik heb bij Hunkemöller nu een paar redelijke bh's zonder beugels gezien, maar die zijn wel saai wit en een ander raar kleurtje (beige ofzo) en van die voorgevulde dingen oid. Hoe ze zitten weet ik (nog) niet. H&M heeft wel veel 'topjes' in allerlei leuke kleuren, maar die zijn niet echt stevig oid.

Met beugels hebben ze idd overal zat leuke...maar ja, als je nooit beugels draagt heb je daar niet zo heel veel aan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 19:50
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-07-2003 @ 20:34:
Met beugels hebben ze idd overal zat leuke...maar ja, als je nooit beugels draagt heb je daar niet zo heel veel aan.
Maar na die geprobeerd te hebben wil ik niets anders meer.....zit toch wel wat steviger
Oud 13-07-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Brown eye schreef op 13-07-2003 @ 20:50:
Maar na die geprobeerd te hebben wil ik niets anders meer.....zit toch wel wat steviger
Hmm, als je er tegen kunt ed, dan zijn ze idd fijner (heb ik van horen zeggen ), maar als je er niet tegen kunt... Ik heb het ooit geprobeerd, ik heb het een half uur uit gehouden, toen werd ik 'gek'. (Daarna ook nog wel eens geprobeerd, maar 't zit (bij mij) zo verschrikkelijk vreselijk.)
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 19:59
bette4ever
bette4ever is offline
Wat je ook kunt doen is de beugels eruit halen.. dan heb je mooie BHs zonder beugel.
Maar er zijn zeker zat leuke BHs zonder beugel bv bij livera of bij hunkenmoller*filiaal breda*.
Zelf wil ik liever met beugel omdat ik die ondersteuning gewoonweg nodig heb. Anders floepen ze alle kanten uit en das ook niet echt lekker
Oud 13-07-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Als ik langs een lingeriewinkel kom, of over de lingerieafdeling van v&d of hema, dan neem ik altijd een kijkje, en zo heb ik een verzameling aangelegd van 4 mooie beugelloze bh's dus ze zijn er wel...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:05
Verwijderd
Ze zijn er ook wel, maar niet 'genoeg'. Ik bedoel, vier leuke beugelloze bh's en er dan nog weet ik het hoe erg naar moeten zoeken vind ik nou niet bepaald ... (en nu ben ik het woord kwijt ). Ik heb stad en land afgezocht en niks kunnen vinden, ja, een lichtroze topje bij de H&M...maar verder niks. En een hele tijd terug al een keer voor onder een gala-jurk, uiteindelijk wel één (wel ja) beugelloze bh gevonden die kon (lees: die zwart was en geen mega-brede banden had).
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 22:52
sublime
sublime is offline
Citaat:
livera, hunkemuller, hema, h&m (maar heb gehoord dat de kwaliteit bij h&m niet denderend is) hebben allemaal vrij veel leuke beugelloze bh's...

maar misschien lijkt het in mijn ogen meer, omdat de bh's die ik leuk vind maar niet kan hebben, niet alleen geen beugel hebben maar ook te klein zijn > tot C cup heb je 1000000 leuke bh's >dat idee krijg ik< daarna is alles zwart wit of huidkleurig of met dat walgelijke (imo ) kant...

als ik nou een beetje thuis was in de mode ontwerp wereld zou ik hippe bh's gaan ontwerpen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 00:46
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 13-07-2003 @ 23:52:
livera, hunkemuller, hema, h&m (maar heb gehoord dat de kwaliteit bij h&m niet denderend is) hebben allemaal vrij veel leuke beugelloze bh's...

maar misschien lijkt het in mijn ogen meer, omdat de bh's die ik leuk vind maar niet kan hebben, niet alleen geen beugel hebben maar ook te klein zijn > tot C cup heb je 1000000 leuke bh's >dat idee krijg ik< daarna is alles zwart wit of huidkleurig of met dat walgelijke (imo ) kant...

als ik nou een beetje thuis was in de mode ontwerp wereld zou ik hippe bh's gaan ontwerpen
lijkt mij niet... ik heb A-cupje, en heb toch echt nog best veel moeite om iets leuks te vinden, zie boven
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 08:48
sublime
sublime is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-07-2003 @ 01:46:
lijkt mij niet... ik heb A-cupje, en heb toch echt nog best veel moeite om iets leuks te vinden, zie boven
hmm toch vreemd dat iedereen leuke bh's ziet behalve die die geschikt zijn voor henzelf

misschien zijn er dan wel helemaal maar weinig leuke bh's... want echt, ik heb een c/d cup en draag beugel bh's > en ik zie altijd alleen maar van die oubollige, ik was al blij toen ik een zwarte vond zonder walgelijke strikjes en dingetjes eraan... > maar hippe kleurtjes zie ik echt nooit in mijn maat...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 09:20
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-07-2003 @ 01:46:
Dan kijk je toch verkeerd want ik kan met mijn cupje A hele leuke dingen vinden!
Oud 14-07-2003, 10:57
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Qamra schreef op 14-07-2003 @ 10:20:
Dan kijk je toch verkeerd want ik kan met mijn cupje A hele leuke dingen vinden!
Jah ik ook....!!
Oud 14-07-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 14-07-2003 @ 10:20:
zonder beugel? ik zei er niet voor niets 'zie boven' bij, je moet wel m'n andere posts lezen om te begrijpen waarom Ik zie ook vaak zat leuke beha's in cup A, en dan voel ik eraan en dan zit daar weer een beugel... grrr
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 12:13
Verwijderd
Bij de Hema hebben ze de Easy Soft-serie.. dwz: zacht ondergoed in een aantal verschillende kleuren. Daar zitten ook stevige topjes bij.

(goh, ik ga nog reclame maken.. )

Ik heb zelfs trouwens ook weleens last van beugel-bh's. Het ergste is dat de bh's die het beste zaten nu stuk zijn. De beugel steekt er steeds uit en dat doet pijn
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-07-2003 @ 13:13:
Bij de Hema hebben ze de Easy Soft-serie.. dwz: zacht ondergoed in een aantal verschillende kleuren. Daar zitten ook stevige topjes bij.

(goh, ik ga nog reclame maken.. )

Ik heb zelfs trouwens ook weleens last van beugel-bh's. Het ergste is dat de bh's die het beste zaten nu stuk zijn. De beugel steekt er steeds uit en dat doet pijn
Die easy soft dingen zijn erg fijn

Verder heb ik ook een keer een beugelbh geplunderd; gewoon de beugels eruit getrokken en ik kan de bh nog steeds aan
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 12:40
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
linda85 schreef op 13-07-2003 @ 19:36:
ik heb het alleen aan de binnenkant van m'n borsten. geen jeuk, eerder pijn, wanneer ik te lang een beugelbeha heb gedragen.
maar zonder beugel zit ook weer niet lekker, dat zijn meestal van die flutdingetjes. ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat je d'r aan kan doen.
mocht het overal jeuken (dus ook je borsten en je tepels), dan moet je eens kijken of je allemaal beha's hebt met gaatjesstof (of hoe zeg je dat? met zo'n patroontje dmv stukjes zonder stof ofzo). daar kan ik namelijk absoluut niet tegen en d'r zijn veel beugelbeha's die dat hebben (maar lang niet allemaal!)
Ja idd die stukjes stofpatroontjes gaat t ook van kriebelen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 12:41
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 13-07-2003 @ 20:59:
Wat je ook kunt doen is de beugels eruit halen.. dan heb je mooie BHs zonder beugel.
Maar er zijn zeker zat leuke BHs zonder beugel bv bij livera of bij hunkenmoller*filiaal breda*.
Zelf wil ik liever met beugel omdat ik die ondersteuning gewoonweg nodig heb. Anders floepen ze alle kanten uit en das ook niet echt lekker
Kan dat, de beugels er gewoon uithalen? Gaat dat dan niet kapot ofzo?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 12:43
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
sublime schreef op 14-07-2003 @ 09:48:
hmm toch vreemd dat iedereen leuke bh's ziet behalve die die geschikt zijn voor henzelf

misschien zijn er dan wel helemaal maar weinig leuke bh's... want echt, ik heb een c/d cup en draag beugel bh's > en ik zie altijd alleen maar van die oubollige, ik was al blij toen ik een zwarte vond zonder walgelijke strikjes en dingetjes eraan... > maar hippe kleurtjes zie ik echt nooit in mijn maat...
Oja die vreselijke strikjes, die zitten ook altijd op onderbroeken en normaal gesproken knip ik ze eraf. Vreselijke dingen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 12:45
Verwijderd
Citaat:
kaasstaafje schreef op 14-07-2003 @ 13:41:
Kan dat, de beugels er gewoon uithalen? Gaat dat dan niet kapot ofzo?
Als je aan een kant gewoon die beugel eruit trekt, blijft de bh zelf gewoon helemaal heel... Ga hem er natuurlijk niet uitknippen ofzo Gewoon een klein gaatje maken waar de beugel begint, en je duwt en trek hem er zo uit zonder dat de bh verder kapot gaat (dat kleine gaatje stelt echt niets voor en zie je ook niet zitten).
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 13-07-2003 @ 23:52:
Bij die winkels heb ik allemaal gekeken en wat ik dus al zei: ze hebben daar amper (leuke) beugelloze bh's. Van dat Easy Soft gebeuren heb ik er volgens mij één...maar echt stevig is die niet. Maar goed, ik zal van de week die vier winkels voor de zoveelste keer nog eens aflopen (hoe vaak ik dat nou al wel niet gedaan heb... en dan alle andere winkels waar ze bh's verkopen er ook nog bij...)...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 14:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-07-2003 @ 13:45:
Als je aan een kant gewoon die beugel eruit trekt, blijft de bh zelf gewoon helemaal heel... Ga hem er natuurlijk niet uitknippen ofzo Gewoon een klein gaatje maken waar de beugel begint, en je duwt en trek hem er zo uit zonder dat de bh verder kapot gaat (dat kleine gaatje stelt echt niets voor en zie je ook niet zitten).
geeft ie dan nog wel veel steun?
Oud 14-07-2003, 15:00
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 14-07-2003 @ 15:50:
geeft ie dan nog wel veel steun?
Bij mij wel..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 15:47
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-07-2003 @ 12:21:
zonder beugel?

Duh, daar gaat het toch over?

Tis dat beugelbh's beter zitten bij mij, maar ik heb "heel lang" zonder beugels rond gelopen..
Oud 15-07-2003, 16:18
Verwijderd
Ik heb alle winkels in de stad (van Rotterdam) die ik tegen kwam en die ook maar iets wat op bh's leek verkochten gehad (en dat waren er VEEL)...en ik kwam wel 2 (wel ja) bh's zonder beugels tegen die ook nog een beetje stevig waren en die niet voor opoe's bestemd waren. Vind ik niet echt veel, maar goed. ('t zal wel aan m'n maat liggen dan ofzo)

Tip: Super flex van Sloggi heeft wel beugels en zit daardoor steviger, maar de beugels zijn in het midden laag, ze lopen ook door ('t is dus eigenlijk meer één beugel) en ze zijn veel dunner en flexibeler en daardoor irriteren ze veeeeeeeel minder.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten