Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 14:44
simsalabim
simsalabim is offline
Kun je dit aanvragen bij je bank? Ik weet dat mijn ouders het hebben op hun bedrijf. En het lijkt me wel handig om dit thuis ook te hebben. Nu ziet mijn moeder nl. ook automatisch wat ik allemaal gepint heb als ik een dagje weg ben enz.

Als het aangevraagd kan worden, betaal je hier dan voor? Is het eenmalig die betaling (voor het instalatiepakket ofzo?)?
Oud 15-07-2003, 19:37
iamcj
iamcj is offline
Ga naar de site van je bank en daar kan je het vinden. Meestal is het voor studenten gratis. Heet ook wel internetbankieren of girotel.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:22
Go
Go is offline
Ik internetbankier bij de Rabobank. Ik vind het zelf altijd wel handig, je acceptgiro's niet meer op de bus te doen, je kan het zo invullen en verzenden. Vaak is het ook wat actueler, het duurt meestal dagen voordat je je bankafschriften hebt ontvangen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 17:57
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
iedereen kan dat volgens mij aanvragen, k vind het ook heel handig.. alleen je zegt: nu zien mn ouders wat ik heb gepint..als je dan je afschriften bedoelt die krijg je dan nog steeds binnen ook al heb je internet bankieren..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 21:25
simsalabim
simsalabim is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 16-07-2003 @ 18:57:
iedereen kan dat volgens mij aanvragen, k vind het ook heel handig.. alleen je zegt: nu zien mn ouders wat ik heb gepint..als je dan je afschriften bedoelt die krijg je dan nog steeds binnen ook al heb je internet bankieren..
Nee dat bedoel ik niet. Maar mijn ouders hebben op hun bedrijf telebankieren. En daarbij hebben ze soms wat voor mij overgemaakt o.i.d.. Afgelopen vrijdag ging ik naar Utrecht en toen ik twee treinkaartjes pinde omdat een vriendin geen kleingeld bij had (wat in de contantgeld automaat moet), kreeg mijn moeder dat te zien op de computer .
Reageren

Regels voor berichten