Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
jah vogels lijke zo wel veel werk.. maar als je een hele mensgerichte hond heb, das ook veel werk. ik heb een canadese herder (duitse herder alleen dan hemal wit) en die vraagt heel veel aandacht. dog-to-please en hij wil echt alles voor mij doen, hij gaat nooit verder dan 3 meter van mij vandaan en houd alles in de gaten wat ik doe.. en als ik weg ga, om te werke ofzo dan gaattie heel zielig uit t raam kijke, zodat ik me weer schuldig ga voele!1 en als je terugkomt dan issie kei-enthousiast en wil hij gelijk spelen (ALTIJD willie spelen, zodattie kan late zien hoe goed hij kan apportere).... ik kan m wel uitlate zonder riem das wel vet handig, maar het is meer een maatje dan een hond en ik zou nie durven om m te verwaarloze!! de psychische schade die je zou aanrichte.. pfff... en ik heb nog een newfoundlander die is mishandeld, dus die wil áltijd knuffelen... hij springt boven opje als je net gaat zitten op de bank en je moet heel voorzichtig zijn met snel opstaan, schreeuwen.. alletwee mn honde zijn daar ech heel snel verdrietig door..
![]() ![]() ![]()
|
ik heb slechts konijnen, vissen, hamsters, ratten en honden gehad en honden zijn de meeste (hoewel konijnen op 2 staan)
ik train ze dagelijks (ben nu met 1 hond in 2 maandne al zover dat ie altijd los kan lopen en goed volgt (en ben pas na ruim een maand begonnen met trainen)) laat ze vrijwel altrijd uit, voer ze en geef ze veel aandacht |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Huisdier voor op kamers. Skilly | 21 | 05-05-2010 17:46 | |
Lifestyle |
huisdieren lifestyle Verwijderd | 118 | 20-05-2006 14:41 | |