![]() |
|
Als jongen ben ik van de onwrikbare mening dat doorgaan tijdens en na het orgasme een must is omdat seks geenszins afhankelijk moet worden gemaakt van het orgasme. Stoppen met de stimulatie bij het orgasme, om welke reden dan ook, duidt op afhankelijkheid van lust en van orgastische geneugten. Cunnilungus zou dan ook een handeling moeten zijn waarbij men een vooraf vastgestelde tijd lang met de tong de vagina en/of clitoris van de vrouw beroert, hetgeen gemeten kan worden met een stopwatch, een eierwekker of een door het nog-niet-parende koppeltje nader te bepalen chronisch hulpmiddel. Door jezelf afhankelijk te maken van tijd, maak je jezelf onafhankelijk van het orgasme. Dien ten gevolge is het enerzijds mogelijk dat er nog geen orgasme heeft plaatsgevonden op het moment dat het belletje klinkt, anderzijds dat de bel nog niet geklonken heeft als de stimulatie ten gevolge van een orgasme reeds gevoelig en pijnlijk is geworden. Beiden moeten naar mijn mening stilzwijgend worden geaccepteerd en aangenomen.
|
![]() |
|
![]() |
Het verschilt m.i. per persoon en per keer. Sommige meiden/vrouwen kunnen achter elkaar drie, vier, vijf keer (of nog vaker) een orgasme krijgen, terwijl andere bij het eerste orgasme-spasme (is dat een goed Nederlands woord?
![]() Veel jongens kennen hetzelfde probleem geloof ik.
|
![]() |
Als ik niet doorga tijdens het hoogtepunt dan is het, nou ja, gewoon minder lekker. Overigens wordt het al bij de laatste samentrekking gevoeliger, en enkele seconden nadien moet ik stoppen omdat het allemaal veel te gevoelig is geworden. 2x na elkaar lukt me in geen honderd jaar.
|
|