Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder zeer netjes, hoewel ik niet zo'n fan ben van dat soort gezichten... ff vraagje? je zegt balpen, heb je een balpen die die kleur doet, of je heb je 'm getekend en me photoshop zo bruinig gekregen?
|
Ik vind de borstplaat een beetje vreemd op het bovenlijf passen, maar misschien hoort t ook wel zo
![]() ![]() Btw, erg knap dat je dit met pen kan! Want dan is er natuurlijk geen mogelijkheid tot gummen.
|
die linker(rechter trouwens ook!) is prachtig! Ik hou wel van wat fantasy. Ik heb echt richting de 70 plaatjes op m'n laptop staan(en een paar op m'n site). Die jat ik dan van sites af. (als je wilt zet ik 'm erop, stuur maar een berichtje als je dat wilt)
De middelste is wat mager ja, maar dat heeft opzich ook wel wat, want zijn gezicht is niet dik maar juist spichtig en dan past z'n lichaam er wel bij. Het borstkuras is iets te breed, maar het is wel mooi dat het leeg is. Het geheel is al druk genoeg, de borstplaat moet dat niet zijn. Mooi gedaan! Zou je nog wat meer van deze fantasy-art willen tekenen of op het internet zetten? Ik ben daar echt helemaal gek van namelijk. ![]()
|
![]() |
|
|