Advertentie | |
|
![]() |
|
De meeste niet.. Die ene geef ik niet om, engerd, hij doet gemeen tegen me mja gwn jaloers
![]() En een andere ex gwn wel hoi zeggen enz maar nie veel verder, hijs gloof ik nog steeds nie 100% over me heen, De schat.. maar met een andere ex juist heel goed..!! Das wel leuk ![]()
|
Ik ben gisteren nog met mijn ex naar Aïda geweest en daarvoor over het strand gelopen en lekker uit eten geweest.
Maar dat heeft ook 2 jaar geduurt voor ik hem weer voor het eerst zag, wel contact gehouden via MSN, maar dat is toch niet echt persoonlijk natuurlijk. En met andere ex waar het nu half jaar mee uit is, alleen contact via MSN, maar die wil ik ook niet zin, ben te bang voor twijfel.
|
Verwijderd
|
Met m'n enige 'echte' ex (d.w.z. waar ik 'officiëel' iets mee had) praat ik nooit meer en ik zie haar sowieso nooit meer. Met een aantal andere meisjes waar ik verliefd op ben geweest en waarmee het meer was dan één avondje (je zou het romance kunnen noemen) ben ik nog wel heel goede vrienden.
|
![]() |
|
![]() |
Hallow allemaal!
Ik heb 8 maanden en 8 dagen met mijn ex gehad. ik was er kapot van toen het uit ging.... we zouden vrienden blijven. In het begin knallende ruzie gehad, hij had een nieuwe vriendin en ik was hartstikke jaloers! Daarna ging dat uit en zijn we meer naar elkaar toegetrokken... Nu zijn we zelfs beste vrienden, we weten alles van elkaar en begrijpen elkaar heel erg goed. Het enige probleem is dat ik (nadat het al ruim ee jaar uit is) nog steeds erg veel voor hem voel. Hij voelt nix meer voor mij zegt ie maar laatst hebben we toch weer gezoend ![]() dikke zoen marloes
|
Verwijderd
|
Niet meer, we groeiden gewoon helemaal uit elkaar. 'k Vind het niet zo erg, want het klikt gewoon niet meer. De ene is een soort discoknaapje geworden (dat ben ik absoluut niet), de ander is heel macho geworden (de hele dag achter meisjes aan en hij scheld continu). 't Klikt gewoon niet meer.
|
![]() |
|
Bij ons was het in het begin heel moeilijk. Ik had het uitgemaakt en hij kon er echt niet tegen. Inmiddels is dat wel weer goed. Ik zie hem niet vaak, maar als we elkaar zien is het altijd gezellig en kletsen en lachen we. Gewoon gezellig als vrienden.
|
![]() |
|
![]() |
ikkuh!!!
na ja... ik ben wel met meerdere exen vrienden eigelijk, maar 1 ex springt er met kop en schouders boven uit. met hem heb ik 2 jaar verkering gehad, maar wij zijn gelukkiger met elkaar als vrienden. in onze relatie was het op het laatst ook al meer een vriendschap dan verliefdheid, en o.a. om die reden hebben we er een punt achter gezet. wel hebben we vlak nadat het uit was 3 weken flinke ruzie gehad omdat hij zo snel een nieuwe vriendin had (twas met mij nog 2 dagen uit of hij had alweer verkering en dat zat mij totaal niet lekker, ik was bang dat ik em zou kwijtraken als vriend omdat zijn nieuwe vriendin vast en cker zou eisen dat hij de vriendschap met mij zou verbreken, tenminste dat d8 ik). als ik bij em ben praten we gezellig bij, ook over serieuze dingen, en lachen we veel. ik hou nog steeds van hem, maar een relatie met hem zie ik echt niet meer zitten. komt ook omdat ik momenteel supergelukkig ben met mijn nieuwe vriend; zijn buurjongen nog wel ![]() met andere exen heb ik wat ee oppervlakkerige vriendschap, we mailen wat en praten kort als we elkaar tegenkomen, maar daar houdt et ook wel mee op. nu ik erover nadenk, eigenlijk is er maar 1 ex waar ik totaal geen contact meer mee heb. dat boeit me ook niet, aangezien hij me toch alleen voor de sex wou hebben en het binnen 3 weken alweer uit was ![]() liefs Buffy
|
Ik wel en hij is nog een hele goeie vriend an me, ondanks dat we het afgelopen jaar wel behoorlijke bonje hebben gehad, maar dat is allemaal weer bijgelegd en nu zijn we weer hele goeie vriendjes en daar ben ik echt heel blij mee, want hij is en blijft gewoon mijn maatje met wie ik alles kan delen.
|
Verwijderd
|
Ik heb zelf geen ex hoor, maar ik antwoord toch even!
Mijn zus is namelijk echt nog super goed bevriend met haar ex. Het is haar beste vriend nu, omdat hij toch wel heel vertrouwd is voor haar natuurlijk (ze hadden 2.5 jaar iets). Nou ja het kan dus wel vrienden blijven met je ex ![]() |
![]() |
|
ik
alleen af en toe irriteerd hij me wel ![]() muahah, het zou geweldig grappig zijn als hij dit nu las maar ik ben wel blij dat we nog vrienden zijn, omdat we echt een goede tijd hebben gehad samen en het wel belangrijk is dat dat niet zomaar *verdwijnt* en ik hem nog als aandenken heb daarvan maar hij is dan ook mn enige ex die nog een vriend is, de rest zijn eikels
|
![]() |
Jah ik wel....
Ik had een beste vriend... op n gegeven moment zoende we... En toen hadden we verkering... dat wilde we allebei. Later ging het uit... we wiste zoveel van elkaar .... teveel eigk. Nu zijn we gewoon weer beste vriende..
|
tja wattis vrienden?
kspreek 1 van mn exen heel vaak ff op msn vragen hoe t gaat. Hij groet me ALTIJD zo vrolijk en enthousiast, heel lievig ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Sterker nog, onze band is sterker geworden sinds onze 'scheiding'.
Nadeel van dit, is dat we soms de hele avond samen gewoon op bed te knuffelen/kussen, en vaak omhelsen we elkaar enpublic, waardoor het lijkt alsof we wat hebben, wat dus niet zo is. Maar we houden gewoon van elkaar, denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat hij straks te trost zal zijn om gewoon vrienden met me te willen blijven. Ik zal mijn best doen, maar het moet van 2 kanten komen.
|
ja...interessanter dan wie heeft nog een vriendschapsrelatie met zn ex vind ik ook...hoe zorg je dat dat gaat? want t is ook net uit met mijn ex en we willen allebei wel graag goeie vrienden blijven, maar hoe zorg je dat dat lukt??
want het is echt raar, ben je eerst gewoon gewent mekaar constant aan te raken en zoenen enzo, opeens 'kan' dat niet meer.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Loslaten... hoe ? Ingenieurtje | 10 | 26-02-2014 06:40 | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Vervelende ex Loezzel | 35 | 28-05-2005 16:40 | |
Liefde & Relatie |
[liefde]Verliefd op mijn ex Verwijderd | 12 | 11-06-2003 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 |