Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 15:12
Verwijderd
Ik heb al heel lang hetzelfde vriendje, en behalve hem heb ik maar met 'e'en andere jongen gezoend...

maar ik weet het niet.. ik mis iets, en dat ligt niet aan mijn vriend maar aan mij.. daarom wil ik graag wel eens met een meisje zoenen... kijken hoe dat voelt en of dat nou hetgeen is dat ik mis..
dat ik misschien biseksueel ben

meisjes vind ik so wie so al veel mooier dan jongens, maar meer op een ' dat wil ik ook' manier...

komt dit iemand een beetje bekend voor of heeft iemand een ideej wat ik moet doen..

tjah.. ik wil namelijk mijn vriendje niet kwijt.. maar eigenlijk wil ik er gewoon een 'vriendin' bij... om te kijken of dat iets voor mij is...

ik heb geen ideej wat mijn vriend daarover gaat zeggen... waarschijnlijk heeft ie dan meteen al visioenen van trio's in z'n hoofd ofzo.. maar ik weet ut niet meer

ik twijfel heel erg gewoon...

ik mis ook dat gevoel van verliefd zijn... dat superonzekere gevoel met vlinders en bellen en alles... beetje sleur nu

dus iemand: ideeen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 15:45
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
tja, ik herken wel een beetje wat je voelt.
vooral het gedeeltje dat je meisjes veel mooier vind dan jongens.. dat heb ik ook.
ik heb ook wel is met meisjes gezoend.. en ik kan niet zeggen van: jaa dat wil en moet ik vaker maar ik ben wel blij dat ik het gedaan heb. ik vond het ook niet vies ofzo ..
het begin was een beetje onwennig natuurlijk maar daarna.. weet nie voelde wel gelijk als met een jongen denk ik.
ik weet ook nog steeds niet of ik bi ben. ik kan wel aangetrokken zijn tot een meisje maar ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje dus ik weet het niet.
en om eerlijk te zijn kan het me ook niet schelen want als ik op een meisje verliefd word, well... dan moet dat maar zo zijn..

heel veel succes,

~*DeathlyDiva*~
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 15:49
Verwijderd
jah.. dat is mijn grootste probleem.. als ik nou verliefd word op een emisje moet ik het dan uitmaken met me vriendje of nie.... ik bedoel... het valt een beetje onder geestelijk vreemdgaan vinnik..

maar ik willut zeker wel een keer proberen.. des noods stiekem... ik vinnet geen vreemdgaan,.. en als ik verliefd op dur word maaak ik ut gewoon uit... jah tog?? want anders issut nie eerlijk\

maar hoe ging dat dan met een meisje.. ik bedoel.. je weet nooit of zij jou ook wil zeg maar.. of was je onder invled
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 16:00
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
ik mis ook dat gevoel van verliefd zijn... dat superonzekere gevoel met vlinders en bellen en alles... beetje sleur nu
Verliefdheid wordt op een gegeven moment 'houden van'. Dan ga je verder met elkaar en dan ook richting samenwonen, kinderen, trouwen, toekomst. Als dat je niet ligt op dit moment, praat daar dan over. Er staat mij nog iets bij dat je het op V&A erover had om een kamer te vinden. Wil je dit allemaal wel echt? Hoeveel weet hij ervan?

Over bisexualiteit weet ik helaas weinig af, het spijt me.

Wil ik je nog 1 ding zeggen, 1 woord, waar jij zelf over na mag denken, dat je niet meteen positief of negatief hoeft op te vatten, maar, dat je mijns inziens wel in overweging dient te nemen: openheid
Oud 13-04-2002, 17:08
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:

Verliefdheid wordt op een gegeven moment 'houden van'. Dan ga je verder met elkaar en dan ook richting samenwonen, kinderen, trouwen, toekomst. Als dat je niet ligt op dit moment, praat daar dan over. Er staat mij nog iets bij dat je het op V&A erover had om een kamer te vinden. Wil je dit allemaal wel echt? Hoeveel weet hij ervan?

Over bisexualiteit weet ik helaas weinig af, het spijt me.

Wil ik je nog 1 ding zeggen, 1 woord, waar jij zelf over na mag denken, dat je niet meteen positief of negatief hoeft op te vatten, maar, dat je mijns inziens wel in overweging dient te nemen: openheid
jah ik woon nu al een tijdje samen.. vandaar ook dat ik bijna nooit meer op het net te vinden ben.. we hebben geen computer... ik zit nu bij mijn zus

en je hebt helemaal gelijk.. ik moet het zeggen.. maar ik ben zo bang hem kwijt te raken want ik hou idd heel veel van hem.. ik wil hem niet ongelukkig maken door te zeggen dat ik iets mis nu
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 17:47
Verwijderd
kom ook naar de meeting (zie seksualiteit)
nee, géén gewone meeting

nee, maar ik ken wel een beetje dat gevoel hoor

ik loop constant tegen m'n vriendjuh te zwijmelen over meisjes dus dat is ie wel gewend.
En hij heeft een keer gezegd dat ik mag experimenteren, mits dat in overleg gebeurt

Heb je er nog nooit met je vriend over gepraat dan??
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Heb je er nog nooit met je vriend over gepraat dan??
neej niet echt.. t is zo'n taboe.. k ben bang dat ie denkt dat t een grapje is ofzo.. of nepp ik weet niety
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 21:03
Pletterprater
Pletterprater is offline
Praat mee met de meiden die naar de meeting gaan en zeg hem dat het menens is, dat je er echt over nadenkt... en vraag hem daarbij of hij het erg zou vinden, als je een ker een meisje zou zoenen... dan weet hij als het goed is wel, dat het menens is.

En uiteraard er niet bij lachen als je het verteld

Zeggen dus dat je een serieus gesprek met hem wilt hebben, als je hierover wilt beginnen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 06:09
FB
FB is offline
Een vriendin van mij (lees: 'een' vriendin, niet 'mijn' vriendin) heeft een paar dagen geleden ook zo ongeveer tegenover mij toegegeven dat ze zich aangetrokken voelt tot meisjes (het woord bisexueel gebruikte ze niet trouwens), en zij heeft het er ook erg moeilijk mee geloof ik. Ze probeert nu de schijn heel erg op te houden dat ze wel (alleen maar) op jongens valt...

Dat moet je dus beslist niet doen, als je bepaalde gevoelens hebt moet je daarover praten met je vriend. Als jullie relatie goed is zal hij jouw mening respecteren en er gewoon over kunnen praten.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 13:56
Verwijderd
Citaat:
FB schreef:
Een vriendin van mij (lees: 'een' vriendin, niet 'mijn' vriendin) heeft een paar dagen geleden ook zo ongeveer tegenover mij toegegeven dat ze zich aangetrokken voelt tot meisjes (het woord bisexueel gebruikte ze niet trouwens), en zij heeft het er ook erg moeilijk mee geloof ik. Ze probeert nu de schijn heel erg op te houden dat ze wel (alleen maar) op jongens valt...
Grtz,
F

wil je vragen of ze mij es wil mailen ofzo... vinden we misschien allebie wel fijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten