Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De afgelopen twee jaar heb ik elke week minstens één dag stage gelopen op een basisschool. Daar krijg je ook niet betaald voor. De meeste stages zijn onbetaald. Wat op zich wel logisch is ook...je maakt misschien net zoveel uren als anderen, maar je hebt (veel) minder ervaring en die anderen moeten er heel veel tijd en moeite in stoppen om jou 'op te leiden' (als het goed is). 't is misschien lullig, maar ergens ook wel weer logisch.
Komend jaar ga ik in de tweede helft van het jaar (ik geloof) twee dagen per week stage lopen. Waar weet ik nog niet. |
![]() |
|
Mijn stage begint maandag bij een Grafische fotostudio.
ik krijg waarschijnlijk rond de 250 euro p.m. Het is maar voor een half jaar.. daarna moet ik weer een half jaar stage lopen maar dan moet ik de plek zelf zoeken. (deze plek heb ik aangewezen gekregen door school.... lekker 1,5 uur reizen ![]()
|
![]() |
ik doe mijn studie duaal, dus werk altijd 1 dag in de week op een middelbare school hoop ik dit jaar, (moet nog solliciteren, beetje laat), vorig jaar werkte ik op een mbo. Ik krijg gewoon betaald via randstad.
|
WHeee... ik had de laatste 11 weken van dit schooljaar ook stage bij een computer-bedrijf... maar kon absoluut niet opschieten met die bastards daar en ze lieten me allemaal van die *** klusjes doen...
![]() Gelukkig was de stage verder wel voldoende .. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik moet 5 maanden langer stage lopen dan officieel Chineez | 1 | 20-11-2009 08:15 | |
Studeren |
Stage in het buitenland: sept 2009 - feb 2010 ¥iiitt!! | 6 | 05-04-2009 22:05 | |
Algemene schoolzaken |
recreatie mbo niveau 3 + 4, waar lopen jullie stage? Dionysus | 1 | 25-04-2007 19:44 | |
Algemene schoolzaken |
Geef hier een beknopte indruk van je stage! Lilything | 14 | 16-07-2005 15:34 | |
Algemene schoolzaken |
stage + eigen werk Afwezig | 9 | 08-02-2005 15:41 |