Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik mijn paswoord vergeet, en ik wil die kraken is er niks illelaals aan.. Als iemand mij aanbied zijn paswoord te laten kraken is het ook niet illegaal.. Enigste wat illegaal is is het verschaffen van toegang tot iets wat beveiigd is of waar duidelijk is waar je geen toegang mag hebben.. |
![]() |
||
Citaat:
wat je beweerd is wel waar, maar zodra de TS van dit topic het bestand niet legaal in bezit heeft, dat wil zeggen, het bestand ergens vandaan gehaald waar de eigenaar geen toestemming voor gegeven heeft, maar beweerd dat het niet zo is... ik vind het toch wat in het grijze gebied vinden hoor OT: dus brute forcen, maar kan soms lang duren hoelang is je wachtwoord? gebruik je ook 'andere tekens' dan letters?
|
Hmmz.... voor password cracken van rar bestandjes, kan ik ARCHPR aanraden...
http://www.crackpassword.com/download/archpr.zip Als je nog kunt indenken welke tekens je hebt gebruikt (bv wel/geen cijfers, wel/geen hoofdletters) dan kan het nog wel snel gaan.... Ik heb geen idee, of ik hier een crack site mag posten zodat je een geregistreerde versie krijgt, dan kun je iig alles doen ![]() maar als dat mag, post ik die link ook wel ff ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|