Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb m nog nooit een betoog horen houden dus daarover kan ik niet oordelen. Wat de rest van je commentaar betreft; je hebt wel gelijk ja dat ie niet echt bijzonderder is dan de rest van de Nederlandse schrijvers, desondanks blijf ik zijn boeken goed vinden en leuk om te lezen.
|
![]() |
Toevallig heb ik veel van Zwagerman gelezen. Uitblinkers voor mij zijn zijn essays, en Tomaatsj (Of zoiets; een kort verhaal, boeiend)
Zwagermans nieuwste roman vond ik niet al te sterk. Zes sterren kwam op mij erg gekunsteld over. In zijn eerste boek had zwagerman een soort onbevangenheid. Echt een verhaal te vertellen. Daarna werd het berekend, meer en meer nadenkend en mijn inziens minder op het gevoel, maar meer op techniek. daardoor werden zijn boeken minder. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een gedeelte van Vals Licht gelezen, ik vond het niet zo super, misschien lees ik het nog eens uit wanneer ik niets anders te lezen heb, maar ik vind het verhaal wat langdradig worden. Dat meisje* ben ff dur naam kwijt* heeft wel verschrikkelijk veel dingen ineens enzow...
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb van Joost Zwagerman alleen het boek "de buitenvrouw" gelezen.
Het was een onderhoudend boek en sommige stukken waren zeer boeiend maar ik weet niet of ik nog een keer een boek van Joost Zwagerman ga lezen. Wat is volgens jullie zijn beste boek dan? (misschien moet ik dat dan maar eens lezen ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
een goed voorbeeld is: vrouwen met een IQ van herman brusselmans.
|
Verwijderd
|
Ik heb tot de helft van De Buitenvrouw gelezen en heb het toen maar weggelegd. Ook toen ik enige tijd geleden Zwagerman heb zien vertellen tijdens een lezing, werd ik behoorlijk teleurgesteld. Wat een saaie lulhannes eerste klas.
Geen Zwagerman voor mij de komende tijd, dus. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de havo was er een leraar Engels bij ons op school die Zwagerman heette, hij was de broer van de schrijver Zwagerman. Toen kon ik niet achterblijven en heb ik om te kijken hoe die nou schreef De Buitenvrouw gelezen. Ik vond het wel aardig, 't leest iig lekker weg. Maar super bijzonder is het niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
verdwijnende topics zijn saai zeg! 336-bis Verwijderd | 500 | 04-09-2008 15:55 | |
De Kantine |
Ik Zit Saai Achter De Computer #335 Verwijderd | 500 | 03-09-2008 21:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Joost Zwagerman Martjin | 46 | 02-11-2004 11:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Buitenvrouw van Joost zwagerman? lucy48 | 7 | 27-02-2003 09:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
heeft iemand de samenvatting van Het Jongensmeisje??? Kibah | 2 | 11-01-2002 18:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Uitreksel de houdgreep gezocht van joost zwagerman serone | 1 | 24-08-2001 13:47 |