Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Moeten diegenen dan maar accepteren dat ze agressief zijn en daardoor maar naar harde muziek gaan luisteren? Volgens mij worden gevolg en oorzaak hier omgedraaid...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hahha, lees nou nog eens goed. Harde muziek hoeft niks met negatieve emoties dan wel agressie te maken hebben, gewoon met smaak, en de emoties die je kwijt wil en op welk niveau. |
![]() |
|
Zeik niet. Het is gewoon totale bullshit. Ligt totaal aan de persoon hoe hij of zij reageert op bepaalde muziek. Ik raak geirriteerd en pissed off van al die trance nummers. En kom tot rust met Isis bijv.(redelijk harde muziek). Tis allemaal relatief...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Tja, het lijkt me inderdaad het beste als je een goede verhouding tussen rustige en harde muziek luisterd. Dan blijf je geestelijk waarschijnlijk in balans.
Beetje in de trend van Yin en Yang. Bij mij mag er wel wat meer Yang bij. ![]()
||
![]() |
Citaat:
jeej rosa, jeej rosa! (waarom zou harde muziek per definitie negatief moeten zijn?)
|
Verwijderd
|
feit blijft dat mensen niet agressief worden van bepaalde muziek, ze worden agressief van hoe ze zelf met die muziek omgaan. dat heeft dus te maken met persoonlijkheid, smaak en intelligentie
music doesn't kill people, people kill people ![]() en dit is een voorbeeld van een topic dat beter op onzin had kunnen worden geplaatst |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Dat licht denk ik puur aan de persoon, en de muziek smaak van die persoon, zelf. Als je van keiharde muziek houdt, zul je eerder down worden van britney spears, andersom is dat ook zo.
als je naar muziek luistert die je mooi vind wordt je blij, tenminste ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij he, word hier doodleuk mijn issue van twee dagen geleden gejat.
Maar goed. Deze stelling is makkelijk te controleren. Laat David Banner naar hardcore luisteren, zum beispiel. Als hij groot en groen wordt, klopt de stelling. Hoewel... Juister is dan: Harde muziek maakt ons overhemd kapot. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |