Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
darmklachten zijn niet altijd makkelijk te vinden, en helemaal niet makkelijk te genezen. Vaak blijft iemand er zijn hele leven last van hebben, bv de spastische darm. Het ene moment heb je er wat minder last van, dan het andere.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet ookwel dat het meestal niet overgaat maar mag ik hem tenminste nog de hoop proberen te geven dat het over gaat? |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar wat schiet je ermee op om hem hoop te geven? je kan beter realistisch zijn, in een droom leven schiet niet op. Maar als je dat fijn vindt, mag je dat van mij ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja en Nee
Ja omdat ik een middelbare scholier ben en nog twee jaar voor de boeg heb (dit jaar tweede keer V5 ![]() Nee omdat dit niet is wat ik wil doen. Mijn leven is gemakkelijk, maar daarmee eigenlijk ook ontzettend saai. Toch weet ik niet wat ik na school wil gaan doen. Achja. Laten we hopen dat het allemaal toch wel goed komt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waar schiet je denk ik meer mee op, de hele dag zielig lopen doen en zo erg balen van je leven omdat je weet hoe het eryuit gaat zien of de hele dag normaal doen, en het allemaal goed inzien en het niet weten, of in elk geval je er niets van aantrekken.. ik denk dat de 2e persoon toch een stuk leuker leven heeft dan de realistische |
![]() |
|
![]() |
Ja!!
Ik ben geslaagd en ga een leuke nieuwe opleiding doen, m´n familie en alle mensen om me heen zijn gezond, ik ga morgen op vakantie, het is mooi weer, ik voel me echt happy! Hoewel er natuurlijk altijd wel dingen te bedenken zijn die wat tegen zitten maar je moet met dit weer niet teveel denken.
||
Citaat:
Normaal doen is onmogelijk, omdat je er constant op gewezen word dat je ergens last van hebt. En je kan het niet zomaar naast je neer leggen, en je er niets van aantrekken. En realistisch zijn betekent niet dat je zielig moet gaan doen, want dan ben je gewoon depressief bezig. Maar positief gaan doen, terwijl je constant last hebt van iets, dan houdt je alleen jezelf voor de gek. En ookal denk je positief, en geloof je erin dat alles goed komt, dan heb je nog geen fijn leven. Want positief denken, haalt niet het probleem weg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neem je je eigen tips btw ook ter harte? ![]() Ontopic: of ik gelukkig ben...ik denk het wel. Tuurlijk zou ik veel dingen graag anders zien...maar ja, ze zijn niet anders. En je moet tenslotte roeien met de riemen die je hebt. ![]() |
![]() |
|
Ja!
Ik ben geslaagd voor mn vwo, ik ga volgend jaar lekker aan mn nieuwe (studenten)leventje beginnen, volgende week vrijdag ga ik de zon opzoeken in Spanje, ik heb leuke vrienden, mn ouders zijn leuke mensen, iedereen is gezond, ik heb niks om me zorgen over te maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet dat er een heleboel dingen tusseninvallen.. Ik bedoelde het ook meer als extreem voorbeeld ![]() ja.. ik ben ook bezig me er bij neer te leggen en do een stuk minder zielig dan eerst.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
IK heb een tijdje realistisch gedaan er ik werd er alleen maar depressief van.. Nu doe ik redelijk optimistisch (vind ik zelf dan), doe ik meer en is het draagbaar geworden.. Dat heb ik ook nooti gezegd, alleen met positief denken bereik je een stuk meer dan met negatief denken.. En dan is het ook een stuk draagbaarder. |
![]() |
|
@ ********, Tahvall & Leonoor:
mss handig als ik dr ook nog wat in te brengen heb ![]() zolang ze niet weten wat ik heb, blijf ik iig goede hoop houden dat ze erachter komen wát het is, zolang dat ong onbekend is accepteer je ook moeilijker dat je wat hebt. Als er meer duidelijkheid is wat ik heb en of dat te genezen is dmv een operatie, medicijnen of iets anders dan weet ik iig meer en waat ik dus ook waar ik aan toe ben. pas als ik van de doktoren te horen krijg dat ik mijn hele leven er last van zal blijven hebben, dan leg ik mij daar bij neer. zoalng er hoop is zal ik die ook zeker houden
|
Nee...
Een persoon kan nooit geheel gelukkig zijn... Het ligt aan je eigen definitie van geluk natuurlijk, maar working on my standards, nee ik ben niet gelukkig. Gelukkig voor mij is, dat je niet bang bent, niet doet alsof je problemen niet bestaan, je afsluit als het een beetje op een emotionele rollercoaster begint te lijken... Als ik dit alles onder controle heb, ben ik gelukkig. Gelukkig met mezelf. Er zijn ook nog verschillende soorten geluk, ik heb me er bij neergelegd dat ik nooit gelukkig zal zijn met iemand anders, als ik niet eerst gelukkig ben met mezelf...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Ach... ik mis de liefde.... en:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is er nodig om gelukkig zijn? Volk | 14 | 17-03-2010 14:13 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij jaloers? Elmoo | 46 | 08-05-2004 17:21 | |
Psychologie |
Ben jij gelukkig, waarom wel of waarom niet. pessimistje | 64 | 21-10-2003 20:40 | |
De Kantine |
Wat ben jij? Roozie | 72 | 04-09-2002 20:30 | |
De Kantine |
Hoe vaak ben jij al geband? Rabbi Daniel | 70 | 22-04-2002 14:00 | |
Verhalen & Gedichten |
dat ben jij...... Starrie | 1 | 18-09-2001 19:02 |