Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2003, 09:20
Verwijderd
heej mensen..

Een paar maanden geleden ging ik bij een vriendin een werkstuk maken, haar broer hielp ons daar toen bij.. toen hoorde (van die vriendin dus) ik een maand later dat hij mij wel lief vond.. en ik had zoiets van nou dan wil ik hem wel beter leren kennen.. dus via msn kwamen we in contact. Het was heel gezellig op msn, tuurlijk vielen er af en toe wel stiltes.. maar dat heb je wel eens.. ik begon hem steeds leuker te vinden.. toen ging hij een week op vakantie en eigenlijk wilde ik wel eens af spreken.. dus toen hij terug kwam spraken we af dat hij deze week langs zou komen.. en omdat mijn computer zo vreemd deed boodt hij aan hem te maken..

Dus toen kwam hij langs.. ik vet zenuwachtig natuurlijk.. hij kwam om 1 uur en rond 6 uur ging hij weer weg.. hij zag er wel leuk uit enzo.. maar het probleem is dus dat ik eigenlijk vanaf het moment dat hij binnenkwam zoiets had van, dit is het niet.. er vielen heeeel veel pijnlijke stiltes en ik was helemaal niet enthousiast toen hij weg ging (ben ik nu nog niet).. nu heeft hij duidelijk gemaakt dat hij mij toch wel erg leuk vindt, en nu vind ik hem niet leuk.. ik vind het zo lullig voor hem.. vooral ook omdat hij zo verlegen is en het moeilijk vindt om contact te maken, omdat het op msn wel goed klikt, maar in real life niet en omdat hij mijn computer gemaakt heeft.. ik ben bang dat hij dan denkt dat ik hem daarvoor heb gebruikt terwijl ik er waarschijnlijk hetzelfde over zou denken als we naar de film waren geweest oid...

Daarbij komt nog dat we heel anders zijn: hij is erg met computers en techniek enzo bezig, gaat niet uit, is erg op zich zelf.. terwijl ik graag uitga, veel vrienden en anderen om me heen heb staan en totale andere interesses heb.. ik sta een soort meer in het leven.. en hij staat er een beetje naast..

Nou weet ik niet hoe ik het moet vertellen, of ik het wel moet vertellen of hem nog een andere kans moet geven... ik hoop dat jullie wat bruikbare tips hebben.. want ik heb echt geen idee wat ik er mee aan moet..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2003, 09:50
Dotcom
Dotcom is offline
Nah! Ik denk dat hij gewoon verlegen was, en daardoor niet helemaal 'spontaan' overkwam.

Ik vind het voorbarig nu al conclusies te trekken. Hij heeft je PC ook gemaakt, het is dus gewoon een aardige jongen, en waarschijnlijk heeft hij niet zo veel ervaring met meisjes, dus wist hij zich niet goed te gedragen bij jou.

Ik zou hem zeker nog een kans geven, en hem op zijn gemak stellen, want het feit dat hij niet zo veel uitgaat is ook een garantie dat hij niet achter andere meisjes aan zal zitten mochten jullie iets krijgen.

Dus ik zou hem uitnodigen iets leuks te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 09:51
Williams
Williams is offline
Als je jullie inderdaad zo verschillend zijn als jij zegt, dan is er natuurlijk een grote kans dat als je jullie iets zouden krijgen, dat later misgaat door die verschillen, maar dat hoeft niet natuurlijk.
En je kan soiso beter nu eerlijk tegen die jongen zijn, en zeggen dat je denkt dat het nooit iets wordt met jullie dan dat je dat pas later zegt en die jongen hoop heeft gekregen ofzo, want dat komt natuurlijk nog veel harder aan! En natuurlijk kan het zo zijn dat die jongen nog wat losser wordt, als jullie vaker dingen doen!

Succes
Oud 01-08-2003, 09:52
miro
miro is offline
In dit soort gevallen kun je beter heel direct zijn (niet te natuurlijk). Als hij tenminste echt goed duidelijk heeft gemaakt dat ie je leuk vindt (daar moet je natuurlijk wel zeker van zijn)

Zeg hem dat je m een leuke jongen vindt maar dat je een relatie niet zo ziet zitten. Dat jullie te verschillend zijn enz.enz. Je moet gewoon eerlijk tegen m zijn, zo ben je dr gelijk vanaf en blijf je dr niet nog tijdenlang aan hangen totdat t je begint te irriteren.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 09:56
poesiefox
poesiefox is offline
Hm, wel aardig leuk maar niet leuk leuk...

Dat moet je wel zeggen. Met sommige mensen heb je dat leuk leuk gevoel gewoon niet. Schijnt iets met onbewuste geur te maken te hebben.

Maar je kan het ook even aanzien. Vind je het vervelend dat hij zo verlegen is, of klikt het om een andere reden gewoon niet.
Oud 01-08-2003, 09:58
illogical
illogical is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 01-08-2003 @ 10:50:
Nah! Ik denk dat hij gewoon verlegen was, en daardoor niet helemaal 'spontaan' overkwam.

Ik vind het voorbarig nu al conclusies te trekken. Hij heeft je PC ook gemaakt, het is dus gewoon een aardige jongen, en waarschijnlijk heeft hij niet zo veel ervaring met meisjes, dus wist hij zich niet goed te gedragen bij jou.

Ik zou hem zeker nog een kans geven, en hem op zijn gemak stellen, want het feit dat hij niet zo veel uitgaat is ook een garantie dat hij niet achter andere meisjes aan zal zitten mochten jullie iets krijgen.

Dus ik zou hem uitnodigen iets leuks te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 10:14
BCR
BCR is offline
Hm, ja lastig. Maar ik vind het iig aardig dat je zo bezorgd bent om hem .

Maar ik denk ook dat je je moet afvragen: vind ik hem leuk, maar het is jammer dat hij zo verlegen en stil is? Of zie hem ik niet zitten omdat hij zo anders dan mij is, en niet uitgaat etc.?

Als je op de eerste vraag Ja antwoordt, denk ik dat je hem nog een kans moet geven. Hij vindt jou leuk en hij was vast net zo zenuwachtig als jou. Maar dat gaat echt wel over naarmate je hem vaker ziet.

Maar als je hem niet zitten omdat hij zo anders is dan jou, zal je dat beter gewoon eerlijk tegen hem kunnen zeggen. (Hoewel tegenpolen elkaar toch aantrekken.. )
Oud 01-08-2003, 10:23
Verwijderd
Het is nog lulliger voor hem als je niet laat merken hoe je erover denkt.
Voor de rest ben ik het eens met poesiefox en blue crystal rose.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 12:15
Verwijderd
Hij is idd wel heel erg verlegen, dat vind ik wel lastig.. maar daar zou ik wel overheen komen... ik heb gewoon niet het gevoel dat er iets uit kan komen.. maar ja ik moet ik het iig wel zo snel mogelijk zeggen..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 19:58
LilDushi
LilDushi is offline
hij isz idd verlegen mang!! ik bedoel alsz ie so tegen je op msn doet en dang nu opeensz die stiltesz en dang op msn jah ik vind je leuk dang sou ik ook denken van: had je dat NET niet kunen seggen maarjah hij isz verlegen maar wrom dang wel s o op msn en nier in real life? maarjha....het is ook idd lullig voor hem jha...maar hij moet ook niet denken dat je hem hebt gebruikt voor die pc!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:01
Arun
Arun is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 01-08-2003 @ 20:58:
hij is idd verlegen man!! ik bedoel als ie zo tegen je op msn doet en dan nu opeens die stiltes en dan op msn ja ik vind je leuk dan zou ik ook denken van: had je dat NET niet kunen zeggen maarja hij is verlegen maar waarom dan wel zo op msn en niet in real life? maarja....het is ook idd lullig voor hem ja...maar hij moet ook niet denken dat je hem hebt gebruikt voor die pc!

you say it girl.. de jeugd wordt steeds eerder volwassen hè?
Oud 01-08-2003, 20:21
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Arun schreef op 01-08-2003 @ 21:01:
you say it girl.. de jeugd wordt steeds eerder volwassen hè?
hahaha thnx
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 01-08-2003 @ 20:58:
hij isz idd verlegen mang!! ik bedoel alsz ie so tegen je op msn doet en dang nu opeensz die stiltesz en dang op msn jah ik vind je leuk dang sou ik ook denken van: had je dat NET niet kunen seggen maarjah hij isz verlegen maar wrom dang wel s o op msn en nier in real life? maarjha....het is ook idd lullig voor hem jha...maar hij moet ook niet denken dat je hem hebt gebruikt voor die pc!
Sorry, spijt me, maar ik kan dit niet langer aanzien. Meid, door die schrijfstijl zet je jezelf echt compleet voorschut. Bovendien gaat je nederlands ook nog eens gruwelijk achteruit.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 23:10
Arun
Arun is offline
Ik had haar al verbeterd..
Oud 02-08-2003, 00:27
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Arun schreef op 02-08-2003 @ 00:10:
Ik had haar al verbeterd..
'mang' is een Surinaamse uitspraak en betekent iets hééél anders dan dat 'man' waarin jij het 'verbeterd' hebt.. maar goed, dat was ff offtopic

Ontopic: als je echt niet het idee hebt dat het ooit iets kan worden tussen jullie omdat je daarvoor meteen een soort van vonk nodig hebt (die nu dus ontbreekt) zou ik dat tegen hem zeggen. Maar misschien kun je nog wel verliefd op hem worden als je hem ook beter irl leert kennen. Over die verlegenheid komt hij vast wel heen als jullie vaker afspreken en het zal wel te maken hebben met de spanning van het moment. Zeker als je t idee hebt dat je op msn op 1 lijn zit, zou ik dat niet zomaar weggooien. Waarom kijk je het nog niet ff aan? Je hoeft je toch niet meteen in een relatie te storten?

Trouwens, wat je zegt over dat jij vooral in het leven staat en hij er meer naast... je wil niet weten hoe grappig dat klinkt
Oud 02-08-2003, 13:03
Verwijderd
Nou.. ik heb hem gister dus een mailtje gestuurd (heel laf.. ik weet het ) waarin ik het heb uitgelegd... hij kon het begrijpen en zei dat hij dacht dat ik hem leuk vond en dat hij mij daarom ook leuk vond.. dus ik geloof hem maar en ik ben blij dat ik het heb gedaan... ik kan nu een stuk vrolijker op vakantie

Citaat:
Trouwens, wat je zegt over dat jij vooral in het leven staat en hij er meer naast... je wil niet weten hoe grappig dat klinkt

ik had werkelijk geen idee..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:06
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 02-08-2003 @ 01:27:
'mang' is een Surinaamse uitspraak en betekent iets hééél anders dan dat 'man' waarin jij het 'verbeterd' hebt.. maar goed, dat was ff offtopic

Ontopic: als je echt niet het idee hebt dat het ooit iets kan worden tussen jullie omdat je daarvoor meteen een soort van vonk nodig hebt (die nu dus ontbreekt) zou ik dat tegen hem zeggen. Maar misschien kun je nog wel verliefd op hem worden als je hem ook beter irl leert kennen. Over die verlegenheid komt hij vast wel heen als jullie vaker afspreken en het zal wel te maken hebben met de spanning van het moment. Zeker als je t idee hebt dat je op msn op 1 lijn zit, zou ik dat niet zomaar weggooien. Waarom kijk je het nog niet ff aan? Je hoeft je toch niet meteen in een relatie te storten?

ik weet niet of je het weet maar sommige mensen zeggen 'mang' ook alsz 'man'.....dusz!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten