Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2003, 14:28
Boogie
Boogie is offline
Karl Malone speelt komend seizoen bij
de Los Angeles Lakers. Dit heeft zijn
zaakwaarnemer Dwight Manley verklaard.

De 40-jarige Malone mag bij Utah Jazz
als free agent vertrekken.'The Mailman'
speelde zijn hele carrière voor Utah.

Officieël mogen transfervrije spelers
pas na 16 juli bij een nieuwe club een
contract tekenen, maar volgens Manley is
er een mondeling akkoord.

In plaats van een keer een eind aan zijn ellenlange carrière te breien, kiest Malone dus nog weer voor een nieuw avontuur. Wordt het niet eens tijd voor een punt achter zijn loopbaan of is hij in staat om de Lakers nog iets extra's te brengen?
Oud 11-07-2003, 14:35
WolterB
WolterB is offline
hij is mij het afgelopen zeizoen niet echt opgevallen, maar voor een speler met zo'n staat van dienst lijkt mij dit een slechte keuze., hij had beter kunnen stoppen IMHO
Oud 11-07-2003, 15:05
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Had ik al gezegt...(onderaan)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:46
Methuselah
Methuselah is offline
WTF gaat the mailman bij de Lakers doen? De bank verwarmen?
Oud 11-07-2003, 21:40
Verwijderd
Wat moeten ze met zo'n oude speler? Het ziet ernaar uit dat de Spurs de titel gaan prolongeren
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 22:20
Ketjing
Ketjing is offline
De enige reden van Malone om naar de Lakers te gaan om kampioen te worden. Als ik me niet vergis gaat Payton ook naar de Lakers
Oud 13-07-2003, 22:31
fil
fil is offline
Ik vind het altijd mooi wanneer atleten op hun hoogtepunt stoppen. Helaas komt dit zelden voor. Het plezier of het succes lonkt toch teveel blijkbaar. En zoals Ketjing al vermelde, zal de reden waarschijnlijk zijn dat ie graag nog een ring wil. Ik gun het hem zeker. Toch zal ik even moeten wennen aan Malone zonder Stockton (die ik trouwens ook wel een ring had gegund).
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 08:05
Marshall
Marshall is offline
nah,.. zie de lakers wel kampioen worden ... en malone zal er wel zijn voor de mentale kracht (hij heeft ook gewoon té veel behoefte aan een kampioensring) ..

ik ben alleen benieud hoe cleveland t gaat doen met hun 1ste draftpick aka nieuwe MJ
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 14-07-2003 @ 09:05:
ik ben alleen benieud hoe cleveland t gaat doen met hun 1ste draftpick aka nieuwe MJ
LeBron James bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 10:26
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 14-07-2003 @ 09:05:
nah,.. zie de lakers wel kampioen worden ... en malone zal er wel zijn voor de mentale kracht (hij heeft ook gewoon té veel behoefte aan een kampioensring) ..

ik denk niet dat hij kampioen in zijn eentje word. Je hebt er altijd 2 of 3 sterren bij nodig (Jordan - Pippen, O'neill - Bryant) en hij is pas 18 dacht ik.
Oud 14-07-2003, 21:33
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-07-2003 @ 11:26:
LeBron James bedoel je?
yep..die.... ! .. & nee , weet dat hij geen kampioen gaat worden maar wil wel weten of hij de verwachtingen waar kan gaan maken..

hoe zit t eigenlijk met de free agents, gary payton en alonzo morning??
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 21:40
Lyx
Lyx is offline
malone zou alleen naar lakers gaan als garry payton ook zou komen
Oud 15-07-2003, 10:12
TeiZ
TeiZ is offline
achterlijk gedoe bij die ***lakers.
4 allstars in 1 team, gaat weer helemaal nergens over...opeens was karl bereidt om wel voor minimum salary te gaan spelen.
Ach 4 van zulke grote ego's in 1 team ...i dunno
Shaq: lelijk spel, eentonig
Kobe: arrogant en ego
malone: bijna dood maar nog steeds beestachtig
payton: tja killing
Ik was al een anti-laker, deze actie....zucht

Het wordt wel een genot bij elk verlies van ze
www.insidehoops.com/laker-haters-071403.shtml

Ennuh Lebron, tja ik ben ook benieuwd. Hij heeft nu 3 games gespeeld tegen nba teams en de meest recentelijke was goed voor 25 pts. Hij schoot een paar airballetjes, blockte 2 schoten.
Opvallende was dat hij eerste gedeelte van de wedstrijd PG speelde en niet echt noemenswaardig bezig was, later werd ie op SG gezet en hij begon te vlammen.
Oud 15-07-2003, 18:24
whoz
whoz is offline
Nah kijk mijn visie over deze hele discussie is...Karl Malone zal weinig spelen maar de tijd dat Shaq op de bank zit moet er naast de ingevallen center (die ze overigens niet echt hebben) een (ervaren) rebounder zijn,Dat is duzz de taak van Karl Malone een beetje..Verder wat Alonzo Mourning betreft hoorde dat er sprake was om hem naar NY Nets te halen, maar snap daar helemaal niets van K bedoel ze hebben al Dikembe Mutombo en Jason Collins het wordt daar veel te druk toch hebben ze een goede center nodig wat Zo uiteraard is maar toch ietwat te oud!!..Verder vraag k jullie wat jullie over de situatie vinden in Minnesota dat bestuur trekt alleen oude gasten aan joh..stuurt een paar oude gasten weg en nemen er nog oudere voor aan..snap er echt niets ben wel fan van Twolves en in speciaal van KG en Wally maar dit jaar wordt het niet net als andere jaren NET niet ..maar even grof niet!!
Wellicht sorry voor deze post beetje onbescheiden qua grootte maar moest ff mijn debuut waar maken..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 00:45
TeiZ
TeiZ is offline
ik welkom u...

Ik vind het hele lakers verhaal sowieso al kut en mourning ging richting nets dacht ik? Ach ik weet het allemnaal niet meer, die transfer geruchten veranderen met de dag. Ik zou peroonlijk geen mourning nemen, je mag al blij zijn dat ie 1 wedstrijd meedoet i.v.m zn nierproblemen of iets dergelijks. Lees net dat de spurs de center Radoslav Nesterovic van de wolves hebben. Ben benieuwd of ze het "twin Tower"geintje weer kunenn uithalen, maar nu zonder robinson.

Hoop dat de spurs back-to-back champs worden, of anders ieder team behalve de lakers.
Oud 17-07-2003, 11:12
whoz
whoz is offline
hier volgen de laatste interessante transactions..

LA..signs Karl Malone en Gary Payton
Miami.. signs Elton Brand (dit staat overigens nog niet helemaal vast)
Twolves..signs Michael Olowokandi (ben k erg blij mee als Twolves fan, no.1 top freeagent center ookal is de no. 4 top freeagent center Rasho naar Spurs)
Miami..signs Zo Mourning
Orlando..signs Juwan Howard

Hopelijk gaat er nog veel gebeuren in de transactions want er lopen nog veel fine freeagents rond..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:13
whoz
whoz is offline
Sorry Zo naar Miami is us niet goed, Zo loopt al rond in zijn NY Nets yersey..Dus naar de Nets!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten