Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2003, 19:24
Walking_On_Sunshine
Walking_On_Sunshine is offline
Zijn d'r hier nog meer mensen die ook stage hebben dit schooljaar?

Ik heb nu 6 mnd (4 dagen p/w stage, 1 dag school) stage op een peuterspeelzaal...niet echt boeiend maar ja...je moet toch wat hé... En het ergste is dat je helemaal nopes betaald krijgt! Terwijl je net zoveel uren maakt als een vaste leidster
Oud 19-08-2003, 19:42
Janneke1
Janneke1 is offline
Dit jaar wordt mijn 2e stage.
Vorige was een half jaar op een 'gewone' basisschool, in groep 7.
Dit jaar (heel jaar, 3 dagen p/w) kom ik op een ZMLK-school gecombineerd met ZMOK, ik weet nog niet welke groep, moet Maandag beginnen. Erg veel zin in.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:44
Janneke1
Janneke1 is offline
Citaat:
Walking_On_Sunshine schreef op 19-08-2003 @ 20:24:
En het ergste is dat je helemaal nopes betaald krijgt! Terwijl je net zoveel uren maakt als een vaste leidster
Het gaat er ook om wat je doet he
maar inderdaad, ik vind dat je best een beetje beloond kan worden voor wat je doet..
Aan de andere kant, zo is het niet zo erg als je het nog niet allemaal kan, als je er voor betaald krijgt wordt er toch meer van je verwacht denk ik.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 20:22
Verwijderd
Ik moet een jaar stagelopen bij een Grafisch bedrijf. Ik begin a.s. maandag en heb er best zin in, lijkt me een heel leuk bedrijf Ik krijg een vergoeding van 230 euro per maand. (dus ik verdien 1,40 euro per uur ) Oja, en ik moet 1x in de 2 weken een dag naar school.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 20:37
Verwijderd
De afgelopen twee jaar heb ik elke week minstens één dag stage gelopen op een basisschool. Daar krijg je ook niet betaald voor. De meeste stages zijn onbetaald. Wat op zich wel logisch is ook...je maakt misschien net zoveel uren als anderen, maar je hebt (veel) minder ervaring en die anderen moeten er heel veel tijd en moeite in stoppen om jou 'op te leiden' (als het goed is). 't is misschien lullig, maar ergens ook wel weer logisch.

Komend jaar ga ik in de tweede helft van het jaar (ik geloof) twee dagen per week stage lopen. Waar weet ik nog niet.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:38
Verwijderd
Ik moet nog een keuze maken. Een halfjaar twee dagen per week stage lopen bij een rechtbank of dezelfde periode bij een gezellig klein advocatenkantoor in mijn woonplaats.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:52
Martin
Martin is offline
Ik moet 20 weken van 40 uur (5 dgn/wk) stage lopen en krijg ook niets betaald.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:59
bassgirl
bassgirl is offline
jah ik moet beginnen.. 3 dagen stagelopen het hele schooljaar bij gehandicapten (spw) al 1 dag meegelopen, en het lijkt me echt heel erg leuk.. krijg 50 euro per mnd
Oud 20-08-2003, 07:57
Qamra
Qamra is offline
Ik heb elk jaar stage..

Maar dat is de eerste twee jaar maar 20 dagen
Oud 20-08-2003, 08:25
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb ongveer 4 weken les en dan weer een stage blok van 4 weken volgend jaar... en of ik er voor betaald word geeeeeeeen idee
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:20
one-monkee
one-monkee is offline
Mijn stage begint maandag bij een Grafische fotostudio.
ik krijg waarschijnlijk rond de 250 euro p.m.

Het is maar voor een half jaar.. daarna moet ik weer een half jaar stage lopen maar dan moet ik de plek zelf zoeken. (deze plek heb ik aangewezen gekregen door school.... lekker 1,5 uur reizen )
Oud 22-08-2003, 15:03
Hagel
Hagel is offline
ik doe mijn studie duaal, dus werk altijd 1 dag in de week op een middelbare school hoop ik dit jaar, (moet nog solliciteren, beetje laat), vorig jaar werkte ik op een mbo. Ik krijg gewoon betaald via randstad.
Oud 22-08-2003, 17:07
TIGEK
TIGEK is offline
Ik moet pas over 3 jaar. 1 jaar stage lopen achter elkaar
Dus de eerste 3 jaar nog niet
Oud 22-08-2003, 17:39
Verwijderd
Ik moest vorig jaar een dag in de week richting een middelbare school in Enschede (Kottenpark). dit jaar zullen het wel 2 dagen worden op een andere school. Maar dat weet ik nog niet zeker, aangezien mijn jaar pas in september begint.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:10
skeleton
skeleton is offline
WHeee... ik had de laatste 11 weken van dit schooljaar ook stage bij een computer-bedrijf... maar kon absoluut niet opschieten met die bastards daar en ze lieten me allemaal van die *** klusjes doen... , ik ben blij dat ik daar mee klaar ben zeg!!

Gelukkig was de stage verder wel voldoende ..
Reageren

Regels voor berichten