Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tsja, jammer dat ze er mee ophoudt, maar ik heb er geen slapeloze nachten van of zo.
|
Als ze maar van Philip Freriks afblijven....
![]() Maar waarom denkt iedereen dat er meer mensen weg moeten? Henny Stoel gaf toch aan dat ze zelf weg wilde? In de Journaalbranche kent men geen recessie, hoor. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gelukkig snappen ze bij het NOS journaal wčl dat het gepresenteerd moet worden door iemand die het kan. In tegenstelling tot Hel van Nederland.
Ach ja, die meneer die voor Harmen Siezen weggegaan is (wat was z'n naam ook alweer) mist nu ook bijna niemand meer..
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
'k Vind het opzich wel jammer dat ze weggaat, maar ach, een 'nieuw' gezicht is ook wel weer eens leuk. En trouwens, ze vormt nu samen met een andere (ex-)collega die ook afscheid heeft genomen de Taaliban. Als ze een fout tegenkomen (op taalgebied o.a.) sturen ze een mailtje of bellen ze even... Wel droog, de Taaliban.
|
Henny Stoel is cool
![]() Jammer dat ze weggaat...maar ach wel begrijpelijk lijkt me na zolang het journaal te hebben gepresenteerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het is inderdaad wel jammer dat ze weggaat, want ze deed het op zich vrij goed. Maar goed, zolang Philipje aanblijft en de nieuwslezers nog redelijk te verstaan zijn, is het geen wereldramp. Ze wilde wat tijd voor haarzelf, wat op zich niet onredelijk is. Wel grappig dat ze het er duidelijk moeilijk mee had, met een licht trillende stem en wat haperingen.
Fare thee well, Hen ![]()
|
Ik zat toen nog in spanje en we wilden net op het moment dat haar laatste journaal begon vertrekken naar huis met de auto. of beter gezegd het zou binnen over een kwartier en eigenlijk wilden we allemaal graag naar huis, dus heb ik het gemist.
Vond haar wel leuk/goed, maar ik treur niet ofzo.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|