Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() uhm jij kent zeker alleen McDonald's in Amsterdam ofzo? Bij ons spreken ze toch echt allemaal vloeiend nederlands op 2 a 3 na. ondankbare klanten heb je overal wel eens en ik heb vaak genoeg dat er hele vrolijke klanten zijn. irritante piepjes wen je wel aan ![]() onderbetaald?? val best mee dacht ik toch quarterpounders is echt niet zo lekker....
||
![]() |
Citaat:
![]() In Arnhem centrum, ik ben medewerker fastfood en binnenkort crewtrainer. IK werk er in mei 3 jaar! Ik vind het leuk om met veel leeftijdsgenoten te werken en het management is vaak ook erg gezellig, jonge mensen en niet van die grijze bolletjes (niet dat dat altijd verkeerd is hoor haha!) Bij ons is het nu qua sfeer ff wat minder, gzeik met management enzow, maar normaal gesproken is het een hecht team en is de sfeer perfect! Wat ik handig vind is dat je zelf kan aangeven wanneer je kan werken en je altijd extra kan werken, in vakanties enzow! Heb pas geleden contract voor onbepaalde tijd gekregen, ik was wel blij ![]() En ik wordt best gek van al die mense die denken dat het k*twerk is bij de mc!
||
![]() |
Citaat:
Ondankbare klanten tja.......uhhh valt wel mee hoor, en dan nog daar moet je toch ook tegen kunnen! Irritante piepjes...wen je inderdaad aan en in ee supermarkt aan de kassa stikt t ook van de piepjes! (om maar ff een voorbeeld te noemen) Flink onderbetaald hahahahaha! Echt niet hoor sorry, maar ken genoeg plekken waar je veel minder verdient! Ik verdien nu wel meer dan het minimumloon! Maar goed, zeiken over de MC is altijd makkelijkj als je er elf niet werkt!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vriendin van m'n zusje werkt ook bij de mac...sinds 1,5 maand ofzo. En het zijn 'quander pounders' volgens een collega van haar... (met de klemtoon op 'pounders' dus (ze zegt ook echt 'quander'...)) Of 'qp's' natuurlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
die you cheap cunt
|
Wie werkt hier nu eigenlijk allemaal bij de mac??
Ik waar werk je dan?? Drachten wat is je functie?? assistent medewerker fastfood (ik vind het belachelijk klinken overigens) hoe lang werk je er al?? 2,5 maand wat vind je leuk aan je werk?? Ik heb het er erg naar mijn zin. Ik heb geen hekel aan het werk. Ik vind het prettig dat je niet elke dag precies hetzelfde hoeft te doen. We hebben een gezellige groep mensen vind ik. Het verdient alleen wel weinig, maar daar kan ik me dan ook weer niet zo druk om maken. Ik geef weinig om geld en ik vind het belangrijker dat ik iets doe wat ik leuk vind. Het bevalt me veel beter dan ik van te voren verwacht had.
|
![]() |
whaha... om precies te zijn heb ik het daar zo'n 14 uur vol gehouden...
was echt nix, ging enorm tegen mn principes in, al het eten dat ze daar weggooien terwijl er nix mis mee is en dan ook nog de kinder arbeid en de beesten hell no, mac donalds is een heeel slechte westerse ondernemingen |
![]() |
|
![]() |
heey, ik werk bij de Mac
![]() ![]() ![]() en die lui moeten niet zeiken dat we alles weggooien als t nog goed is, want dat is gewoon de bedrijfsformule, net als in een ac-restaurant, daar gaan ze toch ook nie alles wat koud van het buffet komt opwarmen en dan weer neerzetten?? ![]() maja, kuzz van moi |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik werk er sinds 5 juni 2002, in Heesch om precies te zijn. Ik ben assistent Medewerker Fastfood...
Het is echt super leuk werk, met meer dan 80 collega's, waarvan een groot aantal een heel gezellige vriendengroep vormt.. Bij ons spreekt iedereen gewoon Nederlands, en bovendien werken er bij ieder bedrijf wel een aantal mensen met een ander geboorteland... Het werk is heel afwisselend, je maakt er heel wat mee met klanten bijv, en in ons restaurant is het gewoon bijna altijd superdruk, vooral in de rushes, waarin het soms echt megadruk is! Het salaris is ook niet echt slecht moet ik zeggen, aangezien je in bijv supermarkten zeker slechter verdient!! De crewfeesten zijn trouwens ook supergezellig ![]() Kortom: Ga werken bij de Mac!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het wel erg weinig, verdien zowat het dubbele.. ![]() Waar ik werk verdient iemand van 18 wel het dubbele..zo een 6-7 euro. Dat is volgens mij ook vrij normaal? |
![]() |
|
Ik werkte bij de Mac.
Kmoest steeds Lobby staan.. tafeltjes schoonvegen en shit.. Daar kreeg ik blaren van en de mensen .. Grr.. Moordneigingen ![]() Ben dus gestopt *thank god* , ((ik mocht overigens wel aan de kassa.. maar al die ondankbare klanten.. Laatmaar !)) Nu werk ik bij de Videotheek.. Is heel fijn. Mijn brutoloon was btw 3,53 per uur. Maar ik hield er ongeveer 2,80 netto van over..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar oke.. Veel plezier dan !
||
Citaat:
Naja rond de 3 euro lijkt mij.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Onzin |
Wie wil ff helpen met proofreaden over cryptolockers/ Verwijderd | 29 | 24-05-2016 12:51 | |
Software & Hardware |
[PPT > tekstdocument] Tekstbestand met plaatjes dat leesbaar is op Mac en Win? *** | 13 | 15-01-2006 10:26 | |
Studeren |
Hogere Hotelschool. freakinaround | 38 | 05-03-2005 03:18 | |
Lifestyle |
Vertel... Verwijderd | 500 | 29-10-2004 22:30 | |
Werk, Geld & Recht |
werken bij de mac no_nickname | 63 | 15-05-2003 10:45 |