Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2003, 19:10
rosey
rosey is offline
k, kweet dat het misschien wel aan mezelf ligt, gebrek aan vertrouwen ofzo, maar mn vriend is op vakantie en het loopt er vol me zn vriendinnekes waar hj tijdes vorige vakanties mee gekust heeft enzo, was wel voor we verkeerden maarja, kortgezegd, help
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2003, 19:15
Bloompje
Bloompje is offline
jah ik kan ut me voorstellen, maar als je hem echt goed vertrouwd enz zou ik je geen zorgen maken.....

(maja, ik ben der ook geen expert in natuurlijk )
Oud 19-07-2003, 20:02
Anijs
Anijs is offline
Jah.. ksnap dat je je druk maakt..
Veel afleiding zoeken! Veel Peptalks van je vrienden.. En de volgende keer voordat je vriendje weggaat er ff goed over praten.. <Misschien heb je dat nu ook al gedaan> Maar veel AFLEIDING zoeken Echt.. geloof mij

Maar je maakt je vast zorgen om nix, want jou vriendje zit daar te dromen over Jou En ondertussen toch nog wel een heel klein beetje te genieten van zijn vakantie.. en hij kijkt naar al die meisjes met wie hij vorig jaar had gezoend en denkt... ooh mijn vriendinnetje is toch lekker veel en veel leuker! En alsk thuis kom Oeh...

Don't worry mijs! Komt goedd!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 20:17
Anijs
Anijs is offline
Jah.. ksnap dat je je druk maakt..
Veel afleiding zoeken! Veel Peptalks van je vrienden.. En de volgende keer voordat je vriendje weggaat er ff goed over praten.. <Misschien heb je dat nu ook al gedaan> Maar veel AFLEIDING zoeken Echt.. geloof mij

Maar je maakt je vast zorgen om nix, want jou vriendje zit daar te dromen over Jou En ondertussen toch nog wel een heel klein beetje te genieten van zijn vakantie.. en hij kijkt naar al die meisjes met wie hij vorig jaar had gezoend en denkt... ooh mijn vriendinnetje is toch lekker veel en veel leuker! En alsk thuis kom Oeh...

Don't worry mijs! Komt goedd!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 20:25
Big Boi
Big Boi is offline
Kijk maar een keer Temptation Island en begin je maar zorgen te maken
Oud 19-07-2003, 22:53
hajo
hajo is offline
ik ben dan 20, en ik heb het volste vertrouwen in mijn vriendin, maar ik was HEEEEEEl blij toen ze weer terug was van een surf camping ver weg met allemaal Hunks. Achteraf is het je zorgen maken om niks, maar tijdens... gewoon af en toe bellen helpt goed.
Oud 20-07-2003, 15:00
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
maak je niet druk
Oud 20-07-2003, 15:08
Some
Some is offline
begrijp je gevoelens zal ik ook hebben maar dit is echt een kwestie van hoe goed ken je je vriend en hoe goed vertrouw je hem.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 15:36
Buffy
Buffy is offline
mijn vriend is ook op vakantie en ik vertrouw hem als hij hier op stap gaat zonder mij volkomen maar nu gaat hij naar zoon zomers eiland met vrienden... ik weet dat ik em wel kan vertrouwen maar ben beetje bang dat et misschien toch mis gaat als hij veels teveel op heeft... en dat wil ik helemaal niet eens denken! naja... hij is glukkig maar een week weg.. en ik moet toch werken *afleiding*... en als hij trug komt gaan we de volgende dag toch samen op vakantie
gewoon maar niet te druk maken... et zal allemaal heus wel goed aflopen dat hij terug komt en jou weer in zijn armen neemt en zegt dat hij je heeft gemist...

liefs Buffy
Reageren

Regels voor berichten