Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2003, 17:30
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Beste mensen,

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, maar ik had vannacht een droom en deze houdt me nogal bezig. Ik zou graag willen weten of jullie hier een antwoord op wisten of deze aan mij uit zouden kunnen leggen.
*verklaring*

Ik heb tijdje bij de supermarkt gewerkt (vakantiebaantje) er dit meisje kwam hier wel eens met haar moeder. Deed altijd wel lief tegen mij, maar is een beetje apart. Het is de dochter van de plaatselijke huisarts, ze is rond de 11/12 denk ik (zelf ben ik dus bijna 18!!!) en komt altijd erg verwend op mij over. Ondanks dát, lacht ze altijd gelijk naar me als ik gedag zeg of zoiets..maar hier komt de droom..

*droom*

Ik liep ergens op een soort jaarmarkt in een stadje hier in de buurt. Het was druk en overal liepen mensen. Ik weet niet meer precies met wie ik liep en zij kwam met haar vader en moeder tegemoetlopen. Nu weet ik het niet meer precies; hoé het gebeurde, maar ze zei: "Papa kijk eens!" en zoende mij toen bovenop mijn mond. Ik wist niet zo goed wat er gebeurde en werd ook gelijk wakker...

een onwijze vage droom dus. Misschien weet eens van jullie er iets zinnigs over te zeggen,
Ik hoor het wel,
B.v.d,
Oud 15-08-2003, 17:34
Eurynome
Eurynome is offline
hey!!
ik vind je droom niet zo mystiek hoor. Er is hier een topic over dromen verklaren, misschien kun je daar eens een kijkje gaan nemen. Ik denk gewoon dat je onbewust denkt dat dat meisje verliefd op je is en dat je dan ook zoiets droomt of zow.
Veel succes er nog mee!
Oud 15-08-2003, 17:48
Shade
Shade is offline
pfffffff....kijk nou eens rond int forum voordat je post....
Ik kan wel gaan reageren maar dat heeft geen nut want hier komt toch een slotje op!
Oud 15-08-2003, 18:01
Frondish
Frondish is offline
ben je forumbaas dan?
Oud 15-08-2003, 19:45
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 15-08-2003 @ 18:48:
pfffffff....kijk nou eens rond int forum voordat je post....
Ik kan wel gaan reageren maar dat heeft geen nut want hier komt toch een slotje op!
Ik snap je punt niet zo goed.. Dit is mystiek, het gaat over een droom; het is een privé-gebeurtenis en kan dus niet uit een andere topic of wat dan ook gehaald worden.
Cave quid dicis, quando, et cui!!
Oud 15-08-2003, 20:00
Tio
Tio is offline
x2_Shade verwijst denk ik naar het Algemene Droomverklaartopic, wat nu ergens bovenaan dit forum zweeft. Het topic bestaat uit allerlei links naar een site van pe51, die je kunnen helpen om in eerste instantie zelf te proberen je droom te verklaren.
Oud 15-08-2003, 20:31
Shade
Shade is offline
Citaat:
Tio schreef op 15-08-2003 @ 21:00:
x2_Shade verwijst denk ik naar het Algemene Droomverklaartopic, wat nu ergens bovenaan dit forum zweeft. Het topic bestaat uit allerlei links naar een site van pe51, die je kunnen helpen om in eerste instantie zelf te proberen je droom te verklaren.
ja....
en nee ik ben gelukkig geen FB

Maar ik weet wel zeker dat als 1 van de 2 FB's dit ziet dat er zoals elke keer meteen weer een slotje opkomt. En dus voorspel ik dat maar alvast zodat mensen hopelijk geen moeite doen om te reageren omdat dat geen nut heeft omdat er toch een slotje op komt.

Als dit in het droom topic gebeurd kan dat wel...
Oud 15-08-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
SynoP schreef op 15-08-2003 @ 19:01:
ben je forumbaas dan?
Nee, maar hij kent me wel goed genoeg .

Citaat:
Ik snap je punt niet zo goed.. Dit is mystiek, het gaat over een droom; het is een privé-gebeurtenis en kan dus niet uit een andere topic of wat dan ook gehaald worden.
En toch moet je eerst rondkijken, er staat zelfs Belangrijk voor!
We krijgen anders teveel droomtopics en het is niet de bedoeling dat alles naar de achtergrond verdwijnt vanwege de dromen, iedereen droomt dus...

En niet iedereen kan Latijn, dus het is prettig als je je verwoordt in het Nederlands. Ik begrijp het toevallig wel en ik zou willen zeggen dat je daar zelf ook op moet letten!
Advertentie

Regels voor berichten