Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ze zijn zichzelf schat. Leer het nou eens... ![]() ![]()
||
Citaat:
En ik maar denken dat jullie alto's allemaal van die links georienteerde sociale wonderen waren. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
ik denk dat het grootste deel van de alto's jullie soort liever dood zien, alleen zeggen ze dat niet. We laten jullie maar lekker links liggen ![]() |
![]() |
|
Hmm..ik denk eerder dat "alto's" gewoon aandacht willen, lukt het niet om postieve aandacht te krijgen, dan maar negatief, net als met kleine kinderen. (en als je ziet hoe ze typen, hoe ze zich kleedden en hoe ze zich gedragen zijn er wel meer overeenkomsten met kleine kinderen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Fortisi Hmm..ik denk eerder dat "alto's" gewoon aandacht willen, lukt het niet om postieve aandacht te krijgen, dan maar negatief, net als met kleine kinderen. (en als je ziet hoe ze typen, hoe ze zich kleedden en hoe ze zich gedragen zijn er wel meer overeenkomsten met kleine kinderen)
jij bent zelf negatief met zon reactie. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is dat links georienteerde dus van jullie 'k snapte het al niet ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
danku
||
Citaat:
Ik kan denk ik wel zeggen dat Noé niet seksueel gefrustreerd is, dus troost je.
|
Verwijderd
|
Damn Rodien, couldn't agree with you more! Laatst zat er ook zo'n wijf in de tram tegenover me, met d'r schmutzi vriendje, en omdat ik toevallig even checkte wat voor smerige schoenen hij aan had, kreeg ik gelijk zo'n arrogante 'ik-ram-een-piercing-door-je-voorhoofd'-blik van d'r...
Dan hoef je geen Dokter Freud te heten om te begrijpen dat ze om een opmerking vroeg. Dus bij het uitstappen liet ik subtiel iets vallen over douchen, wat een dagelijkse verplichting voor iedereen moet worden. En een lol! Alto's ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een keer een foto gepost, en de mensen die benieuwd zijn stuur ik er met alle plezier een, dus bang... nee. En ik zou je er alleen maar een minderwaardigheids complex mee bezorgen, dus het is voor je eigen bestwil schat! En sexueel gefrustreerd? Hmm nee niet echt. |
![]() |
||
Citaat:
vissen naar complimentjes? dacht het niet. dat zou eerder iemand zijn die er een stuk of 30 heeft gepost en nog door blijft gaan. wat mij opvalt is dat niemand me aanvalt over mn foto's behalve jij, waarom is dat eigenlijk? Als ik jou was zo ik me niet zo zorgen maken over de zogenaamde complimentjes die ik krijg. en een minderwaardigheids complex krijgen als ik jouw foto's zie en die van mij ermee vergelijk??? ik zou het eerlijk gezegd niet weten, dus stuur er maar eentje
Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 16:34. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|