Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2003, 19:17
helli
helli is offline
Kunnen een relatie tussen een jongen en een meisje stand houden als ze uit een totaal verschillende groep komen. Hierbij heb ik het vooral over verschillende muzieksmaken. Omdat je dan meestal toch allebei in een ander soort cultuur leeft. Dus bijv een R&B liefhebber met een alto. Heeft dit slechte invloed op je relatie? Ik denk zelf namelijk van wel. Ik merk vooral dat de anderen uit die groep je dan een beetje raar aankijken, zo van: jij hoort niet bij ons.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2003, 19:19
MazeMouse
MazeMouse is offline
Dat niet alleen maar ik kan dingen als R&B en Dance (en alle subgroepen die daarbij horen) absoluut niet aanhoren.
Als je mij weg wilt hebben zet je zoiets dus aan.
En tja, dan gaat het samen muziek luisteren dus zo lastig
Oud 13-07-2003, 19:23
Verwijderd
Van die andere cultuur zou ik me weinig aantrekken, maar een verschil in muzieksmaak, nóóit. Ik eis een vriend die van veel soorten muziek houdt, die zelden naar té 'elektrische' muziek luistert, die niet te veel naar kwijlerige muziek houdt, die muziek niet alleen hoort maar ook voelt en bij voorkeur ook nog ziet. Als je met mij goed over muziek kunt praten dan zijn dat dertig bonuspunten, als je met mij niet goed over muziek kunt praten zul je nooit meer dan een gewone vriend worden.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 19:24
ZerO
ZerO is offline
Het hangt heel erg af van de twee . Als je mekaar helemaal geweldig vind dan zouden verschillen wat muzieksmaak betreft niks uitmaken.
De vriendengroep zou wel voor wat problemen kunnen zorgen.
Als hun het r&b meisje maar niks vinden , lullig tegen haar doen en haar negeren zal er gauw spanning ontstaan tussen hem en haar , hem en zijn vrienden .
Andersom kan het ook dat haar vrienden de stinkalto's maar niks vinden .
Je moet denk gewoon in zo'n situatie niks van aantrekken en gewoon probeeren , kijken of het werkt . Het zou toch zonde zijn om iets moois te verpesten door een paar verschillen.
Oud 13-07-2003, 19:27
Verwijderd
Ligt eraan... ik moet wel even slikken als hij van trance houdt (en dat is géén muziek, Wouter! ) of death metal of zo, maar ik ben gewend aan mensen die een slechte muzieksmaak hebben en toch verder wel leuk zijn. Als ze ook maar de goede kanten van échte muziek inzien
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 19:39
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2003 @ 20:27:
... of death metal of zo, maar ik ben gewend aan mensen die een slechte muzieksmaak hebben en toch verder wel leuk zijn.
Nee, die meidetroep als krezip en K's choice maakt de wereld beter...
Oud 13-07-2003, 19:44
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik was fan van Linkin Park en Limp Bizkit en mijn vriend van oude muziek (Beatles, Chicago, Eric Clapton etc.)
Ik ben er bij gedraaid, draai Linkin Park allen nog maar als ik me zwaar klote voel en voor de rest...oude muziek
Oud 13-07-2003, 19:51
helli
helli is offline
Het lijkt ook wel of (en dit is abosuluut niet beledigend bedoeld) alto's meestal meer moeite hebben met "buitenstaander's" dan andere mensen met alto's. Of trek ik nou een hele foute conclusie?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
-xx-dream-xx- schreef op 13-07-2003 @ 20:51:
Het lijkt ook wel of (en dit is abosuluut niet beledigend bedoeld) alto's meestal meer moeite hebben met "buitenstaander's" dan andere mensen met alto's. Of trek ik nou een hele foute conclusie?
Ik zou liever ook niet iets met een 'echte' alto willen... want tja, een 'echte' alto luistert alleen naar rock, punk en metal, en nergens anders naar, en vindt bovendien dat elke artiest die succes heeft 'nep' is. Te bekrompen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef op 13-07-2003 @ 20:39:
Nee, die meidetroep als krezip en K's choice maakt de wereld beter...
En waarom ben je van mening dat ik dat luister?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:00
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Je hebt in alle "hokjes" mensen die zichzelf beter voelen dan de rest en alles wat hun niet leuk/goed vinden helemaal afkraken.
Dat je van een soort muziekstijl houd BEST , maar laat andere gewoon met rust en laat ze lekker luisteren naar wat ze willen .
En dat gaat niet alleen over muziek , maar over zoveel dingen.
En nee ik denk niet dat alleen de "alto's" moeite hebben met anderen. Je hebt wel van die Uberalto's die zichzelf helemaal geweldig vinden en alles en iedereen afzeiken terwijl ze stiekem af en toe een nummer uit de top 40 meezingen als het op tv komt
Oud 13-07-2003, 20:05
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Mwa, je moet eens horen hoe de niet alto's zo nu en dan kunnen zijn. Dus dat is van 2 kanten even vriendelijk
Oud 13-07-2003, 20:06
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
ZerO schreef op 13-07-2003 @ 21:00:
Je hebt in alle "hokjes" mensen die zichzelf beter voelen dan de rest en alles wat hun niet leuk/goed vinden helemaal afkraken.
Dat je van een soort muziekstijl houd BEST , maar laat andere gewoon met rust en laat ze lekker luisteren naar wat ze willen .
En dat gaat niet alleen over muziek , maar over zoveel dingen.
En nee ik denk niet dat alleen de "alto's" moeite hebben met anderen. Je hebt wel van die Uberalto's die zichzelf helemaal geweldig vinden en alles en iedereen afzeiken terwijl ze stiekem af en toe een nummer uit de top 40 meezingen als het op tv komt
Ik blér inderdaad rustig mee met System of a Down
Oud 13-07-2003, 20:08
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 13-07-2003 @ 21:06:
Ik blér inderdaad rustig mee met System of a Down
Ooooooooh wat ben jij NEEEEEEP zeg
Oud 13-07-2003, 20:12
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
ZerO schreef op 13-07-2003 @ 21:08:
Ooooooooh wat ben jij NEEEEEEP zeg
Oud 13-07-2003, 20:13
Verwijderd
Bij ons iig helemaal niet!
Hij houdt van hardstyle en ik absoluut niet en sommige nummers die ik heerlijk vind vind hij weer niets.. ik ben ook fan van eminem en hij wou dan ook niet mee naar mn concert.. naja, dat moet hij weten. ik vind het geweldig.
ik luister naar zijn muziek en hij naar de mijne.. niet zo moeilijk.. al doen we vaak andere dingen dan muziek luisteren
heeft dus geen invloed op onze relatie want we zijn echt helemaal hoteldebotel van elkaar.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:18
Verwijderd
Nou ja. Ik vind het echt heel belangrijk, omdat mijn muzieksmaak ook mijn levensstijl is. Ik ga naar concerten en draag zo'n beetje wel kleding geinspireerd op de muziekstijl die ik luister en ik interesseer me dan ook voor alles wat er mee te maken heeft. Mijn vriendje ook.

Kledingstijl maakt niet zoveel uit,maar ik val gewoon echt niet op trainingspakken en nike air max. Je deelt toch heel je leven met je partner, dus interesses en levenstijl zijn zeer belangrijk. Ik kan niet met iemand hebben die van house oid houd en elk weekend naar parties wil.

Ik niet, anderen kunnen dat wel, maar bij die mensen heeft muziek misschien niet zo'n grote rol in hun leven dat het erg uitmaakt als het verschillend is.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:24
sinsere
sinsere is offline
Voor mij is het heel belangrijk dat mijn vriend naar dezelfde muziek luistert als ik. Met name omdat ik naar speciale feesten ga en ik het wel zo leuk vind om dat samen met mn vriend te kunnen doen Bovendien beinvloedt muziek toch vaak je manier van doen en ik vind het prettig als dit overeen komt.
Oud 13-07-2003, 20:34
Somebody Special
Somebody Special is offline
We hebben wel een artiets waar we beide mega fan van zijn: Phil Collins!!
Oud 13-07-2003, 20:50
miekmuis
miekmuis is offline
Wat ik wel irritant vond aan mijn vriend is dat hij nooit het
romantische gevoel kreeg bij romantische liedjes dat ik erbij kreeg. Als ik dan een mooi nummer opzette kreeg hij daar nooit een warm gevoel bij ofzo. Maar ach dat was niet iets slopends voor mijn relatie. Zolang hij mijn smaak maar respecteerd en ik
de zijne.
Oud 13-07-2003, 20:51
Alexander
Alexander is offline
Hmm.. ik zou het er nou niet direct van laten afhangen. Ik heb nog geen relatie, maar ik kan me niet voorstellen dat ik zou afknappen op muzieksmaak. Er zijn toch wel wat belangrijker dingen in een relatie. Het is natuurlijk wel leuk als je ongeveer dezelfde muzieksmaak hebt, maar andere dingen zijn nu eenmaal iets belangrijker voor mij.
Oud 13-07-2003, 20:58
helli
helli is offline
[QUOTE]Danique schreef op 13-07-2003 @ 21:18:
[B]Nou ja. Ik vind het echt heel belangrijk, omdat mijn muzieksmaak ook mijn levensstijl is. Ik ga naar concerten en draag zo'n beetje wel kleding geinspireerd op de muziekstijl die ik luister en ik interesseer me dan ook voor alles wat er mee te maken heeft. Mijn vriendje ook.

Dat bedoel ik ja, dat vormt vaak het probleem, dat je muzieksmaak ook je levensstijl is.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:02
In_stilte
In_stilte is offline
Iemand die naar graspop gaat (ikke)
Iemand die naar sensation gaat (hij)

En toch gaat het
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:17
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik hou eigenlijk van heel erg veel soorten muziek, dus t maakt mij niet zoveel uit waar ze naar luisterd.
Vroeger was ik gabber (brugklassen) en ik kan nu ook nog goed dansen op gabbermuziek. Ook erg lekker zijn andere dansnummers. Het is gewoonlekker om een beetje te kunnen dansen als je uitgaat en dat kan nou niet echt lekker op rock. Maar goed ik ben best wel een heel erge rock fan. Maar ik kan ook heel erg op bijv. Robbie Williams (Mr Bojangels = toppie toppie) en ook 'T Hof van Commerce laat mij niet onberoerd. (ja ik weet t ik luiser graag naar vage muziek)
Op zich zit er wel wat in de stelling. Mensen zullen idd sneller geneigd zijn iets te nemen met iemand die dezelfde muzieksmaak heeft. Maar dit heeft voornamelijk te maken met het feit dat die mensen er dezelfde levensstijl erop na houden.
Oud 13-07-2003, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2003 @ 20:27:
Ligt eraan... ik moet wel even slikken als hij van trance houdt (en dat is géén muziek, Wouter! ) of death metal of zo, maar ik ben gewend aan mensen die een slechte muzieksmaak hebben en toch verder wel leuk zijn. Als ze ook maar de goede kanten van échte muziek inzien
Ik wou net posten: ze moet niet zeiken dat trance geen muziek is, want dan wordt het nooit wat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2003 @ 22:18:
Ik wou net posten: ze moet niet zeiken dat trance geen muziek is, want dan wordt het nooit wat
Ok, we zijn gedoemd om te mislukken
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:21
Verwijderd
Dat heb ik over voor mijn muziek.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:31
Verwijderd
Oh! Laat maar hangen dan
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:38
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
In_stilte schreef op 13-07-2003 @ 22:02:
Iemand die naar graspop gaat (ikke)
Iemand die naar sensation gaat (hij)

En toch gaat het
het kan inderdaad wel
maar ik ben iemand die die muziek dingen van R&B en trance (en alle tussenstijlen daarbij) aanvoelt als een enorme afbreuk van de sfeer.
Iemand die dus denkt lief samen met mij naar zoiets te kunnen luisteren zal alleen moeten luisteren want ik kan er gewoon niet naar luisteren. Vind het werkelijk vreselijk....

Maar goed, ik denk dat ik met 'New Age - Punk - Rock - Metal - Gothic' en zo'n beetje alles daartussen wel genoeg heb om een helehoop mensen mee tevreden te houden
(en ik heb nu een vriendin met precies dezelfde smaak. Sowieso zoek ik al sneller de mensen op met dezelfde muzieksmaak)
Oud 13-07-2003, 21:50
leilaaa
leilaaa is offline
Maar als je een btje open staat voor andere dingen kun je toch ook gewoon leren luisteren naar de muziek van je vriend(in)? Ik vind Sensation even tof als 't concert van eminem, en pinkpop.. en dat komt gewoon doordat ik veel omga met mensen die van verschillende muzieksoorten houden, en ik denk serieus dat als je je een beetje openstelt als alto voor RnB of andersom dat het dan best goed kan komen.. en in een relatie is het tog juist tof om dingen van de ander te leren en door elkaar te veranderen?
Oud 13-07-2003, 21:52
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
leilaaa schreef op 13-07-2003 @ 22:50:
Maar als je een btje open staat voor andere dingen kun je toch ook gewoon leren luisteren naar de muziek van je vriend(in)? Ik vind Sensation even tof als 't concert van eminem, en pinkpop.. en dat komt gewoon doordat ik veel omga met mensen die van verschillende muzieksoorten houden, en ik denk serieus dat als je je een beetje openstelt als alto voor RnB of andersom dat het dan best goed kan komen.. en in een relatie is het tog juist tof om dingen van de ander te leren en door elkaar te veranderen?
Ik wil veranderen maar ik ga mezelf niet doodirriteren aan zulke dingen terwijl ze ook nog verwacht dat ik ondertussen lief met haar ga knuffelen ofzo
Oud 13-07-2003, 21:53
Verwijderd
Denk niet zo in hokjes.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 22:22
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik denk wel dat het invloed heeft.. Niet zo zeer alleen negatief. Als je samen uit wilt gaan naar wat voor een plek moet je gaan als de ene naar een alto ding wil en de andere naar een r&b tent wil.. Het zal best lastig worden.. Mij zou het niet heel erg veel uitmaken. Toevallig vind mijn vriendje dezelfde muziek leuk en leer ik veel muziek kennen via hem Dus wij hebben niet echt een probleem.
Oud 13-07-2003, 22:22
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
perseus schreef op 13-07-2003 @ 22:53:
Denk niet zo in hokjes.
Stil jij perseusje toch
Oud 13-07-2003, 22:34
Verwijderd
Mja, 't is wel belangrijk... Hij moet toch mijn smaak qua muziek moeten waarderen en ik de zijne net zo. Ik denk niet dat ik iets zou kunnen hebben met iemand die de hele dag naar BOEM-BOEM-BOEM kan luisteren... 't Is erg belangrijk wel... maar ja, de muzieksmaak zegt ook iets over de persoon... de algemene BOEM-BOEM persoon trekt mij gewoon niet...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 22:43
bassgirl
bassgirl is offline
ik vind van niet.. ja ze kijken je wel raar aan van huh wat doen die 2 nou bij elkaar maar ik vind dat wel grappig e hij ook.

ik heb dat ook bij mn vriend> das echt een skater/ metalhoofd... en ik vrijnormaal/ rock/ beedje alternatief zeg maar.

en ik heb de grootste lol met zn vrienden headbangen en pitten middenin de huiskamer nou je lol kan niet op is echt zo leuk.

we luisteren elkaars muziek niet naja sommige dingen wel hetzelfde maar ik ga echt geen slipknot luisteren en hij absoluut geen di-rect ofzo. hij gaat uit naar die altodingen maar ik ga gewoon mee hoor die dingen zijn wel leuk... ook reacties van mensen zijn gewon leuk sommige geloven het gewoon niet haha

maar verder hebben we wel veel hetzelfde en maakt voor me echt niet uit of ie nou metal luisterd of niet, als ik het maar niet hoef te horen, nouja ik stoor me er niet aan op feesten van 'm of vrienden draaien ze dat alleen maar maar na 2 nummers hoor je het nieteens meer...
Oud 13-07-2003, 22:46
Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-07-2003 @ 20:23:
Van die andere cultuur zou ik me weinig aantrekken, maar een verschil in muzieksmaak, nóóit. Ik eis een vriend die van veel soorten muziek houdt, die zelden naar té 'elektrische' muziek luistert, die niet te veel naar kwijlerige muziek houdt, die muziek niet alleen hoort maar ook voelt en bij voorkeur ook nog ziet. Als je met mij goed over muziek kunt praten dan zijn dat dertig bonuspunten, als je met mij niet goed over muziek kunt praten zul je nooit meer dan een gewone vriend worden.
Dat kun je dan misschien wel zeggen, maar als je van iemand houdt, dan ga je iets simpels als 'een andere muzieksmaak' echt niet in de weg van je geluk laten staan hoor.
Ik en mijn vriendje zijn kwa muziek ( en al het andere eerlijk gezegd ) total opposite of eachother.
Hij houdt van hardstyle, ik van r&B en bubbling..
Maar nog zou ik hem voor geen goud kwijt willen ..
En dan ga ik maar niet met hem uit.
Vind toch leuker om uit te gaan met m'n vriendinnen dan met m'n vriendje..
Oud 13-07-2003, 22:48
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Tja het klinkt natuurlijk een beetje oppervlakkig, maar:
muziek is echt heel belangrijk voor mij. Onze muzieksmaken moeten niet 100% gelijklopen, maar ik wil niet de hele tijd r 'n b of radiomuziek of smartlappen moeten aanhoren. Ik knap er gewoon ongelofelijk op af.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 23:12
Verwijderd
Trance vind ik echt verschrikkelijk, uhm.. hiphop, R&B, sommige rap nummers, daar kan ik ook echt niet tegen.
Maar 2pac of Eminem kan ik nog wel aan.

Voor de rest vind ik wel veel leuk. Sommige popnummers, metal, hardrock... maarrrrr vooral (oude) rock 'n roll

Ik denk dat het vooral vervelend is als 1 van beiden helemaal stapelgek is op een bepaalde muzieksoort en die voorliefde met de ander wil delen en dat de ander die muzieksoort dan echt niet kan uitstaan.

Ik loop ook regelmatig te zwijmelen over bepaalde muziek.. en het zou wel vervelend zijn als hij dan zoiets heeft van "boeiuh..waar heeft ze het nou weer over."
Maar dat is volgens mij niet zo.. hoop ik.

En het is ook wel leuk als je samen nummers kunt hebben. Als je allebei echt hele andere soorten muziek leuk vindt dan wordt dat wat moeilijker.

Maarjah.. ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er superveel verschil in zat..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 23:25
Big Boi
Big Boi is offline
Het maakt mij niet zoveel uit, op een paar extremen na. Ik luister naar vrijwel alles, behalve de extreme 'versies' er van.

Dus bijvoorbeeld ik luister wel naar rock/hardrock muziek maar ik vind metal en grunge dus weer niet om aan te horen. Ander voorbeeld. Ik vind sommige (nl)pop nummers ook heel leuk maar om nou naar Jan Smit en Frans te luisteren... Nee dank je
Oud 13-07-2003, 23:26
Big Boi
Big Boi is offline
Ho... ik zit niet op het muziek forum... toch maar ff iets ontopic posten

En ja dit kan je relatie flink beïnvloeden omdat ik nogal veel muziek luister en als diegene de muziek die ik luister niet echt mooi vind of zelfs haat is het bij mij snel voorbij
Oud 13-07-2003, 23:28
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
smilie me schreef op 13-07-2003 @ 23:22:
Stil jij perseusje toch
Dat zeg je fout. Af in je hok ! Dat past veel beter
Oud 14-07-2003, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Rhaa.N'eeH schreef op 13-07-2003 @ 23:46:
Dat kun je dan misschien wel zeggen, maar als je van iemand houdt, dan ga je iets simpels als 'een andere muzieksmaak' echt niet in de weg van je geluk laten staan hoor.
Ik en mijn vriendje zijn kwa muziek ( en al het andere eerlijk gezegd ) total opposite of eachother.
Hij houdt van hardstyle, ik van r&B en bubbling..
Maar nog zou ik hem voor geen goud kwijt willen ..
En dan ga ik maar niet met hem uit.
Vind toch leuker om uit te gaan met m'n vriendinnen dan met m'n vriendje..
Groot gelijk; als je eenmaal verliefd bent maakt het niets uit. Maarja, als je leest wat ik schrijf dan kun je toch zelf wel bedenken dat ik niet verliefd word op iemand die geen goede muzieksmaak heeft...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 11:23
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
-xx-dream-xx- schreef op 13-07-2003 @ 20:17:
Kunnen een relatie tussen een jongen en een meisje stand houden als ze uit een totaal verschillende groep komen. Hierbij heb ik het vooral over verschillende muzieksmaken. Omdat je dan meestal toch allebei in een ander soort cultuur leeft. Dus bijv een R&B liefhebber met een alto. Heeft dit slechte invloed op je relatie? Ik denk zelf namelijk van wel. Ik merk vooral dat de anderen uit die groep je dan een beetje raar aankijken, zo van: jij hoort niet bij ons.
totaal geen problemen mee.
ik hou van rock en blues/jazz, btje triphop of techno ook wel en hij is een komplete tranceliefhebber. maar er zijn wel een paar muziekjes van mijn smaak die hij kan verdragen en omgekeerd dus muziek opzetten als we samenzijn gaat nog.
Oud 14-07-2003, 12:01
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik houd het meest van trance en het minst van R en B. Voor de rest kan ik naar alles wel luisteren, maar ik krijg eenmaal de mooie emotie bij zweverige dancemuziek! Het zal denk wel een beetje van invloed zijn op de relatie.

Als zij niet van dancefeesten houdt bijv nadat zij een keer is geweest, ga je toch denken of je wel bij elkaar past. En als dan andere dingen ook niet echt lekker klikken...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 07:23
Phileine
Phileine is offline
Ik denk niet dat ik verliefd zou kunnen worden op iemand die mij beoordeelt op mijn muzieksmaak. Zo van; "He, jij houdt van Kate Bush, jij bent vies." :\ Als ik me naar mijn muzieksmaak zou kleden zou ik er behoorlijk new age uitzien. Maar dan nog. Je wordt verliefd op iemand omdat diegene je neemt zoals je bent, en niet om de persoon die er nog van je gemaakt kan worden.

Mijn vriend houdt van metal, en zijn vrienden merendeels ook. Of in ieder geval niet van mainstream. Eerst was ik daar best bang voor, dat ik daar niet tussen zou passen. Niets van dat. Een van zijn beste vrienden was zelfs verliefd op Kate Bush vroeger.

Lang leve de openminded-heid.
Oud 15-07-2003, 16:52
kolkiewolkie
kolkiewolkie is offline
*pleurt ook eindelijk weer es een stukkie tekst neer*

Citaat:
Kunnen een relatie tussen een jongen en een meisje stand houden als ze uit een totaal verschillende groep komen.
mits er aan beide kanten genoeg love/respect/blabla is volmondig JA.

Citaat:
Heeft dit invloed op de relatie? Ik denk zelf namelijk van wel.
quote = beetje aangepast, past mooier in het geheel

nog volmondiger JA. Mijn kijk (voor mijzelf) hierop is ongeveer als volgt hoewel ik mij verder niet in een relatie bevind (whats new?):

Allereerst ben ik dus redelijk gestoord van electronische muziek hoewel ik af en toe ook prima kan genieten van eigenlijk alle andere muziekstijlen mits het een beetje vlot doorloopt (niet van die slome meuk) c.q. megaplat is. Die storing qua muzieksmaak wordt vaak nie begrepen *kijkt naar Morgan en Qimm* maar dat boeit me bar weinig: het zit er en diep ook. En ja, ik ga ook regelmatig naar van die foute springfeesten toe.

STEL dat ik een vriendin krijg, dan maakt het me eigenlijk TOTAAL niet uit naar welke muziek ze luistert. Dat klinkt, kijkende naar de bovenstaande beschrijving van myself, wellicht raar (is het ook ) maar wat ik belangrijker vind is dat ze mij kan accepteren dat ik af en toe gewoon MOET feesten om een beetje op te fleuren en dagelijks naar die muziek luister. Zo zal de vrouw die mij gebied de muziek af te zweren (ik eruit of die muziek eruit), hoe lief en geweldig aardig, ja zelfs hoe knap ook, toch de biezen moeten pakken want zonder af en toe wat lekkere muziek sterf ik gewoon . Dat klinkt crue, maar als die desbetreffende persoon mij niet kan uitstaan because of it dan ist gewoon nie de ware.

Dat eerst.

Zoals ik dus al zei, muzieksmaak maakt mij niet uit, ECHTER heeft een meisje dat WEL naar electronische meuk luistert EN wat in mij ziet (zuiver hypothetisch gesproken dus) wel de absolute voorkeur natuurlijk. Het lijkt mij namelijk in 1 woord GEWELDIG om de state of mind die ik heb tijdens een feest te delen met een vrouw-figuur . Probleem is alleen dat de meeste vrouwen die op zulke feestjes vaak (niet teveel generaliseren) rondlopen:
1) te mooi zijn
2) te fout zijn

my 2 eurocents

Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 18:56.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 17:01
@Moon
@Moon is offline
Naar mijn mening heeft het niet zoveel invloed op een relatie, tenminste dat is bij mij zo. Mijn vriend luistert muziek die ik echt absoluut verschrikkelijk vind, en hij ergert aan mijn muzieksmaak. Hoewel wij een totaal verschillende muzieksmaak hebben zijn er toch een aantal liedjes die wij allebei geweldig vinden. En wij zijn al heel wat maandjes samen, dus t gaat wél.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-07-2003 @ 00:12:
Ik denk dat het vooral vervelend is als 1 van beiden helemaal stapelgek is op een bepaalde muzieksoort en die voorliefde met de ander wil delen en dat de ander die muzieksoort dan echt niet kan uitstaan.

Meer kan ik er ook niet over zeggen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 17:22
Maddan
Maddan is offline
ik hou van BIJNA alles, alleen zeker geen smartlappen, geen r&b, geen bubbling en geen praatnegers, voor de rest van ongeveer alles, vooral metal

kim (mn vriendin) houd van top 40, en dan vooral bubbling en r&b om op te dansen

dus ik geloof niet dat ik me der veel van aantrek
Reageren

Regels voor berichten