Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2003, 18:05
Verwijderd
Ik weet echt niet wat ik moet doen, daarom vraag ik jullie raad:
3 jaar gelede werd ik verliefd op een meisje, en dat gevoel hield 2 jaar aan, en toen had ik de keuze om van school te veranderen en kreeg ik ruzie met haar (dat was door verschillende stomiteiten van mij). Nu zit ik in een andere school, en heb ik toch wel moeilijkheden gehad om haar te vergeten, maar uiteindelijk was ik het gevoel vergeten/kwijt. Ondertussen heb ik op mijn nieuwe school iemand nieuw ontmoet, die ik heel graag zie/zag, maar ook weer door verschillende stomiteite hebbe we ruzie (en tis geen meiske da gemakkelijk vergeeft ; zis eigelijk nogal koppig) en kwil het echt wel terug goedmaken, ma ze wil gewoon niet meer praten en luisteren (t enige wat ze doet is me uitschelden, me kleinere, en ze probeert me slecht te late voele, door me te late twijfele aan mijn vriende enzo). Onlangs 'zag' ik dat meisje van mijn vorige school weer op MSN, en ze gaf me weer het gevoel dat ik speciaal was, en ik denk dat ik weer verliefd op haar ben. Ik durf het haar niet zeggen, omdat ik haar in het verleden al te veel gekwetst heb, en dat ik toch weer stomiteite ga uithalen, zodat we ruzie krijge; en dat wil ik zeker niet. Ik mis haar echt, maar weet echt niet meer hoe ik het moet aanpakken. Waar ik nog bang voor ben, is dat als ik terug naar school ga gaan, dat ik weer gevoelens ga hebben voor het 2e meisje. Ik ben echt in de war , raad is echt welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2003, 18:08
Marsel
Marsel is offline
Leer ABN

Maar denk dat je van beide zo te horen te veel verwachtingen hebt.
Denk gewoon dat je een verliefdheid heb zoals de meesten wel eens hebben maar wat eigenlijk onmogelijk is.
Probeer verder te leven en niet te veel aandacht aan hun 2 te schenken.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 18:39
alpha
alpha is offline
Citaat:
Marsel schreef op 21-07-2003 @ 19:08:
Leer ABN

Ik wil wel eens weten wat voor stommiteiten jij bedoelt? Want het is blijkbaar niet voor niks dat jij telkens ruzie krijgt met het meisje die je leuk vind. Mij lijkt dat je dat moet oplossen. Maar ik kan het ook wel helemaal mis hebben aangezien ik niet weet wat jij met stommiteiten bedoeld?
Oud 21-07-2003, 18:54
Burter
Burter is offline
Abn amro de beste bank there is!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:05
Verwijderd
Sorry dat ik het ABN links laat liggen (ik vind het gewoon gemakkelijker om me te uiten, als het half-Algemeen Nederlands is).
En die stomiteiten zijn van die onnozele dingen eigenlijk, dingen die ik beter niet zou zeggen [allemaal vrij onbewust, maar toch kwetsen ze] of dan ben ik boos om onnozele dingen die ze zeggen of doen.
En eerlijk gezegd, denk ik niet dat hen buitensluiten de oplossing is, heb ik namelijk ook al geprobeerd, en het helpt geen zier.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:38
Rubke18
Rubke18 is offline
Simpel toch je verknalt het zelf, je moet het probleem bij de wortel aanpakken dus ga eerst eens aan jezelf werken voordat je iemand anders probeert te versieren

succes er mee
Reageren

Regels voor berichten