Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is net zoiets naar The Matrix Reloaded gaan en met een megafoon constant door de zaal brullen dat wat in de film gebeurt helemaal niet kan. Beetje kromme vergelijking maar je ziet m'n punt wel ![]() Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 21:14. |
![]() |
||
Citaat:
Dat typ ik toch ook niet?..... Ik snap totaal niet wat je doel is met deze vraag en daar zou ik graag, uit nieuwsgierigheid opheldering over willen krijgen..... t is een beetje raar als je een vraag stelt waarvan je het antwoord al weet en al helemaal als het antwoord je niks kan schelen. |
![]() |
|
ja ik denk dat dat goed kan, maar is misschien ook wel afhankelijk van de manier waarop het uit is gegaan en hoe beide partijen met hun gevoelens omgaan..
Als iemand het er bijvoorbeeld erg moeilijk mee heeft dat het uit is, dan zal een vriendschap niet zo makkelijk zijn.
|
![]() |
kan dus echt wel!!!
ik ken mijn ex nu bijna 4 jaar, en van die 4 jaar hebben we 2 jaar een relatie gehad; die 1,5 jaar geleden op de klippen is gelopen. we hebben vlak nadat onze relatie nog wel een paar keer een paar weekjes ruzie gehad, maar nu zijn we echt elkaars beste maatjes. het is voor ons ook gemakkelijker om vrienden te zijn dan vriendje/vriendinnetje. ![]() ![]() liefs Buffy
|
Tuurlijk kan dat.
Bij mij is het ook zo: mijn ex is mijn beste vriend. We kunnen heel goed met elkaar overweg, toch zijn er een paar onderwerpen die we (althans ik...) proberen te 'vermijden', zoals relaties van de ander. We zijn absoluut niet meer verliefd op elkaar, maar ik weet niet, dat ligt een beetje moeilijk. Ik vind het gewoon erg als hij vertelt over iets wat hij met een ander meisje doet, terwijl ik zijn ex ben ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex wil aanpappen met ex gewoon voor de sex Gaan we weer | 10 | 07-09-2016 16:04 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend Danto13 | 25 | 30-05-2013 21:55 | |
Liefde & Relatie |
Mijn beste vriend is nu mijn vriend maar doet nu raar..help..:(. 6776 | 44 | 09-07-2006 21:07 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend Madita | 12 | 26-08-2004 09:28 | |
Liefde & Relatie |
wat te doen als je ex je lastig valt? dolliefijntje | 18 | 29-10-2003 11:54 | |
Liefde & Relatie |
beste vriend van je ex ellaversa | 15 | 12-03-2003 10:19 |