![]() |
|
![]() |
IK wil dus een nieuwe laptop kopen nu vond ik deze asus (nee het is niet de goedkoopste maar wel mooi plaatjes op de site
![]() Nu is mijn vraag: weet iemand wat de "Embedded 855 GM internal Gfx" zoal kan qua prestatie van zeg spellen(en of 3dmark01SE). Ik heb al geruime tijd zitten zoeken naar iets over de prestatie maar kan niet echt iets goeds vinden. (mss heeft iemand deze laptop thuis?) Hopelijk kan iemand me aan wat info helpen. gr.unpop. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Over de IGP kan ik weinig zeggen. Maar echt spellen spelen met een IGP is niet zo'n groot succes. ATi Mobility Radeon doet het wel vrij goed, ook maakt ATi goede (mobiele) chipsets (jaja) met hun Radeon integrated.
Mobility Radeon 9600 is een goede: http://www.rage3d.com/previews/mobility9600/?page=5 Kun je met google niets over de IGP van de i855GM vinden?
||
![]() |
Citaat:
![]() maar een Ati in een centrino is vrij duur + is het vrij nuteloos omdat ik eigenlijk spellen speel. hoog uit een dvdtje afspelen en ik mag aannemen dat hij dat wel kan (sinds dat hij ze ook kan branden) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
moet ik wel iets battery tijd inleven 7.4 naar 5.5 uur. Maar dan heb ik wel 15" scherm en idd een ATI® Radeon® 9000, dedicated 64MB DDR video memory met 4× AGP graphic accelerator |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoek maar op Acer travelmate http://www.de-laptopper.nl/ Deze site heeft zowel de acer als de asus... kan j zelf ook wat vergelijken. (De Asus is hier goedkoper dan bij mycom) Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 22:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk dat er idd veel over andere laptops te vinden weet ik wel maar het ging specifiek over de IGP van de 855gm en niet over de optie van ATI ![]() ![]() enige dat ik verder kon vinden was over 855PM het broertje van de 855GM en zelfs dat wat niet echt interessant voor wat ik wou weten. maar toch bedankt ga denk ik voor de 803 met de 1.6g ipv 1.3 die zit op een 1895,- euro maar koop hem niet online gewoon bij acer zelf(maar das een ander verhaal). Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 23:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als iemand vragen heeft over die specifieke laptop of het centrino platform in t algemeen, dan hoor ik t wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Er zijn ondertussen wel wat opties bij gekomen die eerste niet standaard waren maar alleen op de nieuwe modellen/uitvoering van pas zijn
Integrated Bluetooth Integrated Acer Invilink wireless solution 802.11a+b dual band External USB FDD OF AcerMedia bay FDD Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 12:19. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Komen er ook nog centrino's aan met 802.11g? Ik wil eigenlijk een laptop kopen en de centrino laptops die ik ken voldoen allemaal ruimschoots aan mijn eissen... maar toch heb ik dan liever een geïntegreerd 802.11g dan b (kan je nog los kopen maar toch.. zit meteen je slot vol of heb je een extern iets)
Ik ga denk ik voor de Sony z1sp of heel misschien voor een apple powerbook. Verder heb ik nog weinig notebooks gezien die me bevallen (niet alleen qua uitrusting maar ook qua design). Je hebt ook zo'n ibm ding, niet echt mooi maar wel erg goede prestaties en hij is nog eens erg robuust ook..... Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 21:57. |
![]() |
|
|