Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, dan kun je alles wel afschaffen. Waarom lopen mensen op 29 en 30 april ladderzat in het oranje over straat te zwalken? Ja, precies, om de verjaardag van Juliana te vieren. Nou, fijn is dat zeg! Wat een reden om feest te vieren! Dat mensen je verjaardag aangrijpen om de meest mogelijke troep van hun zolder op straat te mogen verkopen en halfgare salmonella hotdogs achter in hun strot te douwen. En dan heb ik het nog niet eens over boerse types die in hun oranje overall de straat opgaan en liters bier achterover slaan. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Altijd gezellig. En wat veel mensen niet schijnen te kunnen begrijpen is dat die hele extravagante types die je altijd te zien krijgt juist het meest extreme is wat daar rondloopt. Een heel groot deel is helemaal zo extreem niet, maar daar is natuurlijk niets leuks aan om op het nieuws en dergelijke te laten zien. En vind je het dan gek dat het een heel negatief beeld kan veroorzaken, als ze alleen de extreme dingen laten zien
![]()
|
afgelopen maandag was het in tilburg roze maandag. Ik zelf ben er ook naar toe geweest, en het was heel gezellig! ik heb nog nooit zoveel homo's bij elkaar gezien. Ik heb er echt helemaal niets op tegen, maar dat overdrevene vind ik wel wat te. Maandag ook. Kijk ik vind het best dat je wil zoenen met je vriend. Maar ik heb gewoon een stelletje zo ontzettend ranzig zien zoenen, dat doen hetero's toch ook niet. Ik vond dat er echt provocerend uit zien, zo van het is nu roze maandag dus nu mogen we elkaar lekker aflebberen.
|
![]() |
Ik vind het nogal vreemd. Homo's roepen dat ze hetzelfde zijn als hetero's en blablabla, maar wel hun eigen feest. Das wel maf.
Maar opzich wel handig lijkt me zo, om contacten te leggen enzo ![]()
|
Verwijderd
|
Kijk, de positie van homo's tegenwoordig is lang niet zo vanzelfsprekend als die van hetero's. De homo-emancipatie is pas iets van de laatste decennia. Het is dus niet zo verwonderlijk dat ze behoefte hebben om hun geaardheid te vieren en ermee te koop te lopen: het kan nu immers
![]() Zelf doe ik er niet aan mee, ik heb ook een aversie tegen kansloze schaars geklede hetero's die elkaar op straat lopen af te lebberen. Hou je seksualiteit toch gewoon binnenskamers, denk ik dan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan me anders duidelijk allerlei programma's van uitzonderlijk hoge kwaliteit voor de geest halen, waarin hetero-meisjes en -jongens voor de camera de meest ranzige dingen doen. Maar dat mag. Want ze zijn op vakantie in Salou.... ![]() Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 20:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ga ook! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Superdom. Iedereen is toch gelijk? Dan gaan een stelletje van die halve zolen zich afzonderen. Goed hoor!
En als je dan toch zo'n 'tolerante' parade wil organiseren doe het dan voor iedereen. En dan nog even over dat ultra Nederlandse woord "tolerant". ALs je al van tolerantie kan spreken is dat voornamelijk in de grote steden. In veel kleine plaatsjes is het echt nog een taboe. Zo tolerant zijn wij niet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Beetje feesten met je eigen soort mensen iets waar veel gevochten voor is voordat dat mogelijk was en nog steeds niet over de hele wereld kan is toch cool? ja mooie zin
![]()
||
Citaat:
Waarom zo'n 'we-gevoel' met die gaypride gasten? Ik voel me toch ook niet gelijk 'we' als ik t over andere hetero's heb. Neh sorry ik vind t best wel onzin eigenlijk, zit er verder niet mee, maar t nut zie ik er niet van in. Het idee is leuk, dat t was om voor homo-rechten op te komen, maar dat is duidelijk niet meer aan de gang nu.
|
Verwijderd
|
is een beetje tegenstrijdig omdat veel homo's toch wel als "normale" mensen geaccepteerd willen worden en niet met het label homo, maar lijkt mij dat dit voor die mensen die homo's dus ook zo labelen alleen maar het stereotype versterken, ze willen als normale personen beschouwd worden maar staan wel in hun roze string en op hoge hakken op n bootje
|
![]() |
|
Nog ff he
![]() Dat we gedoe vind ik alleen maar negatief trouwens, ga lekker met zn allen, holebi hetero wat maakt t uit, op een bootje staan in je string en lekker vieren dat het leven 1 groot feest is en dan t niet uit maakt op welk geslacht je valt...das pas pride ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het een beetje een ongure vertoning. Dat er homo's zijn accepteer ik gewoon, maar ik heb wél moeite met de manier waarop ze zich gedragen. Ik ondervind het aan den lijve op het strand van de Maasvlakte. Ongelukkige woordkeuze, ik weet het. Maar die mannen daar doen zo ontzettend nichterig en ik vind het eigenlijk ook ronduit vies. Dat nare achter elkaar aan lopen.. of een homo die een zandkasteeltje bouwt en dan komt er zo'n andere vent quasi-onschuldig bij staan. Zeer onsmakelijk, en dat is menig hetero met mij eens, in mijn gezelschap.
Nu dwaal ik wel een beetje af, maar het brengt mij bij het volgende: wat is het voor ziekelijk gedrag je uitermate als homo te profileren en je als zodanig te misdragen (zo mogen we het toch wel noemen?) dat ik denk van "moet dat nou"? We hebben toch ook gewone gemengde feesten? Altijd heeft iedereen het integreren en acceptatie, maar dit helpt mijn denkbeeld niet echt. Zo ga ik homo's weer zien als een apart extravagant zooitje wat écht wel anders dan hetero's is. Nogmaals, de manier waarop ze zich gedragen stuit me tegen de borst. Je kunt het met me oneens zijn, dat is best. Maar als een homo zich gewoon gedraagt heb ik er geen problemen mee. Voor drie-kwart naakt elkaar aflebberend op een rijdende dildo vind ik toch niet zo heel erg fijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed ik vind het zeker hip. dr is ook zon gay kermisdag? nouja.. geweldig om mooie jongens te kijken ![]() niet dat ik ooit geweest ben ![]() maar toch. ik hou dr van
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Sectorwerkstuk probleem HELP. Me-Me | 6 | 09-03-2008 13:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homofoob Polen Gatara | 82 | 04-06-2007 15:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekenmarkt Deventer. Asha'man | 25 | 15-08-2005 07:15 | |
Psychologie |
Homosexueel --> Ziekte/afwijking? Verwijderd | 267 | 11-02-2005 14:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en het Christendom (of de Islam) Gothic | 193 | 04-12-2004 17:18 | |
Lifestyle |
over homo's gesproken Angie_ | 175 | 06-08-2003 18:29 |