Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
B.T.W: weet je wat we tegenwoordig hebben hier in Nederland: IN-BUR-GER-INGS-CUR-SUS Veel succes ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
LSD wil ik ooit nog wel een keer nemen, maar de lichamelijke schade is volgens mij wel een stuk hoger als DMT. Verder wil ik ooit nog wel is Peyote of San Pedro proberen, maar daar heb ik nu nog ff geen behoefte aan en DMT trekt me gewoon enorm aan.
||
Citaat:
kan je niet iets specifieker uitleggen waarom dmt je zo trekt..
||
Citaat:
![]() Sinds ik voor de 1e keer iets over DMT las d8 ik dat wil ik ooooit nog wel is doen. Ik heb nu ondertussen bijna alle tripreports gelezen die ik kon vinden en de drang om het een keer te proberen is alleen maar sterker geworden. Wat ik ook wel een voordeel vind is dat de trip ongeveer 30 minuten duurt. Hoewel je opzich voor je gevoel een paar uur in een trip kan zitten lijkt dit me toch rlxter dan dat je bijv LSD neemt en 12 uur in een badtrip zit. oh en ik heb nog ff gezocht en ik kan idd nix vinden over de lichamelijke schade van LSD. dus dat zal dan wel niet waar zijn
||
Citaat:
DMT is opzich ook onschadelijk maar als je het rookt is het wel slecht voor je longen...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Kan ik met enkelen hier een prive meetingkje maken met als enig doel gezamenlijk DMT te roken?
ik weet niet hoe eraan te komen noch heb ik een sitter, dus daarom deze vraag aangezien anderen het ook wel willen weten. dan betaal ik desnoods voor de trip die een ander dan al gekocht heeft, net als iedereen die er mogelijk bij is. en dan... de ervaringen uitwisselen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
http://www.stainblue.com/ah.html hier is een voorproefje, maar dat intervieuw is echt heftig!
|
Even tussendoor, ik vond net deze site; http://www.flashback.se/archive/my_problem_child/ waarop het gehele boek 'LSD, my problem child' staat beschreven. Fascinerende literatuur!
|
Enige manier die ik weet om aam dmt te komen, is door het zelf uit een rietsoort te halen, ik had voor de vorige keer computer formateren nog link naar pagina die dat plantje verkocht, was een rietsoort geloof ik. kost allen wel een tijde om het er uit te krijgen. azarius zou het kunnen geweest zijn die het verkocht maar dat weer ik niet zeker
Acacia spp. (Maiden's Wattle) Anadenanthera spp. (Yopo) Desmanthus illinoensis (Bundle Flower) Phalaris Grass (Reed Canary Grass) Psychotria viridis Mimosa hostilis (Jurema) Virola spp. (Epeña) Arundo donax (Giant River Reed) Diplopterys cabrerana (Chagro-panga) in deze plantjes zit het allemaal. http://www.erowid.org/chemicals/dmt/...emistry1.shtml
Laatst gewijzigd op 04-07-2003 om 12:44. |
![]() |
|
en hoe wil jij dat eruit gaan halen dan...
maar je kan idd bijvoorbeeld yopo zaden bestellen, die bevatten DMT. Maar ik vermoed dat het bij bovenstaande heren gaat om een pure variant die gerookt dient te worden.
Laatst gewijzigd op 04-07-2003 om 13:15. |
![]() |
|
ja dat weet ik, in die bescrhijven die ik tijden terug had zou je van die plantjes na de bewerking allen een crystallig poeier over hebben die je kan roken. maar ik weet niet of dat zelfde beschrijving als die ene die ik net gepost heb
||
Citaat:
En heeft hier toevallig iemand al gehoord van "de parachute" dat zou een nieuw psy-middel zijn... ?? En er is nu ook vliegenzwam-extract te krijgen bij sommige smartshops.... Ben benieuwd naar ervaringen.... er stond bij dat extract lang niet zo gevaarlijk was omdat het precies afgewogen was... in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen. (sorry dat ik een beetje offtopic ga, maar dan moet ik weer 3 topics openen...)
Laatst gewijzigd op 04-07-2003 om 17:21. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb effe een search gedaan, maar kan niks vinden, ik meen dat er Dmt en meo-5-dmt (ofzoiets) inzit. Danm, had ik de essensie nu maar... Er stond wel bij: En waar de parachute bekend om staat: je komt altijd weer met beide voetjes op de grond. Dus een heel gevaarlijk goedje zal het niet zijn, maar zoals bij alle psychactive drugs... goed informeren en goed opletten natuurlijk.
Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 13:50. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik ben bang dat het niet helamaal is wat ik in gedachte had, zal ik het wel door elkaar hebben gehaald met yopo (stonden op dezelfde bladzijde). Ik typ even over van de essensie:
Recreatief verantwoord! Terwijl de zwarte markt wordt overspoeld met duistere pillen, worden er in de smartshopbranche nog steeds een hoop veilige alternatieven ontwikkeld waarmee je ook een hoop lol kunt hebben. Zo ook deze capsules met de veelbelovende naam Parachute, een psychedelische kruidenmix klaar voor verantwoord gebruik. We hebben ze zelf nog niet kunnen testen, maar het effect schijnt het midden te houden tussen een lichte trip en de nodige euforische energiegolven. En het mooie van een parachute is, dat je altijd met beide voetjes weer op de grond komt. Info: 06-50977061 (Open Minded) Dat was het, sorry van de vergissing.
|
maar als k het goed snap gaat dit topic over n,n DMT?
(dacht heel even dat het over 5-meo-dmt ging) en als het zo is, waarom willen jullie dan geen dmt terwijl je gewoon legaal 5-meo-dmt kan kopen.
||
Citaat:
De smartshop bij ons heeft het niet iig.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
dmt chile1998(M) | 2 | 03-07-2014 20:54 | |
Drugs & Alcohol |
DMT Zoari | 8 | 03-06-2013 02:57 | |
Drugs & Alcohol |