Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 15:25
thisisfun
thisisfun is offline
Ik heb gezien dat er iets komt of is dat je je mobiel aan kan sluiten op de PSone. Weet iemand waneer dit komt? waar het verkrijgbaar is? met welke types telefoons dit kan? wat de prijs ongeveer word? en met wat voor kabeltje dit moet?

Verder doet mijn PSone het ook niet zo goed want: Als ik een spel met 2 spelers speel werkt de ene joystick van player2 niet. Als ik met die joystick in mn 1tje speel doet hij het wel dus het licht niet aan de joystick. Ik heb alles al nagekeken hij zit er goed in met kabeltjes heb er al in geblazen dus het ligt aan de PSone! Wie weet wat dit kan zijn??

Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 15:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2003, 19:01
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
thisisfun schreef op 17-07-2003 @ 16:25:
Ik heb gezien dat er iets komt of is dat je je mobiel aan kan sluiten op de PSone. Weet iemand waneer dit komt? waar het verkrijgbaar is? met welke types telefoons dit kan? wat de prijs ongeveer word? en met wat voor kabeltje dit moet?

Verder doet mijn PSone het ook niet zo goed want: Als ik een spel met 2 spelers speel werkt de ene joystick van player2 niet. Als ik met die joystick in mn 1tje speel doet hij het wel dus het licht niet aan de joystick. Ik heb alles al nagekeken hij zit er goed in met kabeltjes heb er al in geblazen dus het ligt aan de PSone! Wie weet wat dit kan zijn??
Over die kabel heb ik nog niets gehoord dus ik zou het nog niet weten.

Er kunnen verschillende dingen fout gaan maar wat het meeste voor komt is dat je pootjes van de controller aansluiting los zijn gegaan qua tin.
1. je hebt garantie en je laat het maken door sony (vaak krijg je dan een gereduceerde voor een acht prijsje).
2. geen garantie en je laat hem door sony maken alleen is het wel duur.
3. geen garantie je laat het door iemand anders maken die het vaker gedaan heeft.
4. je maakt hem zelf , en hoopt dat alles goed gaat
5. je koopt een nieuwe voor 99 euro in de winkel of goedkoper 2de hands ofzo.

wil je hem zelf maken en het lukt niet of je hebt vragen kunt me altijd via msn benaderen msn staat in profiel(repareer regelmatig psone's op het werk).

in ieder geval succes
unpop
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 09:11
thisisfun
thisisfun is offline
Thnx ik zou je binnenkort ff toevoegen word over 2 week ofzo ga morgen op vakantie dus.
Reageren

Regels voor berichten