Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hoezooooo, wat ben jij wel van plan? ![]() ![]() jah, leuke dvd (komedie ofzo), chips en cola ervoor zetten en dan redt ze het wel. Ze heeft vast ook wel huiswerk ofzo....
|
Verwijderd
|
Ga met d'r mens erger je nieten
![]() Nou meestal zijn meisjes van 13 die in de 1e zitten niet volwassen en meisjes die 13 zijn die tweede zitten wel dussuh! ![]() (ik wilde kydnav niet beledigen ![]() ![]() Je kan haar ook seksuele voorlichting gaan geven en dan alles ff voordoen enzo ![]() Of laat haar msn-en en anders ga je een kwijl film kijken ![]() |
![]() |
|
Cool man, das pas makkelijk betaald krijgen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mxxlz
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Huur een filmpje iets in de trant van: Costa, Volle Maan ofzoiets iig dat vinden ze op die leeftijd altijd wel leuk. Verder zorg je voor chips of iets anders om te knagen tijdens het tv kijken, genoeg drinken. Misschien is ze dan net in de Breezer-leeftijdscategorie maar check dat even bij haar ouders. Zorg iig dat je wat te doen hebt want van die nutteloze gesprekken zijn ook niet echt gezellig om een avond mee door te komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zou effe zonder dat zij het weet met haar ouders praten of ze het goed vinden als ze wat breezers drinkt ofzo. Dan vind ze het sowieso een leuke avond omdat ze lekker kan opscheppen op school daarna
![]() Ook zo lekker losjes brengen natuurlijk; Hey, wil je soms ook een breezertje?? gaan we ook wel effe een filmpie kijken. Praat gewoon met haar alsof het een vriendin van je is. Je moet zelf maar een beetje aanvoelen hoe ze het vind om over liefde/sex te praten. grote kans dat ze het super vind om met een ouder iemand er over te praten ![]() ![]() Als je merkt dat ze zich begind te vervelen laat je haar lekker op msn. Maar als je het goed aanpakt hoeft dat niet hoor ![]()
|
maak je iig niet te druk erom ofzo.
zorg dat je wat chips en drinken hebt. huur die dvd nog ff niet. wacht tot ze komt, en kijk ff wat voor n soort meisje ze is. dan vraag je of ze anders misschien zin heeft een dvd'tje te kijken, en huren jullie er eentje, kan ze kiezen. als je haar nou niet kan uitstaan zeg je maar dat je huiswerk hebt en dat als er iets is ze maar moet roepen. zoiets??!!! ![]() maarreh, ze is 13... mn ouders hadden het niet moeten wagen, toen ik 13 was, nog oppas voor me te regelen. ![]()
|
Gewoon een leuke lachfilm huren (is op alle leeftijden wel goed), en dan net in de categorie "barbie leert fietsen!!!" of mss. doubtfire (die kennen we nu wel
![]() ![]() En anders ga je "leeuwentemmertje" spelen, je weet wel... leer haar dingen als omrollen, de krant ophalen of geld geven ![]()
||
Citaat:
*nutteloos-->* :13... toen zat ik al in de 3e.. ![]() en dat meen ik echt. en das pas 3 jaar geleden. *<--nutteloos* Ontopic: maar gewoon doen alsof t een vriendin van je is inderdaad, niet te geforceerd aardig doen. dr niet behandelen als een klein kind. met dr naar de videotheek gaan en doen alsof je de film die ze uitkiest ook super vind. dan lijkt ze ook weer ouder. maar wees niet te leuk en aardig.. meisjes van 13 zijn snel verliefd..... ![]() Edit: o.. mn berichtje kwam vrij laat.. je zal al wel 'bezig..' zijn. laat ff horen wat je heb gedaan? Laatst gewijzigd op 08-09-2003 om 20:48. |
![]() |
|
Nee tis ook niet echt oppassen maar meer van dat ze thuis niet alleen zit en dus hier bij mij kan zijn.
Wilde ze zelf overigens en ik vond het niet erg dus tja, en tuurlijk IK ben nu de man in huis. Keb scream opgezet ![]() ![]() -x- |
![]() |
||
Citaat:
scream?? haha. wil je dr vannacht hebben liggen schreeuwen ofzo?? |
![]() |
|
|