Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
achterlijk gedoe bij die ***lakers.
![]() 4 allstars in 1 team, gaat weer helemaal nergens over...opeens was karl bereidt om wel voor minimum salary te gaan spelen. Ach 4 van zulke grote ego's in 1 team ...i dunno Shaq: lelijk spel, eentonig Kobe: arrogant en ego malone: bijna dood maar nog steeds beestachtig payton: tja killing Ik was al een anti-laker, deze actie....zucht Het wordt wel een genot bij elk verlies van ze www.insidehoops.com/laker-haters-071403.shtml Ennuh Lebron, tja ik ben ook benieuwd. Hij heeft nu 3 games gespeeld tegen nba teams en de meest recentelijke was goed voor 25 pts. Hij schoot een paar airballetjes, blockte 2 schoten. Opvallende was dat hij eerste gedeelte van de wedstrijd PG speelde en niet echt noemenswaardig bezig was, later werd ie op SG gezet en hij begon te vlammen.
|
![]() |
Nah kijk mijn visie over deze hele discussie is...Karl Malone zal weinig spelen maar de tijd dat Shaq op de bank zit moet er naast de ingevallen center (die ze overigens niet echt hebben) een (ervaren) rebounder zijn,Dat is duzz de taak van Karl Malone een beetje..Verder wat Alonzo Mourning betreft hoorde dat er sprake was om hem naar NY Nets te halen, maar snap daar helemaal niets van K bedoel ze hebben al Dikembe Mutombo en Jason Collins het wordt daar veel te druk toch hebben ze een goede center nodig wat Zo uiteraard is maar toch ietwat te oud!!..Verder vraag k jullie wat jullie over de situatie vinden in Minnesota dat bestuur trekt alleen oude gasten aan joh..stuurt een paar oude gasten weg en nemen er nog oudere voor aan..snap er echt niets ben wel fan van Twolves en in speciaal van KG en Wally maar dit jaar wordt het niet net als andere jaren NET niet ..maar even grof niet!!
Wellicht sorry voor deze post beetje onbescheiden qua grootte maar moest ff mijn debuut waar maken.. |
![]() |
|
![]() |
ik welkom u...
Ik vind het hele lakers verhaal sowieso al kut en mourning ging richting nets dacht ik? Ach ik weet het allemnaal niet meer, die transfer geruchten veranderen met de dag. Ik zou peroonlijk geen mourning nemen, je mag al blij zijn dat ie 1 wedstrijd meedoet i.v.m zn nierproblemen of iets dergelijks. Lees net dat de spurs de center Radoslav Nesterovic van de wolves hebben. Ben benieuwd of ze het "twin Tower"geintje weer kunenn uithalen, maar nu zonder robinson. Hoop dat de spurs back-to-back champs worden, of anders ieder team behalve de lakers.
|
![]() |
hier volgen de laatste interessante transactions..
LA..signs Karl Malone en Gary Payton Miami.. signs Elton Brand (dit staat overigens nog niet helemaal vast) Twolves..signs Michael Olowokandi (ben k erg blij mee als Twolves fan, no.1 top freeagent center ookal is de no. 4 top freeagent center Rasho naar Spurs) Miami..signs Zo Mourning Orlando..signs Juwan Howard Hopelijk gaat er nog veel gebeuren in de transactions want er lopen nog veel fine freeagents rond.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
NBA Playoffs Boogie | 31 | 20-06-2004 22:11 |