Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 12:11
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ja ik ga dus zo met mijn moeder naar de stad. Doe ik wel vaker, is gewoon gezellig. Mooi weer. Makkelijk met de auto en ik krijg geen kleedgeld, dus ze kan meteen betalen, zodat ik het niet hoef voor te schieten.

Wie doet dit nog meer?
Oud 02-04-2002, 12:13
~julie~
~julie~ is offline
Ik wel ik vind dat echt leuk, als ik met m'n moeder kan gaan shoppen. We hebben wel ongeveer dezelfde smaak dus dat is mooi meegenomen!!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:14
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
~julie~ schreef:
Ik wel ik vind dat echt leuk, als ik met m'n moeder kan gaan shoppen. We hebben wel ongeveer dezelfde smaak dus dat is mooi meegenomen!!
ja ons mam weet ook ongeveer wel wat ik mooi vind.
Oud 02-04-2002, 12:15
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik niet,als het aan mij ligt ga ik nergens met mijn moeder naartoe..ik vind het vreselijk,simpelweg omdat ze op alles wat ik leuk vind wel wat commentaar heeft altijd loopt te zeuren dat ze wil zitten en altijd loopt te zeuren dat ik gericht moet winkelen terwijl ik liever gewoon wat rondsnuffel.
Het liefst winkel ik alleen of met een vriend(in)/en.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:16
*Marieke*
*Marieke* is offline
Ja, ze weet wat ik leuk vind en ze geeft soms nieuwe ideeen. Op de een of andere manier kom ik altijd met VEEL meer kleren thuis wanneer ik met mijn moeder ben weesten shoppen dan wanneer ik gewoon met een vriendin ben geweest!
Oud 02-04-2002, 12:17
Candysuck
Candysuck is offline
mn moeder gaat meestal mee, krijg je nog s wat en dan weet ik meteen of ze t wat vindt of niet, anders krijg je dat gezeur achteraf dat ze t vreselijk vinden enzow en dan doek t toch nie veel aan omdak dan steeds dezelfde opmerkingen erover krijg

iets wat ik absoluut nie doe is winkelen met mn vader erbij, hij heeft op zowat alles wat ik leuk vind in eerste instantie negatief commentaar (veranderd daarna nog wel s, maar hij kan gewoon nooit meteen iets leuks zeggen lijkt t )
Oud 02-04-2002, 12:20
Esmée
Esmée is offline
Jup, met mijn moeder vaak. Zelfde smaak en natuurlijk altijd handig zo'n moeder met zo'n plastic kaartje..
Aangenaam
Aangenaam is offline
ja, dat is soms wel leuk
en als je niet uitkomt qua geld is het dan geen probleem
Met citaat reageren
Starrie
Starrie is offline
ja, ik vind het super gezellig als mijn moeder meegaat. Helaas heeft ze nooit zoveel tijd dus het komt bijna nooit voor
Oud 02-04-2002, 12:27
*Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
ik ga weleens met mijn mammie winkelen omdat het gezellig is en ze vindt meestal de meest gafe dingen overal dus dat is wel leuk
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:36
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
nee bedankt...
Oud 02-04-2002, 12:39
Verwijderd
ik ga wel eens met mijn moeder naar Amsterdam om te winkelen. Mijn vader houdt niet zo van winkelen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:54
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Mijn moeder heeft echt zoooooooo'n schijthekel aan winkelen dus die krijg ik echt niet mee.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 13:34
Verwijderd
Hmm vroeger wel, de laatste tijd niej meer...
Heel af en toe nog wel es met men ma....maja meestal vind ze toch nie leuk wat ik leuk vind...
En ze vind dingen voor mij leuk die ik weer nix vind..dus das wel irritant...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 13:38
Verwijderd
Ik heb sowieso al een hekel aan kleding kopen, dus ik ga alleen als het echt nodig is.

Als mijn mamskie/papskie mee wil/gaat vind ik dat best.

Andersom komt het wel wat vaker voor, dan ga ik met mijn moeder en zusje mee, ik eindig dan alleen ergens in een café met een boekie en een broodje omdat ik pijn in mijn benen heb van het geslenter
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 13:38
beuk
beuk is offline
Mijn vader heeft een hekel aan winkelen en kleren kopen in het bijzonder.
Mijn moeder heeft geen smaak. Is zo'n type dat als er 100 kledingsstukken hangen, 100x vraagt "vind je dit niet leuk? en dit? en dit?".
Nee dus..
Oud 02-04-2002, 13:40
[SAS]Q
[SAS]Q is offline
heb tegenwoordig steeds vaker alleen dr pinpas mee, anders gaat me ma mee as lopende pinpas
Oud 02-04-2002, 13:41
TearSong
TearSong is offline
af en toe ga ik wel eens winkelen met m'n moeder ja...gezellig!
Oud 02-04-2002, 13:43
Verwijderd
ik geregeld, en daarna standaard naar de bioscoop met allebei een grote zak snoep
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:24
Luca
Luca is offline
Afgelopen vrijdag ben ik met mijn ouders wezen winkelen, was wel gezellig. Vooral toen we naar britain gingen en mijn moeder en vader gingen dansen
Oud 02-04-2002, 14:30
RuffThugg
RuffThugg is offline
Euhm....niet echt winkelen, meer betalen. Ik weet nl. altijd waar ik moet zijn en dan ga ik de winkel in pak wat ik wil en laat me moeder betalen(wel een budget natuurlijk).

En anders schiet ik het voor, ook geen probleem.

Maar ik ga niet een hele dag in Damsco met men moeder winkelen.
Wel met me vrienden.
En tegenwoordig steeds vaker met m'n broertje die wel een redelijke smaak ontwikkeld, alleen nog nie zo "gewaagd" als ik, koopt liever wat al een beetje bekend is(trekt zich nog een beetje teveel van andere(klasgenoten)aan).
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:34
Verwijderd
je dacht toch niet dat ik alles zelf betaalde he..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 14:34
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Neuh, ik ga altijd met vriendinnen.
Oud 02-04-2002, 14:50
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik ga best vaak met mijn moeder shoppen, het is gezellig, en soms koopt ze wat voor me.
Oud 02-04-2002, 14:50
Friso
Friso is offline
Citaat:
beuk schreef:
Mijn moeder heeft geen smaak. Is zo'n type dat als er 100 kledingsstukken hangen, 100x vraagt "vind je dit niet leuk? en dit? en dit?".
Nee dus..
Same here.

Ik ga wel eens met de pinpas van mijn moeder winkelen, telt dat ook?
Oud 02-04-2002, 14:51
Faery
Faery is offline
Nope, nooit. Das echt nix. Dan is nix mooi en sommige winkels worden geweigerd in te gaan, nee dankje :]
Oud 02-04-2002, 14:51
Ninnoc
Ninnoc is offline
soms--> als ik geldgebrek heb, of als ze voor zich zelf gaat winkelen (kan ik lekker meerijden en is ze toch aant kijken voor zich zijn=geen last van d'r)
Ze heeft trouwens absoluut niet dezelfde smaak, ze zou me bijv. het liefst in clarks zien(ze heeft zelf 8 paar) maar ik prefereer mijn totaal verrotte converse.

Mij papa winkelen is een hel..
of hij zeurt constant dat ik door moet lopen en dat ik troep(voor te veel geld) koop
of hij komt aan zetten met een mooie roze dkny broek van 400 GULDEN(opruiming) --> terwijl mijn kleedgeld 400 GULDEN per 3 maanden bedraagt en ik het uiteraard zelf moet betalen (niet dat ik graag in een roze broek loop)
Oud 02-04-2002, 15:12
just.a.girl
just.a.girl is offline
jep,ik ga vrijdag,k heb nog geen kleedgeld dus kan t ni anders en t is ook wel handig.we hebben best wel dezelfde smaak
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 15:16
^Marije^
^Marije^ is offline
Niet met mn moeder ofzo, wel met mn oom: hij is HIP => 42 jaar en hij loopt in skatebroeken! Is leuk met hem winkelen, vooral in A'dam enz.
Oud 02-04-2002, 16:34
vixen
vixen is offline
ik moet binnekort nog eens met mn moeder, kan ze mn nieuwe schoenen betalen.
Oud 02-04-2002, 16:39
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Niet meer, omdat ze mij telkens vertelde wat ik wel en niet moest nemen. Als ik zonder mijn moeder ben, kan ik tenminste mijn eigen kleding uitkiezen
Oud 02-04-2002, 16:54
fucking hero
fucking hero is offline
ja, om niet-broeken enzo te kopen. broeken koop ik zelf wel.

en soms wil mn moeder wel met me op de fiets naar de 'stad'(assen, hehe), milieuvriendelijker dan de auto he
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:33
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:
Nope, nooit. Das echt nix. Dan is nix mooi en sommige winkels worden geweigerd in te gaan, nee dankje :]

balen voor je

gaat vaak met mams die betaalt en heeft schijt aan wat ik wil kopen/mooi vind. ja ze is uiterst duchtig/geweldig.
Oud 02-04-2002, 18:37
Nuck
Nuck is offline
Met mijn mams, is altijd vet gezellig . En niet te vergeten, zij betaalt.
Oud 02-04-2002, 18:42
Verwijderd
ik nooit, want ik moet toch alles zelf betalen en ik vind het niet gezellig want kan niet goed met mn moeder praten. en mn vader winkelt nooit dus al zeker niet met mij.

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:59
Verwijderd
Ik ga eigenlijk nooit met m'n moeedr, maar ziu me er niet vioor schamen, ze komt bets met goede ideen en weet wat ik leuk vind..

Zelf is ze ook wel enigzins modebewust en loop ik nooit voor schut..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:22
$tarlight
$tarlight is offline
ik ga niet, we krijgen altijd alleen maar ruzie: vind je dit niet leuk dan?? NEE!! Nou je hoeft niet zo kattig te doen, ik loop hier ook voor jou plezier. Ik doe niet kattig.... blablabla

zo gaat het dan de hele tijd, geen goed idee dus
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:38
marlies
marlies is offline
Ja hoor ik ook..gezellie!!
Oud 12-04-2002, 19:16
Black Sugar
Black Sugar is offline
Als het kan doe ik dat wel, maar mams kan niet zo vaak Met mijn vader ga ik eigenlijk nooit shoppen maar dat is omdat hij gewoon zelf niet van shoppen houd. Vind het wel handig, dan krijg je meestl toch wel wat namelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 19:19
de
de is offline
meestal met een vriend
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 19:28
Nena21
Nena21 is offline
Hmm liever niet met m'n moeder.
Ten 1e vind ze alles wat ik mooi vind niet mooi (ze heeft nogal een ouderwetse smaak) en ze loopt altijd erg sloom(kan ik niet tegen,ik moet altijd snel door de stad,ik hou niet van dat trage gedoe.En ze weet altijd hoe ze me het beste voor l*l kan zetten

Met m'n vader ga ik eigenlijk nooit winkelen,was rond m'n verjaardag wel 1 keer met hem wezen winkelen.
Kleding voor +- 450 gulden gekocht (broek van 200,spijkerjack van 200,etc) en dat werd gelukkig betaald voor me
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 19:53
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
jeppers, ik gaat heel vaak met mn mams! Ze vind meestal de dingen leuk die ik ook leuk vind...is heel gezellig........en kan ik ook een btje kijken wat voor kledij zijn koopt.....dat het wel een btje leuk is enzow !!
Ik vind het echt super gezellie
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 22:48
Verwijderd
Als ik heel eerlijk ben eigenlijk alleen als mijn geld op is... Maar meestal gaat mijn moeder winkelen en dan ziet ze ergens wat leuks hangen wat ze voor me koopt.... dan krijg ik echt veel meer dan samen met mijn moeder.. de kleren zijn altijd wel leuk, alleen soms iets te ouderwets (ALTIJD wollen truien, tenzij het zomer is)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 22:50
Verwijderd
Ik sjop meestal alleen .. (ik haat sjoppen) maar als ik iets koewls zie dan betaalt me moeder t ook gewoon.. wat t ook is.. als ik met me moeder ga sjoppen heb ik meestal wel andere klere dan wanneer ik alleen shop (ik denk da me moeder nie zo van skatewinkels houd ofzo..) mjah..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:02
shanli
shanli is offline
De laatste heb ik best wel veel met mijn moeder geshopt(en ook veel gekocht),maar ik ga het liefst met vriendinnen,dan kan ik kopen wat ik wel en zo lang in een winkel blijven hangen als ik wil,bij haar is het meestal:hebde daar iets nodig?Neeje,dan gaan we daar niet binnen of zo iet.
Maar de laatste keren was het wel gezellig.
Oud 13-04-2002, 12:27
Verwijderd
Redelijk vaak met mijn moeder, hoewel het wel op sommige momenten tot ruzie komt.. Gelukkig heb ik een hele goede manier van aandringen, dus kom ik altijd met heel veel thuis, is erg makkelijk als je aan't eind van je kleedgeld zit.. Ze heeft totaal niet dezelfde smaak, en ik laat me soms ook redelijk beinvloeden door haar, wat als gevolg heeft dat ik dan met 'nettere' kleding thuiskom, polo's enzo. Hmja, maar verder weet ze mijn smaak ook wel te respecteren, en is het over het algemeen best gezellig, helemaal als m'n zus er ook nog bij is.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:29
Paulaah
Paulaah is offline
Nooooit..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 12:44
Breg
Breg is offline
ik ga wel eens samen met mn moeder, vooral als ik geen geld heb . Niet dat ik mn kleding dan van haar krijg, maar als we effe ergens gaan zitten dan betaalt zij
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 13:06
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
Starrie schreef:
ja, ik vind het super gezellig als mijn moeder meegaat. Helaas heeft ze nooit zoveel tijd dus het komt bijna nooit voor
Oud 13-04-2002, 13:19
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

ja ons mam weet ook ongeveer wel wat ik mooi vind.
haha geweldig mensen die 'ons mam' zeggen

Maar ik winkel weleens met mijn moeder, mijn vader vind er niks aan die gaat liever hardloopschoenen kijken haha Met mn moeder gaat het wel maar liever met vriendin of alleen... Ze irriteert een beetje...
Reageren

Regels voor berichten