Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2003, 11:07
devilcat
devilcat is offline
ik ben dus met een jongen naar bed gegaan,
we deden het condoom om, alleen lukte dat niet helemaal, omdat ie niet goed afrolde,
toen pakte we maar een nieuwe, en die kreeg ik wel over zijn eikel heen en nog een klein stuk verder.
Hij ging bij mij naar binnen en ik hield nog dat randje van het condoom vast zodat ik wist datie niet verder ging dan het condoom. Toen kwammie binnen 2 sec
Ik zag wel zijn sperma in het condoom zitten.
Ik was/ben ook aan het einde van mijn menstruatie ongeveer.

ik slikte 3 maanden geleden nog de pil, maar ik was er mee gestopt, en vorige week was ik dus ongesteld geworden eindelijk na 3 maanden, en nu zo'n betje is het over [ soms nog beetje bloed/bruin achtig iets]

Nu is mijn vraag, zouu er een kans zijn dat ik zwanger zou kunnen zijn?
Kan je uberhaupt zwanger raken als je nog/net niet meer ongesteld bent?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 11:12
alpha
alpha is offline
Je kunt altijd zwanger raken, ookal ben je nog nooit ongesteld geweest. Ook tijdens je menstruatie is er die kans.

Maar je bedoelt dat je met hem naar bed bent geweest aan het einde van je menstruatie? En dat je nu, na 3 maanden ongeveer weer ongesteld bent geworden? Of snap ik het niet helemaal goed?
Want als dat zo is, lijkt het mij niets om zorgen over te maken. Zowiezo omdat jullie een condoom gebruikt hebben..
Oud 16-07-2003, 11:24
devilcat
devilcat is offline
nee, ik slikte de pil eerst een jaar ofzo, ik ben daar 3 maanden meegestopt, en vorige week benik dus ongesteld geworden, en nu benik bijna klaar met mijnmenstruatie, en gisteren was ik met hem naar bed gegaan,
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 18:46
devilcat
devilcat is offline
please reageer meer...

Het condoom was niet helemaal afgerolt, maar we gingen niet verder dan waar de condoom eindige, en binnen 3 stoten kwam ie al , en et was durex, dus ik kan niet aannemen dat ie gescheurd zou zijn.

Ook ben ik net klaar met mijn menstruatie [ nog klein beetje restjes etc..]

De kans op zwangerschap is toch errrrug klein???
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 18:58
Sleeping_Beauty
Sleeping_Beauty is offline
de kans dat je zwanger bent is volgens mij wel heel erg minimaal hoor... als die jongen alleen met dat stukje condoom in je is geweest.. en als je diezelfde condoom wel voorzichtig af hebt gedaan... dus zonder spetten en spatten. dan is er volgens mij niet veel aan de hand.. als je ongesteld bent kan je ook niet zwanger raken. maar toch, als je twijfelt kan je zo de dokter(sassistente) erover bellen... die hoeft je niet eens te zien, kan het je zo vertellen, en anders doe je een test... kost vijf euro ofzo en kan je gewoon bij elke drogist kopen...
koop volgende keer grotere condooms..(niet te groot natuurlijk), dan kan ie tenminste helemaal om... en hoef je je verder niet druk te maken...

succes..
Oud 16-07-2003, 19:01
devilcat
devilcat is offline
ik durf te wedden dat ik me weer helemaal druk maak om niks en dat ik volgende maand gewoon ongesteld word.
MAar stel je voor...

maar ik kan nu nog geen zwangerschapstest doen toch...

en de morning after pil kan ik wel halen, maar dan moet je eerst een afspraak maken etc etc.

teringklote...
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 19:12
devilcat
devilcat is offline
nu word ik gelijk angstig en depressief , ik maak me te veel zorgen nu,

Het was niet gescheurd , hoe ziet gescheurd eruit? klein gaatje die je niet ziet of echt een scheur??

godverdomme, ik kanheir niettegen.
had ik het maar niet gedaan

oh ik denk nu al aan die dingen....
ik wil wel de morning after pil, maar jezus, m'n ouders vragen het zich vast af, en ik wil niet dat ze weten dat iik het met hem gedaan heb.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 19:41
devilcat
devilcat is offline
gisterenacht om 00:00 ongeveer heb ik het methem gedaan.
en als ik nou morgen die morning afer pil haal, dan ben ik iig niet zwanger..

Krijg je die pil elijk mee???
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 16-07-2003 @ 20:12:
ik wil wel de morning after pil, maar jezus, m'n ouders vragen het zich vast af, en ik wil niet dat ze weten dat iik het met hem gedaan heb.
Wat moeten je ouders zich afvragen...? Waarom je misschien misselijk of ziek bent...? Virusje?

Als je naar de dokter gaat, zul je hem niet meteen meekrijgen, denk ik. Ik denk dat je hem op moet halen bij de apotheek, dat kan natuurlijk wel meteen. Bel anders de Rutgers Stichting (tel staat wel ergens op inet en/of hier in het announcement of op psych), ik weet niet of die te bereiken zijn, maar kun je het iig proberen het vragen.

En slik de pil dan voortaan gewoon...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:51
mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
De morning after pill krijg je zo mee!! Gewoon naar de huisarts, e vertellen wat er gebeurd is naar de apotheek en innemen die handel!!!!
Je wordt er wel kotsmisselijk van, maja, dan ben je neit meer zwanger!
Groetjes Yvonne
Oud 19-07-2003, 17:43
Verwijderd
nja dat je zwanger bent lijkt me niet waarschijnlijk maar het KAN altijd. Dus blijf niet in zekerheid zitten en doe een test of haal de morning after pil (en ja die krijg je gelijk mee, via je huisarts of anders bij een instantie voor ongewenste zwangerschap).
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 22:24
LegallyBrunette
LegallyBrunette is offline
Ik gooi dr nog ff een vraagje bovenop.

Want ikz it namelijk beetje met hetzelfde *whaa maybe ging het toch niet goed* probleem. Hij heeft naakt op mij gelegen (zonder condoom om) maar is niet in mij geweest, maar wel echt tegen mijn vagina aan maar dr zegmaar net niet in. Dan is de kans toch niet echt groot dat er wat aan de hand is. Bedoel hij kwam niet klaar ofzo maar wel voorvocht heb je dan toch.
Dit gebeurde op de laatste dag dat ik ongesteld was..

Misschien beetje zeikerig van mij. Want waarsch is er nix aan de hand maar daar moet ik dus wel een maand op wachten voordat ik dat weet. En ik ga met zoiets om de kleinste dingen al enorm zitten stressen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 12:20
mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
neej je bent waarschijnlijk niet zwanger. Maar je weet het inderdaad nooit zeker....
Meer kan ik ook niet tegen je zeggen, helaas.

Regels voor berichten