Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 18:16
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heey

Ik ben nu aan mijn derde verschillende pil begonnen. Hiervoor had ik microgynon en femodeen. Maar die werkte alletwee niet, werd op alle tijden ongesteld behalve wanneer ik het moest worden...

Maar goed heb nu dus die Modicon. Slik m pas 2 weken, en ben nu weer ongesteld geworden terwijl ik het pas over een week hoef te worden. Er klopt dus weer geen bal van

Ik vraag me nu af, want ik was van plan de pil door te slikken of ie dan wel werkt.. Heeft iemand er ervaring mee? Of ervaring met deze pil?

Btw ik hoop neit dat deze gesloten wordt omdat het over de pil gaat, want ik had m daar al gepost maar daar praat iedereen zo langs elkaar heen, dat zijn mee mededelingen.

xxx Shazz
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 14:28
femkeb
femkeb is offline
ik zou weer terug gaan naar je huisarts en vragen om evt een hogere dosering hormonen, want je hebt nl minipillen en nog twee andere soorten. Het kan zo zijn dat jou lichaam een zwaardere pil nodig heeft om doorbraakbloedingen te voorkomen. Het kan best zijn dat jij minipillen hebt gekregen met de laagste dosering hormonen waardoor het net niet voldoende is.

Ik zou terug gaan naar je dokter en in elk geval vragen hoeveel hormonen er in die pillen zaten (ook die je hebt gehad om te vergelijken) en of er evt. nog zwaardere pillen zijn. Overleg in elk geval met je dokter.

je kan de pil wel doorslikken (zelf geen ervaring mee kan de pil niet hebben door iets in mijn bloedstolling) maar als je nu ook ongesteld bent geworden terwijl het pas over een week moest valt het te betwijfelen of dat wel lukt.

Regels voor berichten