Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*klapt* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"je snapt het niet hé?" - waar slaat dat dan op? volgens mij was het de bedoeling bij dop om vooral op de stijl te letten en in mindere mate op de inhoudt. Daarbij als je op de inhoudt reageerd doe dat dan op een eerlijke manier, en ga niet een lullig versje schrijven. Of schrijf wel een lullig versje en open daarvoor dan een nieuw topic. En dan nog: je zegd dat je op de inhoudt reageerd, maar je valt de kunde van iemand en dus de stijl aan. En in plaats van een nuttige opbouwende kritiek, geef je het "waardeloze" advies om er maar gewoon mee op te houden. Er is helemaal niemand die daar wat aan heeft, behalve jij want iedereen gaat zeggen hoe leuk een versje het is. Het is in mijn ogen dus zelfverijking over de rug van een ander. "stijlvol". Wat betreft mijn levenspad kan ik je meedelen dat ik inderdaad al mijn leven lang in Nederland woon, dat ik zo af en toe nogal last heb van dyslexie (ik heb al meer dan 12 jaar remidial teaching daarvoor gehad, maar ze hebben de hoop opgegeven). Ik heb echter inmiddels genoeg pluimen verdiend om iets over stijl te mogen zeggen, dat heeft namelijk weinig met spelling te maken, gezien de resultaten die ik de afgelopen jaren heb geboekt op het gebied van poezie.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Maar wederom moet ik zeggen: je snapt het niet..
Ik dacht dat je wel doorhad dat Winterqueen zich gewoon stierlijk verveelde, en ontzettend zin had om mensen hier te vervelen met stomme rijmpjes.. (lees anders de 6 posts van haar van gisteren maar, misschien dat dat duidelijkheid geeft..) Als je alleen domme gedichten maakt om lomp te doen, zeg ik inderdaad dat je er beter mee kan stoppen.. Valt er dan veel nuttige opbouwende kritiek te geven? Dát snapte je dus niet, ok? En ik vind het nog steeds raar dat je gedichten van Winterqueen serieus neemt. |
![]() |
|
![]() |
wat een gezellige topic
![]() winterqueen bewijst uitzonderlijk goed sinterklaasrijm te kunnen toepassen, maar meer hoeven we daar niet van te lezen. Verder zou S zijn talenten nuttiger kunnen besteden en de topics van winterqueen gewoon kunnen negeren, dan houdt ze vanzelf op. zijn gedicht zit overigens "stijltechnisch" WEL goed in elkaar, in ieder geval veel beter dan het rijmpje van winterqueen, en is misschien wel lullig, maar het is geen "versje". verder heeft hajo absoluut geen verstand van gedichten, want het zielige computernerdje heeft absoluut geen verband met de absurditeit van poëzie. Ik raad je bij deze aan om een tijdje op dit forum te verblijven zonder te posten, en de gedichten en vooral de reacties er op goed te lezen om zo een smaak en in ieder geval kennis van poëzie te ontwikkelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Stellig steeds maar weer,
Links de gedachte, storend, Rechts ben jij... De angst voorop, Waarom storend en niet zo kek? Deze dingen op mijn agenda, Aanwezig, angstig doch op zijn plek, Maak me niet te druk... Lopend alleen en denkend, Ben ik alleeen en zo slim? Ik ben de oplossing voor alles, Maar weet je wat het geval is? Zielig is wat je nooit hoopt, Toch afwijkend, En nooit koopt, Toch gekocht... ------- Laat iedereen in zijn of haar waarde!! Maar goed......t blijft een matig gedicht van onze hoofdposter! Groeten van enorrrme Vaaal~~!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
De Kantine |
Welke forummer lijkt jou in het echt een toffe peer? Negrotiator | 291 | 26-12-2003 09:24 | |
Software & Hardware |
HELLUP!!! ben gehacked ... wat nu??? kevertje84 | 31 | 09-10-2003 18:46 | |
Verhalen & Gedichten |
contra het zielige computernerdje Just Johan | 5 | 14-07-2003 12:12 | |
Lifestyle |
Bedenk een rage Evito | 82 | 02-02-2003 23:30 | |
Verhalen & Gedichten |
het zielige computernerdje van onze school WinterQueen | 4 | 25-04-2002 11:04 |