Advertentie | |
|
![]() |
|
Hm, ja lastig. Maar ik vind het iig aardig dat je zo bezorgd bent om hem
![]() Maar ik denk ook dat je je moet afvragen: vind ik hem leuk, maar het is jammer dat hij zo verlegen en stil is? Of zie hem ik niet zitten omdat hij zo anders dan mij is, en niet uitgaat etc.? Als je op de eerste vraag Ja antwoordt, denk ik dat je hem nog een kans moet geven. Hij vindt jou leuk en hij was vast net zo zenuwachtig als jou. Maar dat gaat echt wel over naarmate je hem vaker ziet. Maar als je hem niet zitten omdat hij zo anders is dan jou, zal je dat beter gewoon eerlijk tegen hem kunnen zeggen. (Hoewel tegenpolen elkaar toch aantrekken.. ![]()
|
![]() |
hij isz idd verlegen mang!! ik bedoel alsz ie so tegen je op msn doet en dang nu opeensz die stiltesz en dang op msn jah ik vind je leuk dang sou ik ook denken van: had je dat NET niet kunen seggen maarjah hij isz verlegen maar wrom dang wel s o op msn en nier in real life? maarjha....het is ook idd lullig voor hem jha...maar hij moet ook niet denken dat je hem hebt gebruikt voor die pc!
|
![]() |
||
Citaat:
you say it girl.. de jeugd wordt steeds eerder volwassen hè? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: als je echt niet het idee hebt dat het ooit iets kan worden tussen jullie omdat je daarvoor meteen een soort van vonk nodig hebt (die nu dus ontbreekt) zou ik dat tegen hem zeggen. Maar misschien kun je nog wel verliefd op hem worden als je hem ook beter irl leert kennen. Over die verlegenheid komt hij vast wel heen als jullie vaker afspreken en het zal wel te maken hebben met de spanning van het moment. Zeker als je t idee hebt dat je op msn op 1 lijn zit, zou ik dat niet zomaar weggooien. Waarom kijk je het nog niet ff aan? Je hoeft je toch niet meteen in een relatie te storten? Trouwens, wat je zegt over dat jij vooral in het leven staat en hij er meer naast... ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Nou.. ik heb hem gister dus een mailtje gestuurd (heel laf.. ik weet het
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
My big fat obnoxsaaious boss #1712 Noedelhap | 500 | 14-09-2012 19:13 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Flora & Fauna |
vertel iets over je lievelingspaard!!!!!!!!!!! snoops | 34 | 30-09-2003 10:47 | |
Liefde & Relatie |
ander probleem..misverstand met hem, veel gestook.. *ineedhelp* | 2 | 24-11-2002 15:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |